היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 28/8/2013 11:04 ● ערב ערב 2617
היכל התרבות

חדש בחופי הים



תמונת כתבה


צילום סרטונים אישיים 'מרעננים' ב- Slow motion
בחופי הים בערים ראשון לציון, תל אביב ואילת

הפעילות במסגרת מהלך פרסומי רחב היקף למותג "ספרייט"

המותג 'ספרייט' משיק מתחם מיוחד בו יוכלו המתרחצים להצטלם לסרטון וידאו אישי מרענן במיוחד.

המתרחצים יצטלמו לסרטון האישי 'המרענן' באמצעות מצלמה מיוחדת, אשר מצלמת 1,500 פריימים בשנייה, בהילוך איטי. לאחר מכן, יעלו הסרטונים לפייסבוק האישי של המצולמים ול'יוטיוב'. כוכב הסרטון שיזכה בכמות הצפיות הגבוהה ביותר ב'יוטיוב', יזכה בסוף שבוע מפנק עם חבריו בוילה עם בריכה מלאת בפינוקים והפתעות. כוכבי סרטונים נצפים נוספים יוכלו לזכות במיני מקרר של 'ספרייט'.

המהלך הינו כחלק מקמפיין פרסומי רחב היקף בטלוויזיה, באינטרנט, בסלולר וברחובות ישראל למותג 'ספרייט'. הקמפיין הרב-פלטפורמי החל בתחילת אוגוסט תחת הכותרת 'Refresh It' כשמטרתו היא להעצים את ערך הרעננות האולטימטיבית של 'ספרייט' בשיאו של הקיץ הישראלי החם.

הפעילות תתקיים בתאריכים הבאים:
במסיבות 'פאנג'ויה', ימים ה'-ו' , 29-30.8, יום ה' בין השעות 10:00-18:00 וביום ו' בין השעות 10:00-16:00.

ואתם רוקדים-הרקדה חגיגית לראש השנה



תמונת כתבה


ריקודי מעגלים וזוגות, שי לכל רוקד, כיבוד עשיר.
יום ראשון, 1.9.13, בשעה 20:30 באולם ספורט 'עציון גבר' .
כניסה: 27 ₪.

המלצת ספר-אלות מכושפות / אלון נבות



תמונת כתבה


מסע חושני אל נפלאות המדבר
"אין עוד מקום כל כך בר, כמו המדבר!
אין עוד כמוהו לי: מקום מדהים ומפואר.
אין עוד כמוני בו: סקרן חופשי ומשוחרר"

אלות מכושפות - מסע חושני אל נפלאות המדבר מאת אלון נבות בהוצאת 'אופיר ביכורים', הינו ספר צילומים המתאר את נפלאותיו של המדבר באמצעות שפה חושנית, כזו המעוררת בנו תחושות ומחשבות שאינן שגרתיות, כאלה שמילות היום-יום מתקשות לתאר. אל הצילומים מצורפים עשרה שירים שכתב נבות בעקבות החוויה החושנית שאליה נחשף בעת הצילום. שגרמו לו התעוררות חושים מעֵבר לחדוות הסיפוק שבצילום המוצלח.
לשירים ולצילומים נוספו כתביהם של אחרים על המדבר שיכולים להוסיף עוד ממד ונקודת מבט קצת אחרת על המדבר והשפעותיו על חושינו. ציטטות החל מסֵפר הספרים שלנו, התנ"ך, ועד לפזמונים בני זמננו.
במהלך העבודה על הספר, גילה נבות אוצר בלתי נדלה על המדבר, אשר ממנו עולה המסקנה כי ישנם רבים וטובים בתרבות הישראלית (ולא רק בה, כנראה) שהמדבר מדַבר גם אליהם בשפה חושנית, כזו המעוררת את מלוא חושיהם.
בספרו זה הראשון חולק נבות עם כל מי שהמדבר מדַבר אליו, שלוש חוויות ייחודיות: גזעי האלות שבנחל אלות; שיטפונות במדבר - תופעה שאין דומה לה באיתני הטבע בחלק זה של כדור הארץ; וחווייתו האישית של שהייה לבד במדבר, חוויה שהוא מציע לכל מי שהמילה סקרנות מביאה אותו לחתור תמידית להרחבת גבולות אישיותו.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש