ג'ימבורלנד – גן עדן לילדים ולהורים

מאת: אביבה דקל ● 24/10/2013 18:55 ● ערב ערב 2625
צילם: זוהר רביבו / זה היה חלום אילתי ישן- מתחם ענק שיציע לילדים וגם להורים משחקים, חוויה, שעשוע ועונג. בראשון לספטמבר זה קרה. נתנאל ורואי אסולין פתחו את ה'ג'מבורלנד' באילת, ובין יום גילו הילדים וההורים בעיר עולם מופלא שיש בו כל מה שילד צריך מגיל שלושה חודשים עד גיל שמונה.
ג'ימבורלנד – גן עדן לילדים ולהורים

אם הייתם שואלים ילד לאיזה מקום הוא רוצה ללכת? הוא היה מתאר לכם מן הסתם מקום שנראה כמו ה'ג'ימבורלנד' החדש שנפתח בעיר. שכן מדובר בממלכת ילדים לכל דבר. מתקנים מתנפחים, בימבות, קרוסלה, משחקים, פינה ממוחשבת והכל במחיר כניסה אחת וחת קורת גג אחת ועדיין לא דיברנו על הקפיטריה ופינת הישיבה הנעימה והנוחה שמוצעת להורים. על זה בדיוק נאמר- כולם נהנים.
ב'ג'ימבורלנד' החדש שנפתח במתחם one (צמוד ל'סלקט') אתם יכולים להיות רגועים. בין אם אתם נמצאים עם הילדים במקום, ובין אם הם בצהרון או במשפחתון. המקום המופלא הזה נותן מענה לכל ילד מגיל 3 חודשים ועד שמונה.
ילדים שטרם מלאה להם שנה, יכולים ליהנות ממתחם מיוחד ובו שפע של משחקים מתאימים לגילם. המקום תחום על ידי מושבי ישיבה רכים להורים, גם כמיגון וגם כדי שההורים ישבו בנוחות וישגיחו מקרוב על ילדיהם. אמנם יש בכל מתחם מפעילים מקצועיים שאפשר לסמוך עליהם, אבל המקום נותן מענה גם להורים ולפעוטות שמעדיפים לראות אלה את אלה בכל רגע נתון.
לילדים מעל גיל שנה ועד גיל שמונה מוצע מתחם רחב ידיים ובו משחקים המתאימים לכל הגילאים: עמדות פלייסטיישן, עמדות אקס בוקס, קינקט, מרחב אתגרי ובו מתקנים מתנפחים מרהיבים, קיר טיפוס אתגרי, מכוניות משחק, עמדת בית קפה ועמדת מטבח בו יכולים הילדים להרגיש כמו גדולים, להכין לעצמם משקה ולהתרווח, עמדת כיבוי אש שבה משאית כיבוי אש גדולה ואביזרי כיבוי אש, בריכת כדורים ועוד מגוון רחב של משחקים, כך שכל ילד יוכל לבחור לעצמו משחק שהוא אוהב המתאים לגילו.
במתחם זה מתקיימות הצגות, פעילויות נושא וסדנאות בהן יכולים הילדים להשתתף, וכל הטוב הזה כלול במחיר הכניסה ל'ג'ימבורלנד' שהוא הגון לכל הדעות.

בואו לגדול כאן


בנוסף למתחם המשחקים המיועד לכל הגילאים, פועל במקום צהרון. המטפלות אוספות את הילדים ממוסדות החינוך בסוף יום הלימודים. בעת אסיפת הילדים מהמוסד, הצוות נותן שירות מיוחד- שיחת טלפון או הודעת ס.מ.ס המעדכנת את ההורה המודאג שהילד בדרכו לצהרון.
בצהרון מבלים הילדים מהשעה בה סיימו את לימודיהם עד חמש אחר הצהריים, אז אוספים אותם ההורים. שירות נוסף שנותן הג'ימבורי – ילדי המשפחתון יכולים להישאר ב'ג'ימבורלנד' עד שעת הסגירה.
כשהם מגיעים לצהרון, מקבלים הילדים זמן לפרוק מתחים בג'ימבורי. לאחר מכן הם מקבלים ארוחת צהריים מזינה, כשרה, חמה וטעימה שמכינה מדי יום טבחית מומחית.
אחרי הארוחה עובדות המטפלות עם הילדים על שיעורי הבית בכיתת הלימוד או בעמדת המחשבים. אחרי שסיימו את שעורי הבית נערכות במקום סדנאות בהתאם לגילאים השונים: סדנאות שף, כדורי שוקולד, סדנאות צבע, מוטוריקה, מספרים וחוגי העשרה שונים.
כל ילד הנרשם לצהרון זכאי להיכנס ללא תשלום נוסף ל'ג'ימבורלנד'.
הצהרון פועל בימים א'-ה' כשמוסדות החינוך פועלים. בחופשות ובחגים פועל הצהרון בין השעות 08:00-17:00.
ב'ג'ימבורלנד' פועל גם משפחתון לילדים מגיל שלושה חודשים ועד גיל שלוש. לדברי הבעלים מדובר במתחם "הגדול, היפה והמקצועי בעיר". סביבת המשפחתון עשירה בגירויים. יש בו שפע משחקים, חצר טרופית מוצלת בה ארגז חול וג'ימבורי ענק וחדיש העומד רק לרשות הקטנים בשעות הבוקר.
הילדים במשפחתון נהנים מארוחת בוקר, ארוחת צהריים וארוחת ארבע. התפריט משתנה בהתאם לגילאים. הארוחות מוכנות מדי יום על ידי מבשלת מקצועית. כל המטפלות מסורות, אוהבות, מנוסות ומשרות שלווה ורוגע על הקטנטנים. המשפחתון עובד על פי תכנית חינוכית ששמה דגש על קידום הילד מהמקום בו הוא נמצא בהתאם לצרכיו האישיים והחברתיים כפרט בתוך קבוצה. צוות המשפחתון אחראי לכך שהילדים שלכם ייהנו, ילמדו ויגיעו בכל בוקר למקום שכייף להיות בו.
ההורים לילדי המשפחתון יכולים לצפות מביתם במצלמות און ליין במעגל סגור על ילדיהם כשהם במשפחתון. כמו כן זכאים הורי הילדים במשפחתון לכניסה חופשית לג'ימבורי.
בקרוב תפתחנה במקום בשעות הערב סדנאות למבוגרים בנושאי הורות נכונה ותומכת. את הסדנאות יעבירו מרצים בעלי שם מדרגה ראשונה בתחום. ההרשמה לסדנאות תחל בקרוב.

בואו לעשות שמח


במתחם ה'ג'מבורלנד' פועל גם חדר יום הולדת גדול, מואר, מרווח ומעוצב במיוחד למטרה זו, המכיל עד 40 ילדים, ומובטח לכם שהחגיגה שתיערך בו תהיה מושלמת. כאן מציעים לכם מספר חבילות יום הולדת בהתאם לתקציב המתאים לכם ולפי הנושא שתבחרו בו: חבילת יום הולדת "PARTY" , חבילת יום הולדת נסיכים, וחבילת יום הולדת מלכים. בכל אחת מהחבילות המוצעות לכם תוכלו להגשים חלום. המתחם מספק מגוון חטיפים, שתייה קלה וברד, עמדת קפה ועוגה להורים, נקניקיה בלחמניה/פיצה וקלחים תירס. המפעיל המקצועי נבחר על ידי ההורים מתוך צוות מפעילים שה'ג'ימבורלנד' בקשר אתם.
במקום פועל בית קפה מעוצב ונעים בו יכולים ההורים לצפות על ילדיהם, בעודם נהנים מקפה איטלקי איכותי ומתפריט עשיר ומגוון. הילדים משחקים ומבלים וההורים נהנים משעת שלווה ושקט.
בקרוב, מבטיחים הבעלים, יפתח סניף נוסף של 'ג'ימבורלנד' באילת. יש למה לחכות.

ה'ג'ימבורלנד'-
כתובת: חטיבת גולני 38 מרכז ONE
טלפון ליצירת קשר:
למשפחתון 050-7508705
לימי הולדת: ולפרטים: איש קשר נתנאל 052-5912912
טלפון במשרד: 08-8567898
שעות פעילות: ימים א'-ה' 13:00-20:00 , שישי 10:00- שעה לפני כניסת השבת. שבת וימי חג: 10:00-20:00




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש