והשבוע נגיד מזל טוב למזל החודש - בתולה

מאת: או-מד מדיקל ● 23/8/2013 11:43 ● ערב ערב 2616
והשבוע נגיד מזל טוב למזל החודש - בתולה

תאריך כניסת המזל: 23.8 ועד ל- 23.9
אלמנט : אדמה
סמל המזל: אישה מחזיקה בשיבולים
איבר בריאותי רגיש: מעיים, קיבה ונטייה כללית למחלות שמקורן נפשי.
איכות המזל: משתנה – יש לילידי המזל יכולת להשתנות בהתאם להתרחשויות המצבים השונים בחיים.

תכונות חיוביות של ילידי המזל:
צניעות, נטייה למושלמות, מעשיות ודייקנות. חכמים במיוחד, מסודרים, מאורגנים ורואים הכל לפרטי פרטים. אנשים שהגדולה שלהם היא בנתינת שירות תכליתית לזולת, בעלי נטייה טבעית לתזונה נכונה והיגיינה בריאה, נוטים להשתלב בשינויים המתבקשים מתוך הנסיבות. נאמנים מאוד.

תכונות שליליות של ילידי המזל:
פסימיים, דאגניים, בעלי נטייה למחלות שמקורן פסיכוסומאטי (נפשי), יורדים לקטנות ומטרידים את הזולת, ביקורתיים, עוקצניים, שומרים על מרחק רגשי, שמרניים, מחושבים, רכושניים, מערכות היחסים שלהם מושתתות על בסיס של "תן וקח", בעלי נטייה למושלמות ודרישות דומות מהזולת.


תחזית כללית שנתית לילידי המזל:



שפע –
בשנה הקרובה, יימצא כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר בבית המקושר למעמד החברתי שלכם. נראה שהעיסוקים שלכם יעזרו לכם לקדם את עצמכם ברמה האישית, ובעקבות כך יעלה מעמדכם החברתי. תקופה זו תיתן לכם הזדמנויות להתחבר אל האנשים הנכונים שיקדמו אתכם גם ברמה המקצועית. סולם הערכים האישי שלכם ישתנה, והאנשים החדשים שתמגנטו לחייכם יעזרו לכם לשווק את עצמכם.

קושי –
מתחילת השנה האחרונה, נמצא כבר סטורן הכוכב המאתגר אצלכם במקום המקושר עם הסביבה הקרובה שלכם, ולכן ייתכנו שינויים במקום המגורים שלכם וגם ייתכן שאנשים שאתם קשורים איתם בקשר חברי הדוק יזדקקו לכם יותר, והיחסים ביניכם יעמדו במבחן המציאות.
תפיסת העולם שלכם תשתנה בעקבות אירועים שונים בחייכם שידרשו מכם גמישות מחשבתית וחשיבה שמסתמכת מאוד על אינטואיציה ולא רק על הגיון כמו שאתם מכירים.


בברכת מזל טוב
ושבוע טוב
צילה שיר-אל
0522248626

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש