הסטוק – יש בה הכל ובזיל הזול

מאת: אביבה דקל ● 20/8/2013 11:29 ● ערב ערב 2616
אם אין משהו שאתם צריכים לבית, לים, לבית הספר ובכלל, שלא תמצאו ב'סטוק'- סניף מספר 33 בארץ שנפתח לפני קצת יותר מחודשיים באילת. ולמרות שכל חנויות הרשת מתומחרות בצורה שווה, סניף אילת הוא הזול ביותר בזכות הפחתת 18% מע"מ. ואם יש משהו שמכעיס את מנהל החנות זה שלמרות ההבטחות, לא בכל הרשתות בעיר מקפידים בנושא המע"מ
הסטוק – יש בה הכל ובזיל הזול

המחירים ב'הסטוק' זולים מאוד. בכל פינה תגלו עוד משהו שהוא יותר משווה קניה, לכן מומלץ לכם להקדיש זמן לביקור ב'הסטוק' כדי לא לפספס שום מציאה. קחו לכם עגלת קניות, עשו סיבוב בחנות, תעמיסו את המוצרים בעגלה וגשו לקופה, שם מחכה לכם ההפתעה הגדולה – אחרי שיעשו לכם את החשבון הזול בלאו הכי, ינכו לכם ממנו עוד 18% מע"מ כנדרש על פי החוק באילת– כי כאן, בניגוד לחנויות ורשתות אחרות באילת באמת מנכים את המע"מ מהמחירים.

זול פחות מע"מ


הסטוק היא חנות 'דיסקאונט', כאן לא מתעסקים באריזות, בתפאורה ובמבצעים. ב'הסטוק' המחירים זולים במיוחד משום שהרשת מייבאת בעצמה את כל המוצרים שהיא מוכרת בחנויותיה, בכך היא חוסכת את פערי התיווך, והלקוחות נהנים מהמחירים ללא תקדים. ל'הסטוק' יש גם מחלקה מיוחדת המטפלת בשוק המוסדי ועוסקת במכירה מרוכזת לבתי מלון, קיבוצים, מתנס"ים, מסעדות ועוד.
"הלוגו שלנו", אומר אילן דיאמנט, מנהל החנות הוא: "'בהסטוק מפתיעים את הדמיון'. ואכן, אנחנו מפתיעים את הדמיון, גם במחירים וגם במגוון המוצרים. אנחנו מעודדים את כולם להשוות מחירים. אנחנו לא פוחדים מתחרות. אנחנו זולים יותר מכולם ואצלנו באמת מורידים את ה מ.ע.מ", אומר אילן שאחד הדברים שמכעיסים אותו בעיר הוא העבודה שלא כל הרשתות באמת עונות על חוק הפחתת המע"מ בעיר. "זה בעוכרנו", הוא השבוע בכעס ומבקש מתושבי אילת שלא להתפשר ולהשוות מחירים.
ב'הסטוק' מספקים מוצרים רבים, נוגעים כמעט בכל שטח והמחירים מצחיקים.
לבית הספר תמצאו כאן: תיקים מכל הסוגים, עטים, טושים, צבעים, עפרונות, דבקים, מחברות, מספריים – כל מה שצריך כדי להתחיל את שנת הלימודים ברגל ימין.
במחלקת הטקסטיל לבית תמצאו בה'סטוק': מבחר מצעים, מגבות, וילונות, פופים בגדלים שונים, כריות מכל הסוגים ועוד.
במחלקת כלי הבית: כלי מטבח מכל המינים, כולל סכום של 'אקווה סטיל' מקצועי וביתי במחירים ללא תחרות, סירים מסוגים שונים, מחבתות, כלי אוכל החל מכלים חד פעמיים ועד לכלי חרסינה וקרמיקה, מלחיות, כוסות, גאדג'טים למטבח כמו פומפיות, כלי עזר לאפיה, כלים לקילוף, סלסלות קש, קופסאות אחסון מכל הסוגים והמינים, כולל כלי אחסון המעולים של 'לוק אנד לוק', נייר כסף לאפיה ובישול, ניילון נצמד– אין דבר שלא תמצאו כאן.
ועוד לבית: קרש גיהוץ, מתלה לכביסה, מתלה למגבות, מתקנים לכוסות שתייה חד פעמיות, חמרי ניקוי, חמרי הדברה, נרות חימום ונרות נשמה מוצרים למדיח, מטאטים, שעוני קיר, אגרטלים, הדומים ופופים.
עוד בה'סטוק'- מחלקה מיוחדת למראות מסוגים שונים ומסגרות לתמונות, כלי חשמל ביתיים: טוסטרים, מיקרוגל, טוסטר אובן, קומקומים. לחצר מבחר ערסלים תלויים. מזוודות, עגלות קניה ותיקים.
לאמבטיה: שטיחונים, וילונות וכלי סניטציה כמו ראשי מקלחת, צינורות ועוד.
במחלקת הציוד לים: מזרוני ים, מצופים, משקפות, צעצועים לים ושמשיות. במחלקת הצעצועים: פאזלים מסוגים שונים, חוברות צביעה, ספרי ילדים קלטות ועוד.
ובכל המחלקות המחירים 'מחירי ריצפה' ממש:
כך למשל במחלקת הטקסטיל לבית: מגבות 'ג'אקרד' באיכויות שונות ובגדלים שונים במחיר החל מ- 8.50 ₪ ועד -17 ₪ , זוג ציפות לכריות 4.30 ₪,
וילונות 16.95 ₪ בגדלים 1.30 מ' עד 1.60 מ'.
במחלקת כלי הבית: חציליה ב- 25.10 ₪, סט של 5 קופסאות ב -15 ₪.
במחלקת ההנעלה: נעלי חוף לילדים ולמבוגרים ב- 4.30 ₪ בלבד.
במחלקת הצעצועים פאזלים ב- 8.50 ₪ בלבד ו- 3 קלטות ילדים של 'הד ארצי' ב- 16.95 ₪.
במחלקת הלבשה תחתונה שלישית תחתונים בנים/בנות ב- 6.80 ₪.
"אחרי שפתחנו את החנות והתחלנו למכור במחירים זולים, הלכו בעקבותינו חנויות רבות", אומר מנהל החנות אילן דיאמנט, "קיבלנו תגובות מצוינות מלקוחות אילתים, המכירים את הרשת מהצפון, שהגיעו אלינו ונהנים מהמחירים הזולים, מהשירות המעולה ומהיחס החם והאדיב. אני מקווה שכל בעלי העסקים בעיר, כיאה לעיר תיירות אמיתית, ובהתאם לכך שאילת היא עיר ללא מע"מ מקפידים על הורדת המע"מ כנדרש", אומר מנהל החנות, "הורדת המע"מ היא פעולה פשוטה, ורצוי שכל אחד העושה קניות בעיר יראה כשהוא מגיע לקופה שאכן מורידים לו את המע"מ – דבר פשוט שיעודד את האורחים ממרכז הארץ ומחו"ל לצאת לקניות באילת ולהגביר את המחזור בכל העיר. האני מאמין שלי הוא שאם כולם יעשו נכון את העבודה, יורידו מע"מ ויהיו זולים באמת, אילת תהפוך לעיר שיבואו אליה מכל הארץ כדי לעשות בה קניות. לא אחת ולא שתיים נתקלתי בעסקים שאינם מורידים מע"מ ומלקוחות המתלוננים שבאילת יקר יותר מאשר במרכז הארץ. אצלנו בחנות מורידים את ה מ.ע.מ בקופה בסוף החשבון והלקוח רואה זאת במו עיניו".
אז אם עדיין לא קפצתם ל'הסטוק' אל תחשבו פעמיים.

'הסטוק'
מיקום: מרכז הביג, האגף החדש, רח' הסתת 18
טלפקס: 08-8535422
פתוח: ימים א'-ה' 08:30-21:30, שישי 08:30-15:00, שבת 20:30-23:00
חניה: יש בשפע
גישה לנכים: יש


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש