עולם הריפוד

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 29/11/2013 12:47 ● ערב ערב 2630
ריפוד הסלון דהוי ובלוי ובא לכם לרענן אותו? אתם רוצים להשתדרג בצבע חדש לריפוד כיסאות פינת האוכל? כל אלה ואחרים אצל המומחים בפתרונות ריפוד והצללה לשוק הפרטי והמוסדי. עולם הריפוד - כי עם ניסיון של מעל ל- 20 שנה לא מתווכחים
עולם הריפוד

תמונת כתבה


אתם נכנסים לסלון ומתבאסים כל פעם מחדש מהמראה שלו, מהריפוד הדהוי והבלוי, אבל ממש אין לכם כסף כרגע לקנות אחד חדש, אל דאגה, ל'עולם הריפוד' הפתרונים –הם יחדשו עבורכם את הסלון במחיר נוח והופ, הסלון שלכם כמו חדש, ואפילו עם ריפוד עור אם בא לכם. וזה רק על קצה המזלג בנוגע לשירותים שתקבלו ב 'עולם הריפוד'. במקום עושים גם כריות למרינה ולפרטיים, כיסאות לבתי מלון ולפרטיים, תקבלו במקום גם פתרונות הצללה – כיסויי ברזנטים, סככות, רשתות צל, כיסויי בריכות, סוככים, פרגולות ושמשיות, ריפודים לרכב, בעיקר למוניות. 'עולם הריפוד' נותן שירות למרבית החופים בעיר וביניהם: חוף 'הדקל', חוף 'אקווה ספורט' ולרוב בתי המלון בעיר, לעסקים ולפרטיים.
מאחורי העבודות האיכותיות האלה עומד אדם צנוע ומקסים, גבריאל פינקוס, שנמצא בתחום כמעט 24 שנה (!). הוא החל אי שם באורוגוואי בגיל 18 לעסוק בכל תחומי הריפוד, כולל הכנת נרתיקים לכלי נגינה, כשעלה לארץ – עבד בתחום העור בירושלים – עשה נרתיקי נשק, אוכפים לסוסים ועוסק מקצוע בעצם עד היום, כך שנסיון וותק הם חלק ממנו, וכמובן מקצועיות, גימורים מושלמים, יחס אישי ועמידה בלוחות זמנים. בנוסף, המחירים במקום מאוד נוחים והמרפדיה פתוחה מסביב לשעון, מ- 6:00 בבוקר ועד 22:00, בימים א'-ה', וביום ו' – עד כניסת שבת. ועוד לא אמרנו מילה על כך שלעבודות שלכם יש אחריות.
'עולם הריפוד' הולך לקראת מתיחת פנים. במהלך השליש האחרון של ינואר 2014, המקום ישודרג וייפתח בו אולם תצוגה גדול ומרהיב. יש למה לצפות.
עולם הריפוד , רחוב החרש 14, אזור התעשיה, 08-6104399, 054-5724882.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש