למה 'באגט דולפין'? אחרי הביס הראשון - תבין!

מאת: אביבה דקל ● 20/3/2014 21:19 ● ערב ערב 2646
בשנת 1980, נפתח במרכז התיירות 'באגט דולפין'. 34 שנים עברו, עסקי רבים באילת קמו ונפלו, ו'באגט דולפין המקורי' עדיין עובד במלוא המרץ ומאכיל המוני לקוחות מרוצים בבאגטים טעימים. מה הסוד? – פשוט מאד – הכל טרי, הכל טעים, המקום נקי, ממוזג, נעים ונוח, המחירים סבירים, והשירות מצוין
למה 'באגט דולפין'? אחרי הביס הראשון - תבין!

תמונת כתבה


במאי 2013, עבר 'באגט דולפין' לידיו של משה לוי שלא מפסיק לרגע לחדש ולהוסיף מטעמים לתפריט. ויש תוצאות – המקום הנקי הומה משעות הבוקר בלקוחות שהגיעו לפתוח את היום בבאגט טרי עמוס כל טוב ויודעים שכאן אין הפתעות – מה שאתה רוצה אתה מקבל, והכל טעים וטרי.
ריח הבאגטים הטריים הנאפים במקום ממלא את המקום, והעיניים לא שבעות למראה צבעי הסלטים הטריים שמכינים בכל יום במקום: סלט חסה, בצל, חמוצים, סלט עגבניות, סלט ירקות קצוץ, חומוס, כרוב אדום וסגול, סלט טונה, סלט תירס, פלפלים חריפים ורוטב הבית המורכב משום, שמיר פסטו ומיונז, סלט חצילים, ממרח לימון, ממרח זיתים ועוד.

כל מנה ב'באגט דולפין' היא ארוחה מלאה, מזינה, טעימה וטרייה ובמחיר מצחיק. אפשר לאכול במקום או לקחת – ככה זה כשההכנה, הבישול והאפיה נעשים באהבה ומוגשים ביד רחבה ובחיוך.

המבחר של המנות בבאגטים גדול וקצת קשה להחליט – חביתה רגילה, חביתת נקניק, חביתת ירק, ואולי ביצה קשה או שקשוקה? מבחר נקניקים גדול לא פחות: פסטרמה רומנית, רגילה ובגריל, סלמי רגיל, סלמי קוניאק וסלאמי איטלקי, כתף בקר רגיל או מפולפל, טונה טבעית עם או בלי ביצה וסנדוויץ' טוניסאי. ועוד לא דיברנו על המיוחדים – באגט עם רוסטביף קר או חם, טוסט נקניק, מעדן אווז חם או קר, מיקס נקניק בתוספת בצל מטוגן ורוטב צ'ילי – רק תגיד מה בא לך לאכול ותקבל.
ואפשר כמובן גם ליהנות ממנות בצלחת: צ'יפס בתוספת רוטב הבית המיוחד, סלטים: סלט דולפין עם נתחוני שניצל אווז או עוף מתובל. ויש כמובן גם קבב, שווארמה, מוקפץ תאילנדי, שניצל עוף אמיתי, פרגיות, חזה עוף או מעורב ירושלמי.

וגם עסקיות יש ב'באגט דולפין' לבחירה: עסקית חביתה - 30 ₪, עסקית נקניק - 37 ₪ ועיסקית בשר - 42 ₪. ארוחה עסקית כוללת באגט, צ'יפס ושתייה.

ואם אתם עדיין מתלבטים, לא יודעים מה למרוח? מה טעים? ב'באגט דולפין' הרכיבו עבורכם עשר ארוחות מומלצות שתוכלו לבחור מתוך רשימה מוכנה כולל פירוט מרכיבים וצילום המנות.
הכל טעים טעים ובעיקר – מה שחשוב בחום האילתי – הכל טרי טרי!

ואם מתחשק לכם באגט טרי אבל לא ממש מתחשק לכם לצאת מהבית – טלפון אחד ל'באגט דולפין', ושירות המשלוחים של המקום יגיע אליכם עם המנה שבחרתם.

אז רשמו לפניכם
באגט דולפין המקורי
כתובת: מרכז התיירות
טל: 077-5373270, 08-6373270
פתוח- ימים א'-ה' 10:00-04:00, שישי וערבי חג סגור, שבת - מצאת השבת עד 04:00.
משלוחים: 11:00-03:00.
בפייסבוק: באגט דולפין.



חדשות אילת