"קאזה דו ברזיל – זה צלוי בטעם שלך!"

מאת: אביבה דקל ● 21/11/2013 15:29 ● ערב ערב 2629
'קאזה דו ברזיל', שנפתחה בשנת 2002, תפסה מהר מאד מקום בצמרת מסעדות הבשרים של אילת, ושמה יצא לתהילה גם במרכז ובצפון הארץ וגם בחו"ל.
''קאזה דו ברזיל – זה צלוי בטעם שלך!''

תמונת כתבה
צילום: רוני בלחסן


תמונת כתבה
צילום: רוני בלחסן


אילתים רבים נוהגים לחגוג כאן על בשרים מצוינים, כמו גם האורחים המגיעים לאילת מכל רחבי הארץ ומחו"ל, המקפידים לאכול לפחות פעם אחת ב'קאזה דו ברזיל' בכל ביקור שלהם באילת.

הדבר הראשון שפוגש בך, עם כניסתך למסעדת 'קאזה דו ברזיל' באילת, הוא משב רוח קריר ומענג, מהול בריח מעורר החושים של בשר עסיסי הנצלה על הגריל! ולא סתם גריל! הגריל ב'קאזה דו ברזיל' הוא גריל ברזילאי מסתובב מיוחד, שהלהבות שלו מגיעות אל הבשר מלמעלה ולא כמו במנגל הישראלי, שבו האש היא מתחת לבשר. גריל כזה לא רק מעניק טעם מיוחד וגורם לצלייה אחידה של הבשר, אלא גם מונע עשן.

המקום המעוצב בעיצוב ברזילאי ביתי - רהיטי העץ הכבדים שהובאו ישירות מברזיל לאילת, רצפת העץ והדקורציה הברזילאית האותנטית על הקירות, משלימים את התמונה וברגע שאתם נכנסים למסעדה - אתם בברזיל!

השירות לבבי וחייכני, וכל מלצר או מלצרית יסבירו לכם כל מה שצריך לדעת על שיטת ההגשה הברזילאית – ה'צ'ורסקריה' – שיטת השיפוד הרץ.
על הדרך ילמדו אתכם מושגי יסוד בקולינאריה הברזילאית כגון: 'פאסאדור' - מלצר הבשרים, 'מאמיה' - ירך אחורית, 'פיקאניה' - שוק אחורי וכמובן גם תקבלו הסבר על ה'רמזור' - באדום וירוק, המסמן ל'פאסאדור' מתי אתם רוצים לנוח...
תוך דקות מרגע שתשבו לשולחן, יוגשו לכם חמש מנות פתיחה: צ'ילי קון קרנה (תבשיל בשר ופלפלים), אורז לבן, תפו"א אפויים, סלט הבית ולחם הבית ממולא בשר. יחד עם מנות הפתיחה תקבלו גם מבחר רטבים שונים וטעימים.
בעודכם דוגמים את מנות הפתיחה, יגיע לשולחנכם ה'פסאדור' הממונה על שולחנכם ובידיו שיפוד ע-נ-ק ועליו מושחלים נתחי בשר איכותיים ועסיסיים.
כל אחד מהסועדים מקבל לצלחתו נתח גדול, איכותי ועסיסי על פי מידת הצלייה החביבה עליו וכך שוב ושוב, כל פעם נתח בשר שונה - חגיגה של טעמים ערבים לחיך!
אם אתם מרגישים צורך לנוח לאחר כ- 6-7 סוגים שונים וטעימים של בשרים, הפכו את הרמזור לאדום וצאו להפסקת 'קייפריניה' (הקוקטייל הלאומי הברזילאי) טעימה ומרעננת. אחרי שנחתם ושתיתם קייפריניה מעולה להנאתכם, הפכו את הרמזור לירוק ותוכלו להמשיך בחגיגת הבשרים, שתימשך עד שאתם תגידו "די! לא יכולים יותר!".
לאחר חגיגת הבשרים, הגיע הזמן לקינוח, וב'קאזה דו ברזיל' יש קונדיטוריה מצוינת המייצרת את כל הקינוחים הנפלאים המהווים סיומת נאותה לארוחה והופכים אותה לחוויה ברזילאית מושלמת.

מנת הבסיס ב'קאזה דו ברזיל' מונה 11 סוגי בשר. יש גם ארוחה של 14 סוגים ואפשר גם להוסיף ולשדרג עם מנה של כבד אווז. כל שדרוג כרוך כמובן בתשלום, אבל אם יש לכם מקום בבטן, כדאי מאד לשדרג ולטעום מהכל.
לנוחותכם תוכלו למצוא גם תפריט ידידותי של מנות אישיות הכוללות בשרים, דגים, סלטים, פסטות ואף תפריט ילדים ידידותי.

גם ארוחות עסקיות יש ב'קאזה דו ברזיל', והן מוגשות בין השעות 12:00-16:00 .
מחירי הארוחות העסקיות נעים בין 69-139 ₪.
אבל לא רק לשבת לאכול אפשר ב'קאזה דו ברזיל '- אפשר גם לרכוש במקום את הבשרים המופלאים והאיכותיים באריזות וואקום על פי הכמות, הגודל והמשקל הרצויים לכם ולצלות אותם בבית על הגריל שלכם!

בשנת 2014, יתקיים מונדיאל בברזיל, ובמסעדת 'קאזה דו ברזיל' נערכים לקראתו ומכינים הפתעות לקהל הלקוחות. כדאי מאד שתרשמו לפניכם שלא להחמיץ ביקור ב'קאזה דו ברזיל' בזמן המונדיאל. יש למה לצפות!!!

לסיכום: "קאזה דו ברזיל – זה צלוי בטעם שלך!" וזו לא סתם עוד הצהרה!!

כתובת: חטיבת גולני 3 אילת
טלפון: 08-6323032
אתר אינטרנט: www.casadobrasil.co.il
חפשו אותנו בפייסבוק: "קאזה דו ברזיל"
שעות: א-ש 12:00 עד 24:00
בתאבון!


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש