Pro-Body אילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 25/10/2013 09:05 ● ערב ערב 2625
המקום הגדול ביותר לתוספי תזונה של מיטב החברות לספורטאים מקצועיים וחובבנים ולמפתחי גוף. המותגים הטובים ביותר – במחירים הנמוכים ביותר. רכישה נוחה גם באתר אינטרנט. באילת – משלוחים עד הבית – חינם
Pro-Body אילת

מזון לשרירים


"אבקות חלבון הן אבני הבניין העיקריות והחשובות של השרירים. החלבון מסייע בבניית מסת השריר בגוף", מסביר יוני חדד, בעל 'פרו בודי', "ספורטאים ומתאמנים זקוקים לכמות חלבון גבוהה לבניית שריר. ככל שמתאמנים יותר, הצורך בחלבון גדל, ובמיני המזונות שלנו אין מספיק חלבון. במקום לאכול כמות עצומה של ביצים ודגי טונה, שעדיין אינם מספיקים, מחליפים זאת באבקות חלבון". ותהיו בטוחים שיוני יודע בדיוק על מה הוא מדבר, לאור העובדה שהוא ספורטאי בעצמו בעל רזומה עשיר: כלוחם בצבא עבר אימוני כושר אינטנסיביים, בשורות משרד הביטחון – האימון בחדרי כושר הפך אינטנסיבי יותר יחד עם שמירה על תזונה נכונה, הכוללת תוספי מזון. יוני החליט לתת מענה בתחום תוספי התזונה לספורטאים ופתח את חנות 'פרו בודי', שהיא היחידה באילת בתחום. לאחרונה, נפתח סניף נוסף בגבעתיים, ובשנה הקרובה, מתעתד יוני לפתוח עוד סניף לאור הביקוש הגדול בארץ.

"מי שמתאמן צריך להעריך את הצורך שלו באבקת חלבון לפי תחום הספורט בו הוא עוסק. יש לבחור נכון את כמות וסוג החלבון, כדי לקבל מסת שריר נכונה. הבחירה תלויה בגורמים רבים, כמו אינטנסיביות האימון, משך האימון, סוג האימון, הגיל והמין. "צריכה גבוהה של חלבון אינה מזיקה לגוף", מחדד יוני, "וניתן לצרוך אותה בכל גיל. אמהות של נערים מתבגרים, הבאים להתאמן, מודאגות מצריכת האבקות כתוסף מזון, כשהן ניגשות לרופא לקבלת ייעוץ, הוא אומר להן, כי 'מתאמנים חייבים, כדי לא לפגוע בגופם, להוסיף תוסף מזון'. אין מה לדאוג, החומרים שבאבקות הם על בסיס טבעי".

בעוד כולנו מבקשים להשיל קילוגרמים ממשקלנו, יש הרוצים להוסיף מסת שריר ומשקל. יוני: "בדיוק לשם כך הורכבו האבקות לעלייה במסת השריר ובמשקל – ה'גיינר', העשויות אבקת חלבון ופחמימות ועושות את העבודה".

"רוצים לדעת כמה חלבון אתם צריכים לאכול ביום כדי לבנות מסת שריר? החישוב מאוד פשוט: 2 גרם חלבון על כל קילוגרם במשקל".

שורפים שומן ומרזים


רוצים להרזות? הכל טוב ויפה, ישנם מוצרים מסייעים בהרזיה. אך יוני מסייג ואומר: "אין מדובר בקסמים. ללא פעילות גופנית כלשהי, אפילו הליכה, לא יראו תוצאות. המוצרים המדוברים עוזרים לגוף להשתמש בשומן כמקור אנרגיה, אך זה נכון רק בשילוב פעילות גופנית". לרוכבי אופניים למשל, מוצעים חטיפי אנרגיה, תוספי ג'ל, משקאות איזוטוניים, משקאות ספורט ואנרגיה.

"לנשים שמרגישות כל הזמן רעבות ולא מצליחות להימנע ממתוקים, יש בחנות מוצר חדש 100 אחוז טבעי שעוזר לתחושת שובע, ולכן הירידה במשקל תהיה מהירה מתמיד...".

ב'פרו בודי' תמצאו בין היתר גם: קריאטין וקריאטין דור חדש, חומצות אמינו חיוניות, ניטריק – אוקסיד, ויטמינים ומינרלים, מוצרים כשרים, מוצרים נטולי לקטוז, מוצרי הגנה, שמירה וריפוי, ציוד נלווה ואביזרים, ביגוד, מכשירי כושר, משקולות וציוד כוח, מזרנים וכדורי פילאטיס ליוגה ופילאטיס ועוד ועוד.

פגישת ייעוץ לתזונה ואימונים


ניתן להגיע לחנות, לבצע במקום ובחינם בדיקת אחוזי שומן, בדיקה הנעשית בהתאם למין, לגיל ולגובה. בעזרת מדידת אחוז השומן, אפשר לברר האם יש לרדת או להעלות במשקל. עוד מציע יוני, כחלק מהשירות, בניית תכנית אימוני ספורט אישיים, בעזרת מאמנים בוגרי וינגייט וכן מאמנים לשיעורים פרטיים, אשר ילוו את המתאמן במהלך אימוניו. תכנית האימונים מותאמת אישית.

ניתן להזמין מוצרים טלפונית בכל יום עד השעה 20:00. ניתן לבצע הזמנה גם דרך אתר האינטרנט המשווק לכל הארץ www.pro-body.co.il 24 שעות ביממה (הרכישה באתר האינטרנט מאובטחת. באתר אף תמצאו מבצעים).

קבוצות הטריאתלון האילתיות זוכות להנחות מיוחדות.

'פרו בודי', מרכז מור קומה ב' (מעל מסעדת 'ג'קניס'), טלפון: 077-2083009, נייד: 052-4080890. שעות פתיחה: כל יום מ- 10:00 ועד 20:00 וביום שישי מ- 10:00 ועד 16:00.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש