ג'נטלמן – המקום הנכון לקנות מתנות איכותיות לגבר

מאת: אביבה דקל ● 20/8/2013 11:45 ● ערב ערב 2616
יום נישואין, יום הולדת, יום האהבה או סתם תשומת לב – 'ג'נטלמן' היא החנות שבה תוכלי למצוא מתנה לגבר שלך לכל אירוע, ולהיות בטוחה שקנית לו בדיוק את המתנה שהוא רוצה לקבל. מתוך המבחר הגדול במקום, כל אחד ימצא בדיוק את מה שהוא אוהב מבלי להתפשר / צילום: זוהר רביבו
ג'נטלמן – המקום הנכון לקנות מתנות איכותיות לגבר

'ג'נטלמן' היא רשת המונה 40 סניפים הפרושים בכל הארץ. רשת ותיקה, אמינה, איכותית, שהמחירים בה נוחים למרות האיכות הגבוהה של המוצרים. מתוך ארבעים הסניפים של הרשת, שלושה נמצאים באילת: חנות 'ג'נטלמן' הותיקה ב'מול הים', השנייה במרכז הביג, והחדשה ב'פארק הקרח'.

כל אחד ימצא כאן את עצמו


הרשת אמנם מתמקדת במתנות לגברים, אבל גם נשים יוכלו למצוא בכל אחת מהחנויות מתנות יפהפיות לעצמן. כל דבר הנמכר ברשת 'ג'נטלמן' הוא באיכות גבוהה ומתוצרת החברות הידועות בארץ ובעולם. אז קחו אוויר, תנשמו עמוק ועשו סיבוב בחנויות. ולא תאמינו כמה חנות אחת יכולה להכיל:

*מוצרים מובחרים מבית דר' גב: כסאות שיאצו, מדרכים רפלקסולוגיים לרגליים, כריות שינה אורטופדיות, מושבי מסאג' לרכב ועוד רבים ממוצרי דר' גב, הידועים באיכותם.
* שעוני יד אופנתיים של כל המותגים המובילים: ארמני, הוגו בוס, מייקל קורס, נאוטיקה, דונה קארן, דיזל ועוד. שעונים לגברים, לנשים וגם לילדים. מגוון השעונים גדול וכולם בעיצובים עכשוויים עוצרי נשימה. החל משעון יד עם מצפן, המראה שעות בששה מקומות בעולם, שעונים לתליה ושעונים מעוצבים להצבה לצד המיטה, או על השולחן במשרד.
רסטר
ויש גם מבצע על שעוני היד- עד סוף החודש 50% הנחה על שלושה דגמים נבחרים מכל מותג.

עוד תמצאו ב'גנטלמן'


*תכשיטים לגבר תוצרת איטליה:B1 ו- 'ברוסואי', ותכשיטי קבלה שמתאימים גם לגברים וגם לנשים בעיצובים ייחודיים.
*גאדג'טים לכל סוגי הסמרטפונים.
*תיקים וארנקי עור לגברים מבית "עמנואל", "פוסיל", "קאמל", ו"גאודי", חברות מובילות בתחום בארה"ב ובאיטליה. גם ארנקי אלומיניום מיוחדים במינם תמצאו כאן.
* מציתים - מבחר ענק של מציתים מתוצרת החברות הידועות בעולם: זיפו, קוליברי, דופונט - ואם הגבר שלך אספן מציתים, זה המקום למצוא בו מצית מיוחד שישמח את לבו ויהווה את המתנה המושלמת.
* מתנות לבית ולמשרד: מבחר גדול ומגוון כולל קריסטלים של 'קרן קופל' הידועים בעולם באיכותם בעיצובים מיוחדים, ופסלונים.
*מוצרי קדושה של חברת 'מלכיאור': ספרי תהילים, סידורים ועוד.
*גאדג'טים כמו: מצלמות נסתרות, מצלמות ריגול, מכשירי האזנה וציתות
*מחלקה למעשנים בה תמצאו מוצרי טבק, עישון וגלגול, סיגרים קובנים מהטובים ביותר ומקטרות.
*במחלקת המשחקים: פוקר, שש בש, שחמט, מיני גולף ומשחקי חשיבה מיוחדים.
בכל אחת מחנויות רשת 'ג'נטלמן' תמצאו גם ציוד לחיילים: מצפנים, סכינים, שעונים, כלי שטח מבצעיים, סכיני קומנדו, פנסי ראש ופנסים אחרים מכל הסוגים, שעוני שטח מצוידים ב- G.S.P, מצפן, מד גובה ועוד.

לא מתפשרים על האיכות


"כל מוצר עכשווי וחדשני מגיע ל'ג'נטלמן', אומר שמוליק מנהל החנות, "ואת כולם תוכלו להשיג כאן במחירים הזולים ביותר בשוק – באחריות. כמובן שיש אחריות על כל המוצרים ובמקרה של תקלה תוכלו לגשת לכל אחת מחנויות הרשת ויעזרו לכם".
שירות נוסף שמקבלים ברשת 'ג'נטלמן' הוא חריטה אישית על כל מתנה. בחנות מכונת חריטה מהמשוכללות בעולם. על כל מתנה שתקנו, אם רק תרצו בכך, יחרטו במקום כל הקדשה שתבחרו - דבר ההופך את המתנה לאישית במיוחד.
ב'ג'נטלמן' שמים דגש לא רק על איכות המוצר אלא גם על רמת השירות מקפידים עליו בכל חנויות הרשת הוא רמת השירות. ברשת ג'נטלמן השירות, העובדים נבחרים בקפידה ועוברים הדרכות כדי שיוכלו לתת שירות מעולה וייעוץ מקצועי לכל לקוח. חנויות הרשת באילת באילת נחשבות למובילות בין סניפי הרשת בארץ, לכן גם רבים הלקוחות החוזרים. "המוצרים שאנו מציעים הם המובילים בתחום, השירות שתקבלו אצלנו הוא הטוב והמקצועי ביותר והמחירים הם הזולים ביותר בשוק", מדגיש המנהל. (תדמית)

ג'נטלמן במול הים
טלפון: 08-6325083
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-24:00, יום שישי- 09:00 עד שעה לפני כניסת השבת, מוצ"ש- מחצי שעה אחרי צאת השבת עד 24:00

ג'נטלמן בפארק הקרח
טלפון: 08-6525512
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-24:00, יום שישי- 09:00 עד שעה לפני כניסת השבת, מוצ"ש- חצי שעה אחרי צאת השבת עד 24:00.

ג'נטלמן במרכז הביג
טלפון: 08-8537060
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-22:00, יום שישי- 09:00 עד שעה לפני כניסת השבת, מוצ"ש- מחצי שעה אחרי צאת השבת עד 22:00.

החנויות לא עובדות בשבתות ובחגים.
בכולן יש חניה בשפע ויש גישה לנכים.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש