מקסים דיזיין – עיצוב ותכנון קונספט, בניה ושדרוג של מרחבים

מאת: אביבה דקל ● 20/8/2013 11:08 ● ערב ערב 2616
רוצים לשדרג את כל הבית או חלק ממנו? – מקסים לרשותכם. רוצים לעצב מחדש את הדירה הישנה? מקסים יעשה זאת בשבילכם. החלום שלכם הוא האמנות שלנו", זו הסיסמא של מקסים, האיש שמאחורי העסק שנקרא על שמו, והוא עומד מאחרי כל מילה- מקסים יגשים עבורכם כל חלום, גדול כקטן
מקסים דיזיין – עיצוב ותכנון קונספט, בניה ושדרוג של מרחבים

קניתם דירה חדשה? כדאי לכם להתייעץ עם מקסים תוך כדי בניה או אם הדירה כבר מוכנה כדאי להתייעץ עם מקסים לפני שתכנסו לגור בה, לשנות מה שצריך בחלוקת החלל הפנימי ולעצב את התקרות, כדי שהדירה או הבית שתקבלו יהיה בית איכותי, מתאים לצרכים שלכם ולא בית סטנדרטי. קניתם בית ישן ואתם רוצים לחדש את כולו או חלק ממנו? גם משימה זו כדאי לתת בידיו של מקסים, שכן אצל מקסים בונים הכל מהחומרים הטובים ביותר ובגימור מושלם. החלטתם להרוס את הבית הישן ולבנות במקומו בית חדש בעל מראה אלגנטי, עכשווי ומדהים? מקסים יעשה בשבילכם את כל העבודה: יהרוס, יתכנן, יעצב ויבצע הכל מהמסד עד הטפחות. קניתם מגרש ואתם מחפשים מישהו שיתכן, יבנה, יעצב וירהט בית חלומות עבורכם וגם יבצע זאת באופן מושלם? מקסים הוא האיש הנכון בשבילכם.
תמיד חלמתם על בריכה? מקסים יבנה לכם בריכה חלומית, ואם דווקא בגן אקזוטי חפצתם
תקבלו גן בדיוק כמו שרציתם.

מקסים מבטיח לעשות הכל עבורכם, וכשמקסים מבטיח הוא גם מקיים. תכנון, עיצוב, בניה
זגגות, אלומיניום, ריצוף , ריהוט – העבודה תמשך עד שתראו את בית החלומות שלכם
קורם עור וגידים, תקבלו מפתח ותוכלו להיכנס לגור בו בלי לשבור את הראש בדרך.
במתחם העיצוב של מקסים יש מחלקות שונות:

מחלקת שדרוג לחצר: פרגולות, דקים, גדרות, שולחנות מיוחדים, ברים ועוד.

מחלקת בניה: בונה בתים מהיסוד או מבצעת עבודות שיפוץ חלקי או כללי, בונה מחיצות, תקרות מעוצבות, בריכות שחיה, מפלים ועוד.
מחלקת נגרות: תבצע את עבודות הנגרות בבנין וגם תבנה לכם רהיטים מושלמים: ארונות, שולחנות, מטבח, חדר אוכל או חדר שינה ועוד, והכל מחומרים מובחרים ובגימור מושלם.

מחלקת זכוכית ואלומיניום: מבצעת את כל עבודות הזגגות והאלומיניום, החל משולחנות מאלומיניום, מראות וזכוכית ועד לחלונות מעוצבים, שערים מזכוכית, דלתות מיוחדות ותריסים.

מחלקת תאורה: בה מתככנים לכם תאורה נכונה, המתאימה לעיצוב הבית ובוחרים גופי תאורה המתאימים לתכנון הכללי. גם "בית חכם" תקבלו, אם זה מה שתבקשו.

מקסים יתכן לכם ויבנה או ישדרג את כל הבית או חדר בודד, יתכנן ויבנה לכם מטבח, משרד או חדר שינה, ויעצב ויבנה לכם רהיטים. כל מה שיש בתוך הבית ומסביב לו מקסים יתכנן ויבצע בעיצובים המודרניים ביותר, תוך שימוש בחמרים האיכותיים ביותר וברמת גימור מושלמת עם בקרת איכות של מקסים – והכל במחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום נוחים. (תדמית)

MAXIME DESIGN
כתובת: אזור תעשיה רח' המסגר 10
טלפון: 08-6336406
ימים ושעות פתיחה: ימים א'-ה' 08:00-18:00, שישי 08:00-12:00
MAIL; maximesdesign @gmail.com



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש