הרמוניה לבית -כשעיצוב וסגנון נפגשים

מאת: אביבה דקל ● 27/2/2014 22:01 ● ערב ערב 2643
בכל אחד מאתנו מסתתר מעצב שרוצה לחדש, לתכנן ולהפוך את הבית למקום מדליק, מקום שנפלא לגור בו. ב'הרמוניה לבית' תוכלו לשחרר את המעצב שבכם ולתת לו הזדמנות לבחור מתוך מגוון של אלפי המוצרים את הפריטים שיחדשו וישדרגו את ביתכם ויהפכו אותו מסתם מקום מגורים לפנינה עיצובית מיוחדת במינה בדיוק לפי טעמכם האישי
הרמוניה לבית -כשעיצוב וסגנון נפגשים

תמונת כתבה


תמונת כתבה


'הרמוניה לבית' היא רשת מצליחה, מוכרת וידועה בתחום המוצרים לבית, הפועלת מזה שנים רבות, נותנת את הטון בשטח העיצוב בארץ ומובילה קו עיצוב דינמי ומפתיע. לרשת 27 סניפים בכל הארץ ולפני כשנתיים, הגיעה גם לאילת. עכשיו לא צריך ללכת רחוק על מנת למצוא את הפריט שלדעתכם ישדרג את הבית – 'הרמוניה לבית' כאן בשבילכם.
ברחוב הסתת 7 מחכה לכם החנות החדשה של 'הרמוניה לבית' המשתרעת על 460 מ"ר ומציעה כלי בית מרהיבים, כלי מטבח וכלי אוכל, ריהוט משלים אקזוטי, טקסטיל לבית מכל הסוגים ומגוון רחב של חפצי נוי לבחירתם. אתם מוזמנים להיכנס לסניף האילתי ולהתרגש מחוויית עיצוב מדהימה. הרשת קשובה לצרכי לקוחותיה ומביאה מוצרים המאפשרים שילוב סגנונות תוך שמירה על עיצוב נקי ואחיד, וחשוב מכל – במחירים נוחים ושווים לכל כיס. "המחירים ב'הרמוניה לבית' נמוכים בממוצע בכ- 50 אחוז מהמחירים בחנויות מתחרות", אומרים בעלי החברה, "בשל העובדה ש'הרמוניה לבית' מייבאת בעצמה את המוצרים הנמכרים בחנויות הרשת ועל ידי כך חוסכים את פערי התיווך, הרווח הוא של הלקוחות הנהנים מסחורה באיכות מעולה ובמחיר נמוך במיוחד. לדוגמה: כיסא בר ב- 135 ₪ - מחיר שלא ניתן להשיג בשום מקום אחר".
בנוסף לעובדה שהמחירים ב'הרמוניה לבית' נמוכים בהרבה מהמחירים בחנויות מתחרות, תמצאו בכל פעם שתבקרו בחנות מבצעים חדשים. השבוע, בין המבצעים הרבים: שמיכות בגודל 1.52 מ"ר 1.27 מ"ר במחיר של -27 ₪ בלבד.
זכייני הרשת באילת הם שני זוגות אילתים מוכרים היטב – האחים טירן ומקסו אברגיל ונשותיהם איריס ולילי. את ניהול הסניף הפקידו בידי לילי, והיא עושה זאת בכישרון רב. השירות במקום אדיב, מחויך ומקצועי מאד. לילי וצוותה הנאמן עומדים לרשות הלקוחות בעצה, בהדרכה ובמענה על כל שאלה והופכים את הקניה במקום לחוויה נעימה ביותר.
"עיצוב מרענן ברוח ישראלית", הוא המוטו של 'הרמוניה לבית'. המלאי כאן מתחדש כל הזמן ובכל פעם שתכנסו, תפגשו במקום פריטים חדשים שלא היו כאן שבוע לפני כן – כך שתמיד אפשר למצוא משהו חדש להתאהב בו ולקחת הביתה. ואם אתם מחפשים מתנה לאירוע כמו חתונה, יום הולדת או כל אירוע אחר – לילי והצוות שלה ידריכו אתכם, ילוו אתכם ובהרבה סבלנות יעזרו לבחור בדיוק את המתנה המתאימה.
החנות מחולקת למחלקות ובכל מחלקה מבחר גדול לבחירתכם:
*מחלקה גדולה של וילונות במבחר גדול.
*טקסטיל לבית – מגבות, מצעים, מפות, שמיכות וכיסויי מיטה.
*שטיחים ושטיחונים במגוון צבעים, דוגמאות ומחירים.
*מחלקה מיוחדת לאביזרי אמבטיה.
*מחלקת ריהוט משלים בה תמצאו שידות בגדלים שונים ובמבחר סגנונות, פינות אוכל, שולחנות איפור, כסאות בר, כסאות משרד ועוד.
*כלי מטבח של 'ארקוסטיל' מכל הסוגים - סכינים, סירים, תבניות סיליקון ומתכת לאפיה, קערות וקופסאות אחסון בעיצובים ובצבעים שונים, וכל המוצרים הנלווים כמו מסחטות, כותשי שום, מטרפות, כלים לחומץ, לשמן, למלח ולפלפל ועוד. גם את תבניות האפייה של מיקי שמו – אופה וקונדיטור, שכלי האפייה שלו מסייעים לכל חובב אפיה להגיע לתוצאות של קונדיטוריה מקצועית – תמצאו כאן.
*כלי אוכל, כלי הגשה וכוסות מסוגים שונים וגם כלי פורצלן בסגנון של פעם מתוצרת 'אקשטיין' שישדרגו כל ארוחה ויתנו פירוש חדש למושג "כוס קפה".
*עציצים, פרחי משי, צנצנות לפרחים (ואזות).
*קופסאות תכשיטים בגדלים שונים החל בקטנה ביותר ועד קופסת תכשיטים בגודל ארונית המסתתרת בתוך מראה.
*מבחר אביזרי נוי - פסלים, פסלונים, שעוני קיר ושעונים עומדים ואפילו גרמופון בסגנון עתיק.
*יודאיקה - פמוטים בגדלים שונים, חנוכיות ופמוטים מקריסטל 24 קראט, כוסות קידוש מפיוטר בציפוי כסף, סט להבדלה ועוד.
*מנורות מסוגים שונים.
*מבחר מיטות שיזוף ורהיטי גן ואם בא לכם גמדים בגינה, גם אותם תמצאו כאן עם עוד פסלים ופסלונים שיתאימו בדיוק לגינה או לחצר שלכם. 'הרמוניה לבית' ערה מאד לטרנדים השולטים בשוק, מקפידה עלאיכות וחדשנות בכל השטחים ודואגת להביא לכם כל הזמן דברים יפים במחירים מצוינים שיעזרו לכם בעיצוב ובנוסף - מבצעים מיוחדים במחירים מצחיקים.
אז למה אתם מחכים? בואו ל'הרמוניה לבית' ומובטח לכם שתמצאו כאן משהו שאתם אוהבים.

כתובת: הסתת 7
פתוח- א'-ה': 09:00-21:00 יום שישי:
09:00-15:00 ובשבת - אחרי צאת השבת - עד 22:00
טלפון: 08-8532068.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש