GAMERS

מאת: או-מד מדיקל ● 21/8/2013 10:16 ● ערב ערב 2616
כתבה: סימונה שאואט ואביבה דקל / צילום: זוהר רביבו / אם אתם פריקים של מחשבים, טלפונים סלולריים, משחקי מחשב וקונסולה, גאדג'טים ואלקטרוניקה בכלל - GAMERS הוא המקום בשבילכם. בקומה הראשונה של 'פארק הקרח', נמצא גן העדן לאוהבי התחום. כל מה שרציתם תחת קורת גג אחת
GAMERS

תמונת כתבה


לפני שנה בדיוק, נפתחה החנות GAMERS, לשמחתם של כל חובבי עולם המיחשוב והגאדג'טים, מקום שמרכז לא רק מבחר מוצרים רחב, אלא גם ידע, הכוונה והדרכה. רבים כבר שמעו על החנות המיוחדת, ביקרו בה וחוזרים אליה שוב ושוב, שכן יש בה מגוון מוצרים כל כך גדול, שאי אפשר להספיק לראות הכל בביקור אחד.
נדב אביבי, בעל העסק, הוא איש מחשבים מיומן ומקצועי. מאז שהוא זוכר את עצמו הוא בעניין של אלקטרוניקה ומחשבים – גולש, לומד, מתעדכן ומצוי בכל מה שנוגע לתחום. אם אתם עומדים בפני קניית מחשב, אין טוב מלהתייעץ עם איש מחשבים מנוסה כמו נדב.

מחלקת מחשבים


במחלקת המחשבים של GAMERS, תמצאו מחשבים ניידים ונייחים מתוצרת HP, ASUS, DELL , מחשבים ALL IN ONE וצוות מיומן שידריך ויעזור ויענה על כל שאלה.
בנוסף למחשבים, תמצאו כאן מגוון גדול של ציוד נלווה למחשבים: רמקולים, מסכי מחשב, דיסקים חיצוניים, מדפסות, תיקים למחשבים ניידים ועוד. מחפשים טאבלט? GAMERS הוא המקום הנכון בשבילכם. ב- GAMERS תמצאו טאבלטים של החברות המובילות בשוק בגדלים שונים.

מחלקת סלולר


מחפשים טלפון סלולרי? במחלקה המיוחדת לטלפונים סלולריים ב- GAMERS תמצאו מבחר גדול של דגמי טלפונים סלולריים בצבעים שונים מתוצרת החברות המובילות בעולם. מחירי המכשירים מפתים מאוד.
לדברי נדב אביבי, כדאי לרכוש ב- GAMERS טלפון סלולרי, משום שהמחירים בחנות נמוכים בהרבה מאלו שתקבלו בחברות הסלולר. לא מיותר לציין, כי בחנות תקבלו תנאי תשלום נוחים ביותר.
עוד במחלקת הסלולר - מבחר גדול של כיסויים לטלפון נייד מכל הצבעים והסוגים.

מחלקת צילום, טיפוח, משחקים ועוד


במחלקת הצילום- מבחר גדול של מצלמות דיגיטליות, לשימוש אישי וגם לשימוש מקצועי, מתוצרת כל החברות המובילות. במחלקת הטיפוח- מגוון גדול: מכונות גילוח, מכונות תספורת, 'בייביליס' (מחליק ומתלתל שיער) וגם פנים מכל הסוגים.
כמו כן תמצאו כאן מחלקת משחקי מחשב ומשחקי קונסולה גדולה ועשירה.
נדב אביבי כאמור הוא איש אלקטרוניקה ומחשבים, זה התחום בו הוא עוסק מאז ומתמיד, זו אולי הסיבה שקיר המשחקים ב- GAMERS הוא הגדול או לפחות אחד הגדולים באילת. יש כאן משחקים לכל הגילאים – החל מגיל שלוש ועד מאה ועשרים, כי גיימר הוא גיימר בכל גיל.
הלהיט כאן, כמו בכל חנות בעולם ובארץ, הם משחקי ההמשך. יש משחקים שאחת לשנה או קצת יותר מוציאים משחק המשך שגיימרים בכל העולם מחכים לו בקוצר רוח. משחקים אלה נחטפים מהמדפים במהירות, ונדב דואג שיגיעו גם לחנות שלו ברגע שהם יוצאים לשוק. בנוסף, יש כאן קונסולות מבית 'מיקרוסופט' ו'סוני', בלעדיהן אי אפשר לשחק במשחקים שהם לא משחקי מחשב. על הקונסולות יש אחריות עד הבית – על 'סוני' - אחריות של שנתיים ועל XBOX - אחריות של שנה.

GAMERS היא חנות מדהימה ויש בה כמעט הכל. הגעת בגלל המחשב? תישאר כאן בזכות הסלולר. הגעת בגלל המשחק? תישאר בזכות הקונסולה או המצלמה, אבל בעיקר כדאי שתיקח בחשבון שעוד תחזור ותשוב ל- GAMERSשוב ושוב בעיקר בגלל השירות הנעים והמיומן, האדיב והמקצועי. "חשוב לנו ב- GAMERS שהלקוח יקנה את המוצר המתאים לו ביותר, ולאו דווקא את המוצר היקר. אצלנו לא רק הכסף חשוב, אנחנו עושים הכל כדי שכל לקוח יצא מהחנות אחרי שחווה חווית קניה עוצמתית וחיובית שכמותה לא יקבל במקום אחר", מבהיר נדב ופוגע בול במטרה. עובדה, תשאלו את כל לקוחות החנות המרוצים.

GAMERS פארק הקרח קומה תחתונה, טל: 08-9955295. פתוח: ימים א'-ה' 09:30-23:00, שישי וערבי חג 09:30- שעה לפני כניסת השבת, מוצ"ש: מצאת השבת עד חצות.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש