ג'נטלמן בביג- חנות קטנה גדולה

מאת: אביבה דקל ● 14/11/2013 21:48 ● ערב ערב 2628
אין מקום טוב מחנות רשת 'ג'נטלמן' כדי לקנות מתנה לגבר החשוב בחייך ולדעת בביטחון שקנית מתנה מיוחדת, באיכות מעולה, מרשת שאחראית לכל מוצר שהיא מוכרת. אבל לא רק לגברים – גם לנשים תמצאו ב'גנטלמן' שבמרכז הביג, מתנות מדהימות. מי אמר שהגודל כן קובע?
ג'נטלמן  בביג- חנות קטנה גדולה

כמה פעמים קרה לכם שחיפשתם מתנה יפה, מיוחדת ולא סתם כזו לצאת לידי חובה, ולא ידעתם מאיפה להתחיל? ובכן, לא עוד. תרשמו לפניכם את השם - 'ג'נטלמן', רשת חנויות מתנות שיפתרו לכם את כל הבעיות.
הרשת מונה למעלה מארבעים סניפים הפרושים בכל הארץ, שלושה מהם באילת. זוהי רשת ותיקה, אמינה, איכותית שהמחירים בה נוחים בהחלט, למרות האיכות הגבוהה של המוצרים.
החנות שנפתחה זה לא מכבר במרכז ה'ביג' באילת היא בת הזקונים – החנות האחרונה שפתחה הרשת, והיא לא רק הצעירה ברשת, אלא גם הקטנה ביותר. פיצפונת, אבל יש בה מכל טוב. לדעת שמוליק, מנהל חנויות 'ג'נטלמן' באילת זו החנות שיכולה להתהדר בתואר- החנות הקטנה ביותר בארץ, אבל, איך אומרים אצלנו- הגודל לא קובע, ובמקרה של 'ג'נטלמן' ב'ביג' זה בהחלט נכון.
מנהלת החנות ג'ני זוליאבין תעזור לכם למצוא כאן את כל מה שאתם מחפשים, והכל באדיבות במקצועיות ובחיוך.

קופסת ההפתעות


הנכנסים ל'ג'נטלמן' ב'ביג' מרגישים כמו בתוך תיבת הפתעות מרהיבה או קופסת תכשיטים יפהפייה עשויה זכוכית, ואולי דווקא אפשר להשוות אותה למערת האוצרות של ארבעים השודדים מסיפורי עלי באבא.
לא תאמינו כמה הרבה יכולה חנות קטנה אחת להכיל. סביב סביב על מדפים, על הקירות ועל שולחנות - שעונים, תכשיטים, גאדג'טים, משחקים, מציתים – דברים מרהיבים. קשה לבחור, אבל מובטחני שכשתבחרו תיהנו מכל מה שקניתם.
אז קחו אוויר עשו סיבוב, והזינו עיניכם במה שיש לחנות להציע:

*מוצרים מובחרים מבית דר' גב: כסאות שיאצו, מדרכים רפלקסולוגיים לרגליים, כריות שינה אורטופדיות, מושבי מסאז' לרכב ועוד רבים ממוצרי דר' גב הידועים באיכותם הראשונה במעלה.
* שעוני יד אופנתיים של כל המותגים המובילים: ארמני, הוגו בוס, מייקל קורס, אדידס, נאוטיקה, דונה קארן, דיזל ועוד. שעונים לגברים ולנשים וגם לילדים. מגוון השעונים הוא גדול ביותר וכולם בעיצובים עכשוויים עוצרי נשימה. אם אתם מחפשים שעון יד עם מצפן, המראה שעות בששה מקומות בעולם, תמצאו אותו כאן, גם שעונים לתליה ושעונים מעוצבים להצבה לצד המיטה, או על השולחן במשרד.
*תכשיטים לגבר תוצרת איטליה: B1 , ברוסואי, ותכשיטי קבלה שמתאימים לגברים ונשים בעיצובים ייחודיים.
*גאדג'טים לכל סוגי הסמרטפונים.
*תיקים וארנקי עור לגברים - מבית עמנואל, פוסיל, קאמל, וגאודי – כולן חברות מובילות בתחום בארה"ב ובאיטליה - וגם ארנקי אלומיניום מיוחדים במינם.
* מציתים -מבחר ענק של מציתים מתוצרת החברות הידועות בעולם: זיפו, קוליברי, דופונט ולמבורגיני - ואם הגבר שלך אספן מציתים זה המקום למצוא בו מצית מיוחד שישמח את לבו ויהווה את המתנה המושלמת.
* מתנות לבית, ולמשרד ביניהם גם קריסטלים של 'קרן קופל', הידועים בעולם באיכותם ובעיצובים מיוחדים ופסלונים.
*מוצרי קדושה של חברת מלכיאור – ספרי תהילים, סידורים ועוד.
*גאדג'טים כמו מצלמות נסתרות, מצלמות ריגול, מכשירי האזנה וציתות
*מחלקה למעשנים שבה תמצאו מוצרי טבק, עישון וגלגול, סיגרים קובנים מהטובים ביותר ומקטרות.
*במחלקת המשחקים- פוקר, שש בש, שחמט, מיני גולף ומשחקי חשיבה מיוחדים.

בכל אחת מחנויות רשת 'ג'נטלמן' תמצאו גם ציוד לחיילים – מצפנים, סכינים, שעונים, כלי שטח מבצעיים, סכיני קומנדו, פנסי ראש ופנסים אחרים מכל הסוגים, שעוני שטח מצוידים ב G.S.P מצפן, מד גובה ועוד.

"כל מוצר עכשווי וחדשני מגיע ל'ג'נטלמן'", אומר שמוליק, מנהל חנויות הרשת באילת, "ואת כולם תוכלו להשיג כאן במחירים הזולים ביותר בשוק – באחריות. כמובן שיש אחריות על כל המוצרים. במקרה של תקלה תוכלו לגשת לכל אחת מחנויות הרשת ויעזרו לכם".

•שירות נוסף ברשת 'ג'נטלמן' הוא חריטה אישית על כל מתנה. בחנות מכונת חריטה מהמשוכללות בעולם. על כל מתנה שתקנו, אם רק תרצו בכך, יחרטו במקום כל הקדשה שתבחרו - דבר ההופך את המתנה לאישית במיוחד.

"אנחנו מקפידים על רמת השירות הגבוהה בכל חנויות הרשת" מקפיד שמוליק להדגיש, "העובדים נבחרים בקפידה, עוברים הדרכות, כדי שיוכלו לתת שירות מעולה וייעוץ מקצועי לכל לקוח. החנויות באילת הן החנויות המובילות בין כל הסניפים של הרשת בארץ, ורבים מהלקוחות שלנו הם לקוחות חוזרים גם מבין האילתים וגם מבין האורחים המגיעים ממרכז הארץ ומחו"ל". (תדמית).

לרגל פתיחת חנות 'ג'נטלמן' במרכז ה'ביג' הנחות לאילתים.

ג'נטלמן ב'מול הים'
טלפון: 08-6325083
פתוח: א'-ה' 09:00-24:00 יום שישי 09:00 עד שעה לפני כניסת השבת
מוצ"ש חצי שעה אחרי צאת השבת עד 24:00

ג'נטלמן ב'פארק הקרח'
טלפון: 08-6525512
פתוח:: א'-ה' 09:00-24:00 יום שישי 09:00 עד שעה לפני כניסת השבת
מוצ"ש חצי שעה אחרי צאת השבת עד 24:00

'ג'נטלמן' במרכז ה'ביג'
טלפון: 08-8537060
פתוח:: א'-ה' 09:00-22:00 יום שישי 09:00 עד שעה לפני כניסת השבת
מוצ"ש חצי שעה אחרי צאת השבת עד 22:00

שלושת החנויות לא עובדות בשבתות ובחגים.

יש חניה בשפע ויש גישה לנכים לכל אחת מחנויות ג'נטלמן באילת.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש