חוף המגדלור -שלווה, שמש וריף האלמוגים המופלא של אילת

מאת: אביבה דקל ● 27/2/2014 21:47 ● ערב ערב 2643
חוף 'המגדלור' - החוף הדרומי ביותר באילת - שהוא חלק משמורת האלמוגים המופלאה של אילת, הוא חוף נעים לבילוי על שפת הים, לארוחה טעימה ולשחייה במימיו הצלולים של הים האדום. הבונוס שמקבלים המבקרים בו היא האפשרות ליהנות מפלאי שמורת האלמוגים ללא תשלום.
חוף המגדלור -שלווה, שמש וריף האלמוגים המופלא של אילת

החוף נקרא חוף 'המגדלור' בשל מיקומו מול המגדלור של אילת שהוקם בשנת 1954 במרחק של קילומטר בערך מגבול ישראל-מצרים כדי להאיר את דרכן של הספינות המגיעות לנמל אילת שהיה אז בחיתוליו. מאז ועד היום, שומר חוף 'המגדלור' על מראה נקי ובתולי למרות אלפי המתרחצים שעברו בו ונהנו משירותי חוף והסעדה מצוינים.החל מינואר 2013, מתופעל החוף על ידי רן גרשוני העושה הכל כדי שתיהנו מכל רגע במקום.

היכנסו לחוף ולכו בשביל המרוצף אל הבר הבנוי עץ בו תוכלו ליהנות ממשקאות קלים, חמים ואלכוהוליים. את עמודי העץ של הבר מכסים גילופים מעשה ידי אביב רפואה. גם מבני המטבח והשירותים מכוסים בטיט בצבע חול שעליהם תבליטים של חיות הריף. הצבעוניות של העץ והטיט משתלבים בצורה מושלמת עם החול והים ויחד עם המוסיקה הנעימה המתנגנת ברקע, יוצרים אווירה של שלווה מוחלטת.

בהמשכו של הבר - מסעדה, בה תוכלו ליהנות מתפריט עשיר וטעים במיוחד תוך ישיבה בחלל מוצל ונוח הצופה אל הים והנוף. כבר מצאתם לעצמכם מקום ואתם על שפת הים בסתלבט? אפשר כמובן לקבל את האוכל הטעים גם על שפת הים – רק תגידו ומיד יפתחו לכם שולחן במקום בו אתם רוצים אותו, והאוכל יגיע עד אליכם.

המסעדה נפתחת אל רצועת חוף ארוכה ממנה יורדים במדרגות עץ נוחות עד למימיו הצלולים של הים בו תוכלו לשחות וליהנות מאוצרות הריף של אילת בעזרת מסכה ושנורקל אותם תוכלו לשכור במקום. לנוחות המבקרים, בחוף מיטות שיזוף וכיסאות בהם אפשר להתפרקד על החוף בשמש או בצל אחת מהשמשיות הפזורות בשטח. השימוש במיטות השיזוף ובכיסאות הוא בתשלום, לתושבי אילת השימוש בכיסאות חינם.
בסקר שערכה עיריית אילת, נמצא 'המגדלור' בין החופים הזולים בהצעת שירותי חוף ושתייה.
בשעות הערב, פתוח החוף לאירועים פרטיים בתיאום מראש – ערבי גיבוש, בר/בת מצווה, ימי הולדת, אירועים סגורים לקבוצות ועוד.

חוף 'המגדלור'
מיקום: דרך מצרים (300 מטר אחרי 'המצפה התת ימי')
פתוח: 08:00 עד אחרון המבקרים.
טלפון: 08-6325920, רן 0509034024.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש