פיצה האט – כשרוצים להתפנק

מאת: אביבה דקל ● 14/11/2013 21:49 ● ערב ערב 2628
אין כמו פיצה לחמם את הלב בחורף, ליהנות ממנה בקיץ, לארח חברים שהגיעו במפתיע או לפנק את המשפחה במשהו מיוחד והכל מבלי להתאמץ. חייגו ל'פיצה האט', או היכנסו לאתר האינטרנט, והפיצה, הסלטים, הקישים והקינוחים אצלכם בבית תוך זמן קצר
פיצה האט – כשרוצים להתפנק

הפיצה נחשבת למזון המהיר הנפוץ בעולם. מיליוני אנשים בעולם צורכים מדי יום פיצות, אם במסעדות ובפיצריות ואם במקומות העבודה או בביתם לשם הן מגיעות באמצעות משלוחים. רשת 'פיצה האט' חולשת על למעלה מעשרים אלף מסעדות, והפיצות שלה נמכרות בלמעלה ממאה מדינות. בישראל, יש לרשת 'פיצה האט' 51 סניפים בכל רחבי המדינה בהם נאפות מדי שנה מעל לשני מליון פיצות וזה אומר המון!
בשנת 2001 הגיעה רשת 'פיצה האט' גם לאילת ומאז אנחנו על המפה.
המותג 'פיצה האט' משלב כייף, בידור וחוסר רשמיות, עם שירות ידידותי וצעיר וכזה הוא גם הסניף האילתי, שאותו מנהל לירן בן עזרא. לירן הגיע לאילת עם משפחתו כילד ומזה שש עשרה שנה הוא אילתי לכל דבר. כמו מנהלי סניפים רבים, גם לירן צמח מתוך המערכת הרשתית של 'פיצה האט'. את דרכו ב'פיצה האט' הוא החל כשליח בסניף האילתי והתקדם בהדרגה עד שבגיל עשרים וחמש נשלח לנהל את סניף 'פיצה האט' בתל אביב. הגעגועים למשפחה החזירו אותו לאילת לתפקיד מנהל הסניף המקומי.
סניף 'פיצה האט' באילת ממוקם במרכז 'פנינת אילת' על הטיילת הצפונית לא רחוק מקניון 'מול הים', וכמו כל הסניפים הוא מרוהט בצבעי אדום ושחור. ממקומו ב'פנינת אילת' יוצאים משלוחים רבים מדי יום לכל פינה בעיר וגם לבתי המלון. מלבד לקבלת המשלוח לבית, ניתן גם לשבת על המרפסת הנעימה של הסניף ב'פנינת אילת' וליהנות מנוף הים הכחול שמנגד, מהבסטות הצבעוניות של הטיילת ומהמטיילים הרבים הגודשים אותה.

פיצות ושאר טעימים


הפיצות הנאפות במקום הן טריות וטעימות ביותר. ב'פיצה האט' יש פיצות עם בצק עבה וגם פיצות עם בצק דק.
הלהיט החדש היא "קראון פיצה" הפיצה המעוטרת בכדורי גבינת שמנת משובחת.
בנוסף, תוכלו ליהנות גם מפיצות כמו :
-צ'יזי קראסט - פיצה מבצק דק עם מלוי גבינה בשוליים.
-פיצה שאוכלים מהסוף להתחלה.
--קריספיצה - מנה אישית מבצק עלים מיוחד עם גבינות מוגש עם שני מטבלים.

אבל לא רק פיצות תוכלו למצוא ב'פיצה האט' כי אם גם פסטות בעבודת יד, פטוצ'יני, ספגטי, פנה או פוזילי ברטבים שמנת, עגבניות, רוזה ושמנת ופסטו.
מבחר פוקצ'ות כפריות, פוקצ'ה ביבי מוצרלה עגבניות שרי ובזיליקום.
מבחר קישים במעטפת בצק פריך ובטעמים של בטטה, בצל ופטריות.
כמו כן, ניתן למצוא מבחר גדול של סלטים כמו סלט יווני, סלט ניסואז, סלט איטלקי וסלט קפרזה.

לסיום הארוחה שווה להזמין ממגוון הקינוחים החדש הכולל את "שוויצריה הקטנה" – עוגית מרנג שוקולד ופקאן, קרם מסקרפונה ושכבת שוקולד מריר עם נטיפי שוקולד לבן.
עוגת ביסקוויטים בקרם וניל בציפוי עדין של שוקולד חלב. עוגת "סניקרס" עשירה בשוקולד בלגי קרמל חמאת בוטנים ושבבי בוטנים בציפוי שוקולד חלב
וגם עוגיות קרם שוקולד לבן עם שבבי פקאן סיני בציפוי עדין של שוקולד מריר.
נו, לא עשינו לכם תאבון? אז תרימו טלפון ל'פיצה האט' והמשלוח כבר בדרך אליכם. (תדמית)

'פיצה האט'
מיקום: מרכז פנינת אילת
פתוח: שבעה ימים בשבוע 12:00-24:00
טל: 1-700-50-60-70
אתר: WWW.PIZZAHUT.CO.IL


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש