טור טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 12/12/2013 13:15 ● ערב ערב 2632
מאת: רחל ארז
טור טארוט

אשתי 'הבתולה'


"כמה טיפש הייתי, זה דפק את כל החיים שלי. כמה פרימיטיבי יכולתי להיות?!" .אמיר מדבר ואוחז את ראשו בין ידיו. "מה אני עושה כעת?", הוא שואל בעיניים דומעות. "תיראי איך השמנתי, אני מבלה מול הטלוויזיה אחרי שהילדים ישנים, אני חי או מת?!".
התחלתי לטרוף את הקלפים שלו וראיתי שהוא חי חיי נישואין לא ממומשים. "חיי המין שלך לוקים בחסר", אמרתי בעדינות, "אתם לא מקיימים חי אישות, אשתך לא אוהבת מין". הוא התעורר לחיים בבת אחת, "כל הכבוד לך, עלית על הבעיה מיד, מה את מציעה לי לעשות?", הוא שאל. "ראשית,יתכן שאינך מקשיב לגופה של אשתך, ויתכן גם שאינך משקיע בה אהבה או חיזור כפי שנשים אוהבות".
- "איך שאנחנו נכנסים למיטה היא מתרחקת, מתכווצת לתוך השקט המקפיא של עצמה", הוא מדבר בהרהור ובלחש, כחושב לעצמו בקול. "היא אם נפלאה ועקרת בית מצוינת", אמיר מחמיא לאשתו.
השתמשתי בכלים האסטרולוגיים שברשותי, ועל פי הנתונים גיליתי שאשתו חוותה טראומה בילדותה, ומין במושגיה הינו דבר מלוכלך ובלתי נחוץ, אך לא הרגשתי שנכון לחשוף זאת בפניו. "כיצד זה שלא מימשתם את המיניות שלכם בטרם נישאתם?", שאלתי.
אמיר התיישב מולי בשקט, מהורהר ועצוב- "רחל, הייתי חמור גדול שהתלהב מכך שאשתו בתולה עד למועד הנישואין. עלי להודות כי נהניתי מזה שהאישה שאני עומד להינשא לה לא חוותה מין. חשבתי או רציתי לחשוב שזה בשל צניעותה!".

שאלתי אותו אם יש סיכוי שיביא אלי את אשתו, סיכמנו שהוא יניח כרטיס ביקור שלי בבית ויאפשר לה לבחור, וכך קרה שהיא הגיעה אלי.
"אני יודעת שבעלי היה אצלך", היא אמרה לי בטלפון, סיכמנו שנפגש והתחלתי את הייעוץ. "הקלפים שלך מראים עצב רב, מלכדת את חייך על ידי בעיות ילדות שהדחקת, את לא אוהבת מין, כך שבעלך נואש .ואתם מרוחקים מאוד האחת מהשני".
"זה נכון", היא עונה. "עברת הטרדה מינית", המשכתי, "ומאז אני רואה שאת סולדת ממין". "אין לי צורך בדבר הזה!", היא הביטה בי.
- "את מבינה שלא תוכלי לשמר את חיי הנישואין שלך אם לא תטפלי בנושא? את לוקחת בחשבון שאתם עלולים להתגרש?", שאלתי, והיא להפתעתי השיבה- "הלוואי. יהיה לי שקט!".
קוראים יקרים, בני הזוג התגרשו והם למדו להיות חברים טובים, וממשיכים להיות הורים נפלאים לילדיהם. הבעל הכיר מישהי שעונה על כל צרכיו. הוא חיי עימה באושר ומתכוון להינשא בקרוב.
והאישה חיה עם הילדים, עדיין נעולה בעברה המסתורי והסגור ונעול אפילו בפניה, מי ייתן ויהיה בה הכוח לפתור זאת, בכדי שהיא תוכל להתחבר לאנרגיה הבסיסית הראשונית, והנפלאה , האנרגיה המינית.
קוראים יקרים !
אני מבקשת להוביל אתכם לתחום של ייעוץ, הכוונה והנחיה באמצעות קלפי הטארוט. בכל שבוע אתן לכם טעימה מהכלי רב העוצמה הטמון בסודות הקלפים באמצעות סיפור אמיתי שאותו חוויתי דרככם.
אני עוסקת בתחום קרוב ל-30שנה, וכל אדם שכיבד אותי בפנייתו אלי לשם קבלת ייעוץ, עזר לי לגלות בכל פעם מחדש את איכות הכוחות האנרגטיים שאותם מבטאים הקלפים.
כיצד בעצם הופכת פיסת נייר, קלף, למשהו בעל אנרגיה וכוחות כה חזקים !?
ובכן, הקלפים מקבלים את כוחם האנרגטי מהסמלים והציורים המופיעים בתוכם. ככל שהקלף נושא יותר ציורים וסמלים הנוגעים בתחום האזוטרי, כך רמתם האנרגטית חודרת לרבדים העמוקים ביותר של התת מודע. זה הדבר שלמעשה מוביל אותי מבחינה רוחנית להגיע לדיוק ונגיעה מרבית באדם.
אני משתמשת בטארוט כמפת מודעות אישית, המותאמת אישית כמובן, לכל אדם בכל תחומי חיו.
הקלפים מאפשרים לי לחשוף בפניכם את דרכי פעולתכם ודרך מחשבותיכם העמוקים והכמוסים ביותר. דבר זה מאפשר לי להנחותכם כיצד להשתמש בכלים אלו ובנתונים הטבעיים שלכם כספר חוכמה לחיים טובים יותר ומשופרים.








חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש