ברביס – המבורגר בדיוק בטעם שלי

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 28/8/2013 11:06 ● ערב ערב 2617
ברביס – המבורגר בדיוק בטעם שלי

אין דבר טעים יותר מהמבורגר עסיסי, עשוי בשר איכותי, במידת הצלייה הנכונה, עם תוספות כאלה ואחרות, בשילובים מרתקים לחיך, בלווית המון רטבים וחשוב לא פחות, לחמניה משובחת העשוייה בדיוק במרקם המתאים לחגיגה. יצאנו לדרך, העמסנו על קציצת ההמבורגר את מה שאנחנו הכי אוהבים, כיסינו בחציה השני של הלחמניה, ועכשיו לחצנו בנחישות וברגישות לערבוב טעמים מקסימלי והופ פה גדול, איזו חגיגה!!!!!!

כן כן, זה לא קטע מסרטון פרסום, זה קורה ממש כאן בממלכת ההמבורגרים הבלתי מעורערת – מסעדת ה'ברביס'. במסעדה המאגניבה לאללה השכילו להבין, שהמבורגר עושים באהבה, או שלא עושים בכלל, וסוס מנצח לא מחליפים, עובדה - שנים של ותק עם הטעם המנצח עושים את ההבדל.

הגענו ביום שני השבוע, לראיין את אחד מבעלי המסעדה, ליאור פייקין. התיישבנו, עוד לא הספקנו לומר ג'ק רובינסון, וההמבורגר מונח לפנינו, בדרגת עשייה מדיום, אלא מה... עם תוספת ביצת עין (אחח כמה כיף לפנצ'ר אותה ולראות איך היא מתמזגת בהמבורגר, חגיגה לעיניים ולחיך). ליאור: "קודם תאכלו, תטעמו, תחוו, אחר כך נדבר". ומי אני שאתווכח... מה אגיד לכם, הטעם הזה אף פעם לא נמאס. לאחר שקינחנו ב- 330 מ"ל מיץ מוגז כהלכה, אפשר לברך על המוגמר ולראיין על בטן מלאה כל טוב.

עבור מסעדת 'ברביס' (מקבוצת E-BAR , הכוללת שתי מסעדות נוספות –'פדרו' ו'ברביץ''), שנת 2013 היא שנה מאוד מיוחדת: השנה חוגגת המסעדה עשור, והשמחה רבה. ליאור: "לכבוד היומולדת, אנחנו מתכננים לצאת במבצעים, הטבות ואולי אפילו מופעי סתיו במרפסת המדהימה שלנו, אחרי החגים".

'ברביס' מאז ולתמיד


ל'ברביס' שאתם מכירים היום, קדמו כמה גלגולים. ליאור: "'ברביס' היתה למעשה הדיינר הראשון של אילת. היא החלה כדוכן קטן במרכז התיירות על ידי נצר שושני ודודי מאור, השותף שלי. בהמשך, התרחב הדוכן למסעדה קטנה עם שולחנות בר, שהיתה מוקד עליה לרגל ללקוחות קבועים אילתים ותיירים ביניהם צוללנים שהיו יורדים לאילת לצלילות, וגם בליינים בתיירות – שהרי המקום היה פתוח עד 06:00 בבוקר. יש אנשים שעדיין זוכרים כמה קומבינציות של המבורגר שהיו שם, כמו האוסטרלי – שהיה עם ביצת עין, בצל מטוגן ואננס. בשנת 2008, נכנסתי כשותף, וב- 2009 העברנו את המסעדה למקומה הנוכחי. בעקבות המעבר, נעשה כאן שדרוג משמעותי, הן מבחינת גודל המסעדה והעיצוב, המרפסת וכמובן גם מבחינת התפריט. מה שחשוב לציין הוא שהמקום מתאים למשפחות, לצעירים (אפילו בני נוער), לבליינים, אפשר לשבת ולאכול גם על הבר".

אז מה אוכלים כאן, חוץ מהמבורגרים מדהימים?
"לקחנו את כל היסודות עליהן נבנתה המסעדה הראשונה, ההמבורגרים בעיקר, והלבשנו עליהם תפריט מאוד מגוון של בשרים, פירות ים, דגים. למנות הראשונות, כמו טבעות הבצל, שמכינה טבחית ההכנות שלנו, לילך יעקב, אחת אחת, כמו גם את הכרוביות המצופות, שתי מנות שהן מעדן של ממש, הוספנו קרפצ'יו, טבעות קלמארי, מבחר סלטים, כנפיים. במקום כמובן יש גם מבחר קינוחים, מדובר בתפריט גדול ומגוון שמתאים לכל אחד (יש גם מנות לילדים), מגיל 0 ועד 120. האוכל פשוט וטעים ובמחירים סבירים ביותר. בר האלכוהול שלנו אף הוא עשיר מאוד ומגוון, יש תפריט קוקטיילים גדול, בירות מהחבית, אנחנו עובדים גם עם 'טמפו' וגם עם 'קוקה קולה' אז יש באמתחתנו את כל מגוון המשקאות".

מילה על הבשר המשובח כאן...
"ראשית ראוי לציין, כי אנחנו מכינים כאן הכל טרי. בשר ההמבורגר נטחן אצלנו במסעדה. אנחנו מקפידים להשתמש באותו סוג נתח כבר עשור, מאותו ספק. אין כאן הפתעות, הכל ידוע, הכל פשוט, הכל טעים".

מילה טובה על העובדים?
"יש כאן חבר'ה מדהימים ברמה גבוהה, אם מבחינת ידע ואם מבחינת תודעת שירות. השף שלנו נמצא איתנו כבר חמש שנים, בחור אילתי מדהים, טל חיימוב, שצמח איתנו".

מפרגנים לאילתים?
"ברור: יש לנו כרטיס חבר מועדון, שהאילתים מקבלים בחינם. המועדון מקנה הטבה של 10%, מתנת יומולדת בסך 50 ₪ לניצול במסעדה בשבועיים של יום ההולדת. כמו כן, בשבועיים של יום הנישואין, מקבלים בקבוק יין במתנה".

עסקיות?
"יש שלושה סוגי עסקיות שכוללות: מנה ראשונה, מנה עיקרית עם תוספת, כוס שתיה וכדור סורבה לקינוח, ב- 48 ש"ח, ב- 58 ₪ וב- 72 ₪ (תלוי במנה העיקרית הנבחרת).

ערבי נושא?
"כל יום חמישי יש כאן ערב רוק ישראלי. כל יום ב- 23:00 יש אצלנו 'לייט נייט' – מחירים מוזלים, כמו למשל מבצע – מיני בורגר עם בירה ב- 35 ₪, ו מחירים נמוכים יותר של ההמבורגרים הרגילים. בערבים ובלילות, עובר המקום למוד אחר, האורות מתעמעמים, המוסיקה משתנה, האווירה היא יותר של בילוי. יש לציין, שאנחנו מקרינים גם משחקי כדורגל של ליגת האלופות על המסכים, עם מבצעים של בירה ללא תחתית וצ'ייסר על כל גול".

רגע לפני פיזור, אני רוצה לשבח את מסעדת 'ברביס', על המשלוחים שלה. המסעדה היא בין היחידות שולחות את הלחמניה מופרדת מההמבורגר, וזאת כדי שהיא תגיע טריה וקריספית כמו שמקבלים אותה במסעדה. שאפו.

'ברביס' מאחלים שנה טובה לכל תושבי אילת ואורחיה!
'ברביס', 'פארק אופירה', תרשיש 19. פתוח כל יום מ -12:00 בצהריים ועד 02:00 בלילה. טלפון: 08-6342404.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש