זול פעמי – ישחרר אתכם משטיפת כלים בלתי פוסקת

מאת: אביבה דקל ● 20/8/2013 11:27 ● ערב ערב 2616
החגים בפתח, ארוחות החג ו...ערימות הכלים. מי אוהב לרחוץ כלים בלי סוף, לכבס מפות מוכתמות ולקטר? אז זהו, שלא עוד-'זול פעמי' הגיע לאילת והביאה איתה עידן חדש ומשחרר ממטלות מיותרות. הסוף לקיטורים / צילום: זוהר רביבו
זול פעמי – ישחרר אתכם משטיפת כלים בלתי פוסקת

רשת הכלים החד פעמיים הגדולה, האיכותית והזולה 'זול פעמי' הגיעה לאילת ואיתה מתגשם חלומה של כל עקרת בית –חגים, ארוחות חגיגיות וגם ארוחות של יום יום הפטורות משטיפת כלים. ואל דאגה, למרות שמדובר בכלים חד פעמיים, השולחנות נראים מהודרים ומפוארים, כי הכלים החד פעמיים כאן מרהיבים – היכנסו ל'זול פעמי' ותהפכו חלום למציאות.

בשם הפרקטיות


נעים להכיר- חנות הכלים החד פעמיים הזולה בעיר מרשת 'זול פעמי', שהסניפים שלה פרוסים על פני כל הארץ מדן ועד אילת.
סניף 'זול פעמי' האילתי חולש על 250 מטרים באזור התעשייה, 250 מטרים של חוויית קניה, ממש סופרמרקט לכלים חד פעמיים והכל תחת קורת גג אחת.
ב'זול פעמי' תמצאו את כל סוגי הכלים החד פעמיים לכל סוגי האירועים, מוצרים איכותיים, במגוון עיצובים, מהפשוטים ועד המיוחדים ביותר. הכל יש פה - צלחות, כוסות, וסכו"ם במאות דגמים מרהיבים שיפארו כל שלחן. אבל לא רק כלי אוכל. ב'זול פעמי' תמצאו תבניות, מגשים, מבחר גדול של מפות חד פעמיות, נרות, חומרי ניקיון, מוצרי נייר, מוצרי ניילון, מוצרי אלומיניום ועוד.
מאחר ולא נצליח לפרט את כל מה שיש בחנות המדהימה הזו, העצה היא פשוט להיכנס ולהתרשם, להזין עיניכם בתצוגה המזמינה, ולהיווכח במו עיניכם שכל מה שתמצאו כאן יהיה במחירים נוחים ביותר. המכירה לפרטיים ולעסקים. (מחירים מיוחדים לעסקים), ויש כמובן גם מבצעים מיוחדים לקראת החגים.
אז בואו תעשו לעצמכם חג שמייח ונטול דאגות מיותרות. (תדמית)

רשת 'זול פעמי' מאחלת שנה טובה לכל תושבי אילת ואורחיה.

'זול פעמי'
מיקום: המסגר 1 אזור התעשייה (מול מירס, צמוד לזכוכית אילת).
טלפון: 08-6318182
ימים ושעות פתיחה: א'-ה' 09:00-20:00, ו' וערבי חג 09:00-14:00 הרשת שומרת שבת.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש