GAMERS - מחשבים ואלקטרוניקה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 14/11/2013 21:04 ● ערב ערב 2628
GAMERS הוא המקום בשבילכם, אוהבי המחשבים, הטלפונים הסלולריים, משחקי המחשב והקונסולה, הגאדג'טים והאלקטרוניקה. 'גיימרס' - מחשבים ואלקטרוניקה - הכל תחת קורת גג אחת
GAMERS  - מחשבים ואלקטרוניקה

לפני יותר משנה, נפתחה חנות GAMERS, לשמחתם של כל חובבי עולם המיחשוב והגאדג'טים, מקום שמרכז לא רק מבחר מוצרים רחב, אלא גם ידע, הכוונה, ייעוץ והדרכה.
נדב אביבי, בעל העסק, הוא איש מחשבים מיומן ומקצועי. מאז שהוא זוכר עצמו הוא בתחום האלקטרוניקה והמחשבים – הוא לא שוקט על השמרים, לומד ומתעדכן בכל החידושים בתחום.

מחלקת מחשבים


במחלקת המחשבים של GAMERS, תמצאו מחשבים ניידים ונייחים מתוצרת HP, ASUS, DELL, מחשבים ALL IN ONE וצוות מיומן שידריך, יעזור ויענה על כל שאלה.
בנוסף למחשבים, תמצאו כאן מגוון גדול של ציוד נלווה: רמקולים, מסכי מחשב, דיסקים חיצוניים, מדפסות, תיקים למחשבים ניידים ועוד. מחפשים טאבלט? GAMERS הוא המקום הנכון בשבילכם. ב- GAMERS תמצאו טאבלטים של החברות המובילות בשוק בגדלים שונים. תמצאו למשל טאבלט 10.1 סייבר מתקדם – עם שנת אחריות מהיבואן – רק ב – 699 ₪.

מחלקת סלולר


מחפשים טלפון סלולרי? במחלקה המיוחדת לטלפונים סלולריים ב- GAMERS תמצאו מבחר גדול של דגמי טלפונים סלולריים בצבעים שונים מתוצרת החברות המובילות בעולם. מחירי המכשירים מפתים מאוד: לדברי נדב אביבי, כדאי לרכוש ב- GAMERS טלפון סלולרי, משום שהמחירים בחנות נמוכים בהרבה מאלו שתקבלו בחברות הסלולר. לא מיותר לציין, כי בחנות תקבלו תנאי תשלום נוחים ביותר. עוד במחלקת הסלולר - מבחר גדול של כיסויים לטלפון נייד מכל הצבעים והסוגים.
מחלקת צילום, טיפוח, משחקים ועוד
במחלקת הצילום- מבחר גדול של מצלמות דיגיטליות, לשימוש אישי וגם לשימוש מקצועי, מתוצרת כל החברות המובילות. במחלקת הטיפוח - מגוון גדול: מכונות גילוח, מכונות תספורת, 'בייביליס' (מחליק ומתלתל שיער) וגם פנים מכל הסוגים.
כמו כן, תמצאו כאן מחלקת משחקי מחשב ומשחקי קונסולה גדולה ועשירה ובה מבחר גדול של משחקים חדשים לכל סוגי הקונסולות.
נדב אביבי כאמור הוא איש אלקטרוניקה ומחשבים, זה התחום בו הוא עוסק מאז ומתמיד, זו אולי הסיבה שקיר המשחקים ב- GAMERS הוא הגדול או לפחות אחד הגדולים באילת. יש כאן משחקים לכל הגילאים – החל מגיל שלוש ועד 120, כי גיימר הוא גיימר בכל גיל.
הלהיט כאן, כמו בכל חנות בעולם ובארץ, הוא משחקי ההמשך. יש חברות שאחת לשנה או יותר יוצאות במשחקי המשך שגיימרים בכל העולם מחכים להם בקוצר רוח. משחקים אלה נחטפים מהמדפים במהירות, ונדב דואג שיגיעו גם לחנות שלו ברגע שהם יוצאים לשוק. בנוסף, יש כאן קונסולות מבית 'מיקרוסופט' ו'סוני', בלעדיהן אי אפשר לשחק במשחקים שהם לא משחקי מחשב. על הקונסולות יש אחריות עד הבית – על 'סוני' - אחריות של שנתיים ועל XBOX - אחריות של שנה. ואם ב- XBOXעסקינן, אז כדאי שתדעו שב'גיימרס' - מכשיר XBOX 250GB כולל משחק פיפ"א 2014, ג'ויסטיק מקורי, כבל HDMI איכותי וכאמור שנת אחריות מקורית של 'מייקרוסופט' עד בית הלקוח – ב- 1,299 ₪ בלבד.
GAMERS היא חנות מדהימה ויש בה כמעט הכל. הגעת בגלל המחשב? תישאר כאן בזכות הסלולר. הגעת בגלל המשחק? תישאר בזכות הקונסולה או המצלמה, אבל בעיקר כדאי שתיקח בחשבון שתחזור ותשוב ל- GAMERS שוב ושוב בעיקר בזכות השירות הנעים והמיומן, האדיב והמקצועי. "חשוב לנו ב- GAMERS שהלקוח ירכוש את המוצר המתאים לו ביותר, ולאו דווקא את המוצר היקר. אצלנו לא רק הכסף חשוב, אנחנו עושים הכל כדי שכל לקוח יצא מהחנות אחרי שחווה חווית קניה עוצמתית וחיובית שכמותה לא יקבל במקום אחר", מבהיר נדב ופוגע בול במטרה. עובדה, תשאלו את כל לקוחות החנות המרוצים.

GAMERS פארק הקרח קומת קרקע, טל: 08-9955295.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש