שיק תיק

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 13/2/2014 21:46 ● ערב ערב 2641
כתבו: סימונה סולומון שאואט ואביבה דקל / רוצה להפתיע את האשה/החברה במתנה שהיא לבטח תאהב לרגל הוולנטיין דיי שחל מחר?. מה שנותר לכם הוא להגיע ל'שיק תיק' ולהפתיע אותה בתיק/ארנק מיוחד. אז שיהיה חג אהבה שמייח
שיק תיק

'שיק תיק' היא חנות ותיקה בנוף האילתי שעברה כמה גלגולים: היא נפתחה בשנת 1987 על ידי ג'קי בן שושן ז"ל, משם עברה לקניון 'מול הים' למשך שמונה שנים, ולפני כשש שנים חזרה החנות למקומה הטבעי – לשדרות התמרים, ומאז יש לתושבי אילת מקום מצוין לקנות בו תיקים, ארנקים או מזוודות בדרך לבנקים, אחרי בילוי באחד מבתי הקפה באזור, תוך כדי סידורים בדואר המרכזי או בדרך לקולנוע. לא מכבר שופצה החנות והיא נעימה, מוארת ויפה, מרוצפת בפרקט בהיר, עם גופי תאורה בסגנון עכשווי.
את קירות החנות הלבנים מקשטים תיקים, על הרצפה מזוודות ותיקי נסיעות מכל הסוגים והצבעים, ומאחורי דלפק הקופה שבכניסה לחנות, ארון שעל מדפיו אין ספור ארנקים בגדלים ובעיצובים ובצבעים שונים.
תיק לכל דורש
כל תיק שיכול לעלות על דעתכם תמצאו כאן – תיקי נסיעות, תיקי אופנה, תיקים לטיולים, תיקי רחצה, תיקי איפור, ארנקים לכסף לגברים ולנשים, תיקי עסקים, תיקים משרדיים תיקים למחשבים ניידים גדולים וקטנים. בין התיקים גם כאלה של מעצבים מפורסמים, גם מותגים בינלאומיים וגם תיקים שהם לא מבית אופנה ידוע אבל באיכות גבוהה ובמחיר נמוך בהרבה משל המותגים המוכרים.
התמחות מיוחדת של החנות היא במזוודות – מזוודות על שני גלגלים או על ארבעה גלגלים, מזוודות קשיחות, רכות או מזוודות מבד בשלל צבעים. בין המזוודות הממותגות תמצאו מזוודות של 'גיפ', 'דקיין' ו'סוויס', שהן באיכות מצוינת, מאריכות ימים ויודעות לעמוד בטלטולי הדרכים. אבל לא רק המותגים, גם המזוודות שאינן ממותגות הן באיכות מצוינת וניתנת עליהן אחריות בהתאם להוראות היצרן.
בתחום תיקי האופנה והארנקים, מייצגת 'שיק תיק' בלעדית באילת ארנקים של 'עמנואל' ושל 'נטע שדה', מעצבת ישראלית מבוקשת. תיקים אלו עשויים עור משובח, מעוצבים בקפידה והם מיוחדים מאוד ובעיצוב מקורי. גם תיקי האופנה וגם ארנקי הכסף של עמנואל ונטע שדה מגיעים בצבעים ובגזרות שונות ומכוונים לטעמן של המבינות באופנה.
לעומת תיקי וארנקי המעצבים, תיקי אופנה אחרים, לדוגמא של 'לי קופר', ו 'גסט' נמכרים במחירים שווים לכל כיס – בין 100 ₪ ל- 200 ₪ גם הם איכותיים ויפים.
פלוס נוסף של 'שיק תיק' הוא העובדה שתמיד תמצאו כאן מבצעים והנחות על דגמים מסוימים כך שתמיד כדאי לבדוק.
בנוסף לתיקים, ארנקים ומזוודות, תוכלו למצוא כאן את כל סוגי האביזרים לנסיעה, כמו מנעולים למזוודות ותיקים, חגורות למזוודות, חגורות כסף, תווי שם כדי לשים על המזוודות והתיקים ועוד רבים אחרים. אין כמעט משהו שקשור למזוודות ולנסיעות שלא תמצאו כאן.
ב'שיק תיק' מכבדים תווי קניה של רב-תו, תו הזהב וגם תווי קניה אחרים. אז אם בתיק חשקתם, הגעתם למקום הנכון.

מבצע לוהט לרגל חג הוולנטיין: עד 25% הנחה על כל החנות!
שיק תיק, שדרות התמרים 5 (צמוד למלון 'ריו'),טלפון 08-6374994, 08-6370888. פתוח: ימים א'-ה' 09:30-20:00, שישי וערבי חג 09:30-14:00.





חדשול א

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש