דלתות פנדור

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 25/10/2013 09:06 ● ערב ערב 2625
דלתות פנדור


חברת דלתות 'פנדור' הינה יצרנית דלתות הפנים הגדולה בישראל ואחת משלושת יצרניות דלתות הפנים בסגנון האיטלקי הגדולות בעולם. החברה נוסדה בשנת 1989 ומובילה מאז את מהפכת עיצוב דלתות הפנים בישראל. החברה מצטיינת באיכות מוצרים גבוהה ובעיצוב חדשני. היא אחראית על שינוי תודעתי בתחום העיצוב: דלתות הפנים, שהיוו בעבר אלמנט פונקציונלי בלבד, הפכו כיום לאחד המרכיבים המכריעים בעיצוב הבתים בישראל. בעקבות שימוש בטכנולוגיות ייצור מתקדמות, מציעה החברה דלתות באיכויות גימור מדויקות, בעיצוב מרהיב ובהתאמה אישית (לא לחינם זכתה החברה שמונה שנים ברציפות במבחן של המדינה, על פי סקר גיאוקרטוגרפיה (1/2013), שבדק ומצא כי: "פנדור – דלתות הפנים הטובות והדקורטיביות ביותר בישראל" וכן זכתה במקום הראשון בתחרות העיצוב להתאמה וחדשנות – תערוכת ריהוטים 2011). והמחיר? נוח ביותר: רק כדי לסבר את האוזן, המחיר כולל הכל: דלת + משקוף + ידיות + צירים + מנעול מגנטי + הובלה והתקנה. לא מיותר לציין, כי על הדלתות ניתנת אחריות - עד 5 שנים.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה


באילת, משמשת חברת 'פרטוש עבודות נגרות בע"מ', כמשווק הבלעדי של דלתות 'פנדור' האיכותיות. מעבר לכך, היא בעלת וותק של 40 שנה בתחום הנגרות, מתמחה בעיצוב וייצור עבודות עץ מכל הסוגים. החברה מנוהלת על ידי גיל פרטוש (משנת 2004), דור שני של נגרים מקצועיים באילת - מהמובילים בתחום, היוצר עבודות איכותיות ללא פשרות. יועץ החברה מלווה את הלקוח החל מרגע בחירת המוצר וכן דואג לבצע תיאום והנחייה מול קבלני השיפוץ על מנת שההתקנה תבוצע באופן מושלם. באולם תצוגה שלה ניתן למצוא מבחר של דלתות 'פנדור'.

מבצעי דלתות 'פנדור': על סדרת 'למינטו' צבעי עץ, על סדרת 'למינטו' גוונים ועל סדרת 'יוניק' – חידוש עולמי! (דלתות הפנים היחידות עם עמידות מלאה למים ולמזיקי עץ. באחריות!).

'פרטוש עבודות נגרות בע"מ', רח' החרש 20 א.ת אילת. טלפון: 08-6378425.



חדשות אילת