טור טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 5/12/2013 16:54 ● ערב ערב 2631
מאת: רחל ארז
טור טארוט

אישה של קיץ


פגשתי אותה בפגישת ייעוץ רגילה ושגרתית מבחינתי. טרפתי את הקלפים שלה, ומיד כשנגעתי בהם התחלתי לחייך. פתחתי במשפט יפה: "את מתחתנת! בחודשיים הקרובים", אמרתי.
"מה פתאום, אני מתחתנת בקיץ! לפחות בעוד חצי שנה", היא משיבה.
-"יש לך איחור?", שאלתי.
-"לא! לא! אני שומרת!", התעקשה יפית. אבל גם אני התעקשתי והבהרתי לה שאני רואה הריון וחופה בזמן הקרוב מאוד!
-"את טועה. את לא מבינה, אני רוצה לפתוח עסק, פשוט עוד לא מצאתי מקום", היא ממש התעקשה. "לא מתאים לי עכשיו שום הריון וחתונה, רק בקיץ! אני אדם של קיץ", היא הדגישה.
מאחר וצברתי ניסיון רב במשך כל שנות עבודתי בתחום, למדתי כבר שלא להיחלש מול רצונו של הפונה אלי, אלא להיצמד לנתונים שהקלפים משקפים לי. כאמור נצמדתי לכלים שלי והמשכתי בייעוץ, הסברתי לה את התהליכים שהיא עוברת כרגע, והמלצתי לה להקשיב היטב לחייה, לקבל את מה שבא לקראתה, ולברך על המתת ועל השינויים הגורליים החיוביים שהיא אמורה לחוות כעת. סיימנו את הפגישה בחיבוקים ובאיחולי הצלחה, ונפרדנו לשלום.
כעבור שבועיים, קיבלתי ממנה הודעה כתובה בזו הלשון:"אחותי, קיבלתי תשובה חיובית, אני בהריון, וכעת אני מתלבטת היכן להתחתן". התרגשתי כל כך מההודעה שלה, שכשניסיתי להחנות את רכבי בצד הדרך על מנת שאוכל להתקשר אליה, במקום להפעיל וינקר לחצתי על הווישרים. צחקנו על כך.
נפגשנו שוב כבר באותו שבוע, "הוא מתעלם ממני, אני לא מבינה למה, הרי זה מה שתמיד הוא רצה, אני מבולבלת", היא פונה אלי בשאלה.
-"לא צריך לפרוס קלפים", אמרתי לה, "חתנך, בעלך לעתיד מתרגש, וזו דרכו לעכל את העובדה שתפילתו נענתה. הוא עומד להיות גם בעל וגם אבא", מהנתונים שהפריסה בקלפים הציגה, ברור היה שהבעל לעתיד אוהב מאוד.
" תני לו שהות להתארגן במחשבותיו, אני בטוחה שהוא ישא אותך על כפיו, ידאג לשלומך ויבטיח לך ולילד שבדרך אהבה אינסופית", הרגעתי אותה.
ואכן, בשעה טובה מועד הנישואין מתקרב, ויפית זוהרת הן מההיריון והן מהאהבה שבן זוגה מרעיף עליה. סוף טוב הכל טוב.

קוראים יקרים !


אני מבקשת להוביל אתכם לתחום של ייעוץ, הכוונה והנחיה באמצעות קלפי הטארוט. בכל שבוע אתן לכם טעימה מהכלי רב העוצמה הטמון בסודות הקלפים באמצעות סיפור אמיתי שאותו חוויתי דרככם.
אני עוסקת בתחום קרוב ל-30שנה, וכל אדם שכיבד אותי בפנייתו אלי לשם קבלת ייעוץ, עזר לי לגלות בכל פעם מחדש את איכות הכוחות האנרגטיים שאותם מבטאים הקלפים.
כיצד בעצם הופכת פיסת נייר, קלף, למשהו בעל אנרגיה וכוחות כה חזקים !?
ובכן, הקלפים מקבלים את כוחם האנרגטי מהסמלים והציורים המופיעים בתוכם. ככל שהקלף נושא יותר ציורים וסמלים הנוגעים בתחום האזוטרי, כך רמתם האנרגטית חודרת לרבדים העמוקים ביותר של התת מודע. זה הדבר שלמעשה מוביל אותי מבחינה רוחנית להגיע לדיוק ונגיעה מרבית באדם.
אני משתמשת בטארוט כמפת מודעות אישית, המותאמת אישית כמובן, לכל אדם בכל תחומי חיו.
הקלפים מאפשרים לי לחשוף בפניכם את דרכי פעולתכם ודרך מחשבותיכם העמוקים והכמוסים ביותר. דבר זה מאפשר לי להנחותכם כיצד להשתמש בכלים אלו ובנתונים הטבעיים שלכם כספר חוכמה לחיים טובים יותר ומשופרים.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש