C HOTELS אירועים

מאת: או-מד מדיקל ● 21/8/2013 10:15 ● ערב ערב 2616
מאת: סימונה סולומון שאואט ואביבה דקל / צילום: זוהר רביבו
C HOTELS אירועים

לא בכדי שמם של האירועים ב- C HOTELS הולכים לפניהם: התמהיל המיוחד של אווירה, איכות, אוכל טוב והצלחת האירועים, הפכו את אולמות האירועים במקום למבוקשים ביותר.

את האירוע שלכם תוכלו לקיים בשני אולמות - האחד מתאים לאירוע של עד 100 חוגגים, והשני מתאים לאירועים גדולים הרבה יותר.

רוצים לערוך אירוע בערב? או אולי בצהרים? בתוך האולמות? או אולי מחוצה להם? מסביב לבריכה או במרפסת האולם? כל האפשרויות קיימות, והכל לפי רצון הלקוח.

כל אירוע הוא יחיד ומיוחד, וכך גם התפאורה שמלווה אותו. התפאורה ניתנת לשינוי ולהתאמה לכל סוגי האירועים – בר/בת מצווה, חינה חתונה, ברית/ בריתה וגם כמובן מסיבות פרטיות כמו יום הולדת, יום נישואין, אירועי חברות ועסקים או כל אירוע אחר.

לרשות האורחים עומד צוות מיומן, הנותן רעיונות עיצוב והתאמת צבעים, מייעץ וקשוב לכל בקשה. באירוע חינה מספק המלון תפאורה מלאה, כולל אוהל מרהיב בצבעי אדום וזהב, המלצרים לבושים בכפתנים וכל האביזרים הנלווים המסורתיים כלולים.
מסיבת חתונה מתחילה בארוחת קבלת פנים הנערכת סביב בריכת המלון ומרפסת האולם הגדול, כשלרשות האורחים בר משקאות עשיר. לקראת החופה, שנערכת אף היא על המרפסת המקושטת והמוארת, מוזמנים האורחים לשבת מסביב לבמה מיוחדת עליה נערך הטקס בצל חופה מפוארת. לאחר החופה, מוזמנים האורחים להיכנס לאולם לארוחת מפנקת בהגשה מלאה. אפשרות נוספת היא לקיים את ארוחת הערב במרפסת של האולם הגדול. אחרי הארוחה מוזמנים האורחים להיכנס לאולם ההופך לטובת האירוע לאולם ריקודים.
כל האפשרויות מוצגות בפני בעל השמחה ובתיאום איתו מתקיים האירוע בדיוק באופן שבחר.

בכל אירוע - בין אם זו חתונה, חינה, בר/בת מצווה, ברית\ה או מסיבה, האוכל המשובח הוא חגיגה של טעמים וניחוחות וההגשה מושלמת. המלון גאה ברמת התפריט, במגוון הרב של המנות ובאיכות המזון. על האוכל מנצח השף דני מהרטו, הידוע ברבים כשף מנוסה שכל מנה היוצאת ממטבחו היא לעילא ולעילא.

בנוסף לאירועים ושמחות משפחתיות, אפשר לקיים במלון כנסים ומפגשים מקצועיים אשר יכולים להיות מלווים בארוחה קלה, בקפה, עוגה ושתיה קלה – הכל בהתאם לדרישת המזמין.

C HOTELS אירועים (מלון 'שלום פלאזה' לשעבר), שדרות התמרים 2, טלפון: נמרוד פייביש, מנהל האירועים 057-4770124, משרד הקבלה של המלון 08-6366777.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש