טור טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 24/10/2013 19:33 ● ערב ערב 2625
מאת: רחל ארז
טור טארוט

שנאה עצמית


את ג'נבייב פגשתי בהודו בתערוכת יבואנים. בעלת בוטיק וילונות וכריות בבלגיה. היא היתה טמירה ודקה, והליכתה גמישה ואצילית. לאחר שהסתובבנו שעות מדי יום בתערוכה, ואיכשהו תמיד נתקלנו במבט, החלטנו לחלוק יחד מונית (ריקשה) למלון בסוף היום, הרי שהינו באותו מלון. כך יצא לנו להיפגש ולהכיר. באחד הבקרים ביקשתי את ג'נבייב להמתין רגע בריקשה וירדתי בחנות מיסטיקה בכדי לרכוש את קלפי ה'גיטה' הקדושים להודים, פילוסופיה דתית חכמה. ג'נבייב שאלה לפשר הטארוט וקבענו בסוף היום פגישה.
הקלפים שלה היו חסומים ובקושי ניתן היה לדלות מסרים. הודעתי לה על כך, אבל החלטתי לעזור לה ולא לוותר. קלפים חסומים יתכנו במצב שיש נפש פצועה ונשמה למודת סבל. קיוויתי לסייע כך שהיא תבין ותתחיל תהליך ריפוי.
מבחינה אסטרולוגית היה לג'נבייב מקבץ כוכבים מיוחד וקשה מאוד. כל התכונות שמלמדות על פרפקציוניזם. "אני שונאת את עצמי ולא מוצאת כוח לפגוש את המציאות המרה של חיי", מהנהנת במלמול ובלחש כנוע, "אני מסתגרת ברגע שאני באה הביתה, שאף אחד לא יעלה על החורבה הנוראית שקיימת מתחת למעטה היפה שאת רואה", ממשיכה ג'נבייב. "הציעו לי לדגמן, אבל ככל שהציעו יותר דברים טובים עבורי, כך הרגשתי פחות ראויה והשנאה התהומית שלי לעצמי גברה והתחזקה. ראשל (רחל)", היא מישירה אלי מבט, "התכונה הפרפקציוניסטית גרמה לי למדוד את ירכי בסרט מדידה שהיה דבר קבוע בתיק האיפור שלי. באם עמדתי מול המראה וההשתקפות לא מצאה חן בעיני יכולתי לנסות להקיא את מעט החלב שהיה בקפה נטול המתיקות. חיי בהדרגה הפכו למרים וחשוכים. כשכל זה התחיל אימי היתה עסוקה באהבה חדשה ולא שמה לב לזה שמתחת לשמלתי בצבצו עצמות כשל שלד מהלך. השנאה גברה אף יותר כאשר הבנתי שאני מוליכה שולל את בן זוגי, ששאל ללא הרף אם אני אוהבת אותו ותמיד עניתי בחיוך, הלא כבר אז הבנתי שאהבה לא תוכל לשכון בתוכי כל עוד לא אתפייס עם עצמי וגופי". שקט ארוך בהמולה ההודית. לא הפרתי אותו. נכחתי שם עבורה.
"שנאתי את הימים, וסבלתי משנאתי בלילות", המשיכה ג'נבייב לספר לי, "ככל שהבולמיה התפתחה בתוכי, כך הטבעת החברתית הצטמצמה לכדי בדידות מוחלטת. עד היום אני יכולה לזהות יצר הרסני שקיים בי ושנאה עצמית מפחידה, זאת למרות אשפוז ממושך וטיפול מונע מתמשך". אביה, בינקותה, נטש את אימה עם אחרת ולא שב לחייה יותר מעולם.
בכל פעם שמשהו לא הסתדר, על פי אמות המידה שלה, היא התנפלה על אוכל באופן כפייתי והרסני מבלי יכולת להפעיל שיקול דעת. ההקאות המאולצות יצרו בעיה במערות הפנים. "למדתי להקיא לתוך שקית ובשקט. מקיאה בכל מקום. מתפללת למותי ומבקשת כבר מנוחה מעצמי. אין לי כוח להכיל את הגועל שנוצר ממני".

קוראים יקרים !


אני מבקשת להוביל אתכם לתחום של ייעוץ, הכוונה והנחיה באמצעות קלפי הטארות. בכל שבוע אתן לכם טעימה מהכלי רב העוצמה הטמון בסודות הקלפים באמצעות סיפור אמיתי שאותו חוויתי דרככם.
אני עוסקת בתחום קרוב ל-30שנה, וכל אדם שכיבד אותי בפנייתו אלי לשם קבלת ייעוץ, עזר לי לגלות בכל פעם מחדש את איכות הכוחות האנרגטיים שאותם מבטאים הקלפים.
כיצד בעצם הופכת פיסת נייר, קלף, למשהו בעל אנרגיה וכוחות כה חזקים !?
ובכן, הקלפים מקבלים את כוחם האנרגטי מהסמלים והציורים המופיעים בתוכם. ככל שהקלף נושא יותר ציורים וסמלים הנוגעים בתחום האזוטרי, כך רמתם האנרגטית חודרת לרבדים העמוקים ביותר של התת מודע. זה הדבר שלמעשה מוביל אותי מבחינה רוחנית להגיע לדיוק ונגיעה מרבית באדם.
אני משתמשת בטארוט כמפת מודעות אישית, המותאמת אישית כמובן, לכל אדם בכל תחומי חיו.
הקלפים מאפשרים לי לחשוף בפניכם את דרכי פעולתכם ודרך מחשבותיכם העמוקים והכמוסים ביותר. דבר זה מאפשר לי להנחותכם כיצד להשתמש בכלים אלו ובנתונים הטבעיים שלכם כספר חוכמה לחיים טובים יותר ומשופרים.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש