חדר הכושר – פולס

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 26/9/2013 17:29 ● ערב ערב 2621
בואו להיכנס לכושר עם הרבה אושר בחדר הכושר הכי מקצועי בעיר – 'פולס’
חדר הכושר – פולס

תמונת כתבה


בניגוד לדעה הרווחת, עדיין, שחדרי כושר מיועדים רק לבודי בילדרים, אנחנו באים לנפץ את הסטיגמה הזו אחת ולתמיד – חדר הכושר מיועד לכוווולם, לאלה שרוצים לשמור על כושר, לאלה שרוצים לרדת במשקל, לכאלה שרוצים להרגיש טוב נפשית, ובכלל לכל דורש.

על פי הרמב"ם, המילה בריאות הינה ראשי תיבות של המילים: "בולם רוגזו יפחית אוכלו ויגביר תנועתו". גם ברפואה ידוע כי שמירה על אורח חיים בריא ומניעת מחלות תלויה בעיקר בשלושה גורמים: הירגעות והימנעות מסטרס, תזונה נכונה ופעילות גופנית. אנחנו כאן כדי לספק לפחות אחד מהשלושה – פעילות גופנית.

בחדר הכושר – 'פולס' תוכלו להגשים כל חלום של כושר, בעזרת המדריכים הצמודים הדר, מתן, דניאל ועידן, היחס האישי וכמובן המכשירים המתקדמים.

איך מתנהל אימון בחדר הכושר?
מתן: "אדם שמגיע אלינו לראשונה מקבל הסבר כללי מקיף על כל המכשירים. לאחר מכן – הוא עצמאי בשטח. כל תרגיל שהוא עושה לא נכון, אנחנו נמצאים בכדי לתקן אותו. אנו בונים לו תוכנית אימון אישית בהתאם לרצונו. לאחר שלושה חודשים לערך, דנים בהתקדמות של המתאמן ולפי הצורך – מתאימים לו תוכנית חדשה. באופן כללי, בחדר הכושר 'פולס' תמיד יש מקום להתאמן, תמיד יהיה מדריך שיכוון אותו. כולם מוצאים את עצמם כאן. חשוב לנו להדגיש את העניין שכאן המתאמן נמצא בידיים טובות, הוא לא יילך לאיבוד, אנחנו שם בשבילו צעד אחר צעד, ברמה מקצועית גבוהה מאוד, מאיך נראה אימון שרירים ומה אמור להתכווץ ועד איך לנשום נכון, הכל בעזרת הדרכה והכוונה נכונה".
עידן: "ישנה גם אפשרות לקחת אימונים אישיים עם מדריך צמוד לאורך כל האימון".
נמרוד: "ישנם כמה סוגי מנויים – שנתי, חצי שנתי וכמובן חודש בחודשו ללא התחייבות".

איזו הסמכה יש לכם?
עידן: "את הקורס שלי עשיתי לפני עשור, ומאז אני רק לומד ולומד ומשתלם כל הזמן בתחום ובחידושים בו".
מתן: "את התעודה קיבלתי לפני שלוש שנים, אך מגיל צעיר אני מתאמן, מתחרה בארץ ובעולם, בקראטה, איגרוף ובכלל כל תחומי הלחימה למיניהם. תמיד עסקתי בספורט".
הדר: "אני הוסמכתי בווינגייט כמדריכת כושר ובריאות. הידע שרכשתי בלימודים הוא מגוון ועצום, מעבר למה שאני אמורה לנצל, אך זה תמיד מסייע בידיי. אפילו בתזונה, למשל, אנחנו נותנים המון טיפים".
נמרוד אלדר, מנהל ה'פולס': "אחרי החגים, תיכנס למערכת תזונאית קלינית – רינת חזן. כל מי שיירשם לחדר הכושר – יקבל פגישה עם התזונאית כחלק מתהליך העבודה בחדר הכושר".

מאיזה גיל אפשר להתחיל אצלכם?
הדר: "מגיל 14".

למה עוד לבחור בכם?
מתן: "בנוסף למה שצויין לעיל, המחירים שלנו ביחס לתמורה שאנחנו נותנים מתאימים לכל כיס. מבחינת המכשירים – הם היחידים המאושרים בווינגייט. חבר'ה מהמכון מגיעים אלינו לעשות את ההסמכה בעקבות התקן. חלק מהמכשירים בנויים בהנדסת אנוש, כך שהם מתאימים לכלל האנשים. המכשירים מתוחזקים ברמה גבוהה, תמיד פועלים".
עידן: "נקודת זכות גדולה נזקפת לנו בזכות השירות שאנחנו מעניקים מכל הלב, הקשבה, תמיכה, עזרה בכל בעיה שמתעוררת אצל המתאמן".
מתן: "המדריכים כאן בקיאים בכל התרגילים ויודעים גם להסביר אותם בפרוטרוט ולכוון את המתאמנים, למן האיש הפשוט, שמעולם לא דרך בחדר כושר ועד מתאמנים אולימפיים. אנחנו מפצירים במתאמנים לא להתבייש ולשאול, כי זה רק יעזור להם, זה חלק מהשירות המוענק כאן".
נמרוד אלדר, מנהל ה'פולס': "אנחנו היחידים בעיר שמעניקים לתושבי אילת מעל גיל 18 שבוע ניסיון חינם שמותנה בהצגת אישור רפואי בלבד".
הדר: "יש גם לציין, כי מכון הכושר שלנו הוא משפחתי. יש אחווה מקסימה בין המתאמנים, הם מסייעים זה לזה, פשוט תענוג".

מבצע: 15% הנחה על רכישת מנוי שנתי חדש – למביא כתבה זו!

'חדר הכושר פולס', רחוב המלאכה 1 (צמוד למועדון ה'וויו בר'), טלפון לבירורים: 08-6333888 שלוחה 1. שעות פתיחה: א'-ה' 07:30-23:00, ו'- 07:30-17:00, שבת-10:00-21:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש