אקוה ספא – האטרקציה החדשה שכבשה את העולם הגיעה לאילת

מאת: אביבה דקל ● 13/2/2014 21:43 ● ערב ערב 2641
בואו לפנק את כפות רגליכם, לקבל כף רגל יפה וליהנות מחווית פדיקור מהנה בלי להתאמץ ומבלי לנסוע רחוק – חווית הפדיקור האולטימטיבי המתאימה לכל המשפחה, מחכה לכם ב'קניון פארק' הקרח וגם בקניון 'מול הים'
אקוה ספא – האטרקציה החדשה שכבשה את העולם הגיעה לאילת

אטרקציה זו היא שילוב של טיפול פדיקור עם חוויה משעשעת שאפשר ליהנות ממנה תוך כדי סיבוב קניות בקניון – מתאים מאד כשאתם כבר עייפים מקניות והרגלים מתחילות לבקש הפסקה.
את הטרנד החדש הזה שהגיע מתורכיה וכבש את העולם כולו תוכלו לפגוש בסניפי 'אקווה ספא' שהכניסו את בשורת הפדיקור הזו לקניון.
'אקווה ספא' היא רשת אילתית שהוקמה לפני שנה וחצי על ידי שירן בר נוי ואיציק ימין. היום יש לרשת שלושה סניפים באילת – שניים ב'פארק הקרח': הסניף הראשון בקומה העליונה (נפתח לפני שנה וחצי). הסניף השני נפתח לפני כחצי שנה אף הוא ב'פארק הקרח', אבל בקומה התחתונה. את הסניף השלישי פתחה החברה לפני חודשיים ב'מול הים' בקומה העליונה, לוקיישנים מוצלחים לכל הדיעות בהם תוכלו להעביר את הזמן בצפייה בעוברים ושבים ב'מול הים', או אם בחרתם לטפל ברגליכם ב'פארק הקרח', תוכלו ליהנות ממבט פנורמי של 'פארק הקרח' המרהיב וזירת ההחלקה שבמרכזו.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


האם שאלתם את עצמכם פעם כשאתם מטיילים בקניון מהו המקום הזה בו אתם רואים אנשים יושבים עם הרגלים בתוך המים ולא מפסיקים לצחוק? אם כן – ודאי הגעתם לאחד הסניפים של 'אקוה ספא'. בואו, הצטרפו לחגיגה, התרווחו במושבים הנוחים, טיבלו רגליים במים נעימים ותזכו לחוויה שאין לתאר במילים. עשרות דגיגונים קטנים ונמרצים יטפלו ברגליכם העייפות ויעניקו לכם טיפול פדיקור מושלם וטבעי. אחדים מכם ירגישו דגדוג ברגלים, אחרים יחושו מגע מרגיע, אבל מה שקורה באמת הוא שאתם עוברים טיפול פדיקור טבעי על ידי דגיגים מסוג 'עגלסת' המנשקים את כפות רגליכם ומסירים מהן את העור היבש ומעניקים לכם עיסוי רפלקסולוגי של כף הרגל. הדגיגונים יודעים בדיוק איך ואיפה צריך לטפל בכף הרגל שלכם כדי שתחזור להיות חלקה ורעננה. התהליך כולו מרגיע מאד ובעיקר משעשע והתוצאה היא רגלים חלקות ונקיות מעור יבש, אותן יעסו בתום הטיפול בקרם עשיר במינרלים ובעל ריח ארומטי על מנת לשמר את רעננות כף הרגל.
אם אתם דואגים לדגים – הסירו דאגה מלבכם. פעולת ניקוי העור היבש מרגליכם היא תחביב בשבילם, זו לא הארוחה העיקרית, זה הממתק. הדגיגים מקבלים מזון דגים רגיל מדי יום על מנת לספק הם את כל המינרלים והוויטמינים הדרושים להם. המים עוברים סינון תמידי דרך מערכת חזקה המכילה שלושה סוגי מסננים ומנורת UVהשומרת על איכות מים גבוהה סטריליזציה.

משך הטיפול: עשרים דקות. מחיר - 40 ₪ לאדם, לתושבי אילת מחיר מיוחד של - 35 ₪ לטיפול.

את אהבתם של דגי הגרה רופה ('עגלסת') לעור יבש, גילו הטורקים בעקבות סיפורו של רועה שרגלו הפצועה נרפאה ב-1917 לאחר שטבל אותה במי מעיין של מים חמים בהם חיו הדגים. השמועה על הדגים ה'רופאים' נפוצה כאש בשדה קוצים ובמקום בו נמצא המעין, התפתח מרכז 'הדגים הרופאים של קנגל' שבו מלון, ווילות נופש ומגרש משחקים שונים בבעלותה של משפחה טורקית, המשווקת את המקום לאלפי מבקרים מדי שנה.
'אקווה ספא' הוא מקום מקורי לעריכת אירועים כמו בר/בת מצווה, ימי הולדת ומפגשי גיבוש לוועדי עובדים. כמובן שיש לתאם מראש אירועים כאלה, והם זוכים להצלחה מרובה. "כבר חגגו אצלנו כמה וכמה בר/בת מצווה, וגם עובדי בתי מלון ועובדי מסעדות נפגשו אצלנו למפגשי גיבוש, והאירועים כולם היו מאד מוצלחים", מספר הבעלים, איציק ימין שמזמין אתכם ליצור אתו קשר לקבלת פרטים בקשר למפגשים לקבוצות ואירועים.
אקוה ספא בפארק הקרח שני סניפים:
האחד בקומה העליונה ליד 'מקדונלדס', והשני בקומה התחתונה צמוד למדרגות הנעות.

סניף שלישי של הרשת ב'מול הים' בקומה העליונה בשדרה הראשית ליד 'איי דיגיטל'.
פתוח: 09:30-23:00 שבעה ימים בשבוע . בקיץ פתוח עד חצות.
טלפונים ליצירת קשר להזמנות לקבוצות ואירועים
איציק: 0522393958
שירן: 0528969778.






חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש