זודיאק-, תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה – 12-19-12-13

מאת: או-מד מדיקל ● 12/12/2013 13:13 ● ערב ערב 2632
זודיאק-, תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה – 12-19-12-13

טלה-


ככלל האנרגיה שמניעה התהוות משפחתית תשפיע על צעדכם. כל הקלפים מדברים היריון ופריון. התפתחויות חיוביות ומצב רוח מרומם ושמח. כל התמודדות באה השבוע לפתרון טוב ולשביעות רצונכם המלאה. תחום הבית והמשפחה עדיין תופס את מלוא תשומת הלב ואתם מלאים גאווה בכל הקשור לילדים שלכם.

שור-


הביקורת הנוקבת שלכם וכן של החברה הסובבת אתכם, עלולה להוציא אתכם משלוותכם. חוסר ביטחון בנוגע למהלכים שאתם מתעקשים להוביל לקראתם בעיקר בתחום הזוגי. בתקופה זו נראה שאתם עייפים ומומלץ לכם לצאת מתחושת ה'ערבוב' שאתם שרויים בה. נסו לשלוט במחשבה ואל תתנו למחשבות שלכם לשלוט בכם. אל תהיו קורבן של החלטתכם.

תאומים-


למרות כל ההתפתחויות החיוביות שאתם נהנים לחוות, הקלפים שלכם השבוע מאופיינים בחוסר שקט. אי דחיית סיפוקים. ההתלבטות קשורה לתחום הזוגי. אל לכם לנסות לזרז תהליכים, ניתוח מצבים ושינויים מהותיים בדרך מחשבתכם תוביל למגמת חיבור והרמוניה.

סרטן-


נטייה טבעית שקיימת אצלכם תבוא לידי ביטוי בצורה משמעותית ביותר. אתם צפויים להוות עוגן פסיכולוגי רב משנדמה, כל מי שזקוק לתמיכה מכל סוג ימצא עצמו אצלכם. מתן עזרה קיים בעוכרכם, אך אל תשכחו את עצמכם. התחום הזוגי מלבלב והרומנטיקה בשיאה, מגמת זכייה בכל הקשור להימור.

אריה-


האריות השבוע יתעסקו בכל מה שקשור לילדים או להורים וייהנו מאוד מכך. לעומתם הלביאות תרות השבוע אחרי משאבים כלכליים חדשים והצורך בשינוי יהווה עבורן מנוע אדיר שיניף תוכניות רדומות למימד עצום של החלטה מהירה שתניב פירות.
מומלץ לכם להישמר מתקלות הקשורות לעצמות הגוף ולהיזהר בעיקר על הגב.

בתולה-


האנרגיה שלכם בדעיכה עקב דברים פעוטים שלא מסתדרים במהירות לה ציפיתם, ניחנתם ביכולת להבין סבלנות. הכל יסתדר לשביעות רצונכם לקראת סוף השבוע. אתם מתכננים חופשה לה אתם משוועים מזמן, מאוד מומלץ לכם לעשות זאת בקרוב. אתם חייבים להיטען.
מגמת החיזור המין והאהבה עדיין במקום הראשון בתוך ליבכם.

מאזניים-


עזרה ממקור בלתי צפוי, תחושה עילאית של זכייה במשהו שרציתם מאוד. התחלות חדשות והרגשת חופש ושחרור. הכול בא על מקומו בשלום ובקלות יחסית. יש להקשיב לרחשי ליבכם ולתת לאינטואיציה שלכם להוביל את מרבית המהלכים.חתימת חוזים והתחייבויות כדאית השבוע. מסתמנת מגמה הרמונית.

עקרב-


שיחות הבהרה ופיוס מאפיינות את העקרבים גם במסגרת העבודה. יישוב מחלוקות בתחום הבית והמשפחה. דברים שיצאו מפרופורציה שבים לתדר רגיל ושגרתי. הצעה מפתה ביותר צפויה בתחום הזוגי. תתכן הצעת נישואין במקום מרוחק מהבית, קלפים שמלמדים על הפתעות, הרפתקנות ושמחה.

קשת-


השבוע הכי נפלא שאפשר. מאופיין ברומנטיקה וגילויי רגש. הזדמנות טובה לרכישה או מכירה של בית או רכב, הצעות נישואין והריון. מומלץ לכם לשמר את האנרגיה הטובה במסגרת הביתית, תמנעו מנסיעה ארוכה. רגשנות נוסטלגית שתביא עימה אורחים מהעבר הרחוק.

גדי-


הבדידות שליוותה אתכם לאחרונה מפנה מקומה לתחושה חמימה יותר. הדבר לו זקוקים אתם בימים אלה יבוא מהתא המשפחתי, עומס ועייפות גורמים לעצבנות מיותרת. הפתעה נעימה תגרום לתחושה נפלאה של תמורה ותגמול. הקשיבו לגוף, לעיתים הנטייה שלכם להיסחף אחר המרץ של ילדכם עלולה להתיש.

דלי-


כחלק מחשבון נפש, במקום שאין הנאה מסתמנים ניתוקים. שחררו לחץ והרפו. נסו לצנן את הלבה שמשתוללת בראשכם.
שבוע נפלא ללקיחת החלטות חשובות, השפעה מצוינת בבית הזוגיות תוביל להתחדשות עצומה.מסתמנת גם מגמת לימודים. מובטחת הצלחה בכל התחומים. התנאי לכך הוא ביצוע ממקום של שלווה.

דגים-


נראה כי בוער לכם ללכת מהמקום בו אתם שרויים בתחום הרגשי. הזדמנות להיפרד ממי שמאכזב אתכם כבר מזמן.
הקשיים שבעליה. נצלו את המראה החיצוני ואת יכולת כושר השכנוע בכדי להסתיר את תחושת הכבדות שיושבת עליכם חזק,השכנוע העצמי יסייע לשפר את תחושתכם ומצבכם בכל ההיבטים.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש