אורטל מסיבות מתוקות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 20/3/2014 21:24 ● ערב ערב 2646
הגיעה יום ההולדת של הילדה, והיא מאוד רוצה לחגוג בצורה מיוחדת ושונה, בצורה אינטימית עם כמה בנות, שכל אחת מהן תקבל את המכסימום. אל דאגה, 'אורטל מסיבות מתוקות' – מגשימה את כל החלומות המתוקים עם הפעלות ייחודיות ומקוריות שבנות יאהבו במיוחד.
אורטל מסיבות מתוקות

הכירו נא את אורטל אזולאי, קונדיטורית עם נסיון של שש שנים, זאת למרות גילה הצעיר. כששואלים את אורטל איך הגיעה לתחום, היא מיד מספרת: "הכל החל מזה שלאחותי היתה יום הולדת. ואמא שלי שאלה אותי 'מה נעשה לה', שהרי היא אוהבת לחדש בכל מסיבה בדברים אחרים. גלשתי באינטרנט וראיתי שבאזור הצפון מאוד נפוצות מסיבות הספא אצל בנות. מכיוון שמשפחתי לא גרה באילת, קבעתי לה פגישה עם אחת המארגנות של מסיבות הספא. המסיבה היתה מדהימה, וחשבתי למה לא להביא את הרעיון המקורי הזה גם לאילת, בתוספת שולחנות המתוקים שאני מעצבת כקונדיטורית. זה הרי מה שבנות הכי אוהבות".

מה כולל שולחן מתוקים?
"שולחן מעוצב הכולל עוגת יום הולדת מרהיבה, קאפקייקס, מיני מתוקים, עוגיות ועוד. הכל על פי רצון הלקוח ועל פי העיצובים שהוא בוחר. המשפחה לא צריכה בעצם לדאוג לכלום".

יש גם משהו למבוגרים המוזמנים לימי הולדת כאלה?
"ברור, ישנה אפשרות לשולחן נפרד מעוצב עם פיצות, מאפים ומלוחים, גם מעשה ידיי".

ספרי על 'ספא בנות'
"באופן כללי מדובר על טיפולי בנות בספא – כמו גיגיות עיסוי בכפות הרגלים, פדיקור, מניקור, מריחת לק, קעקועים, אני מאפרת אותן, עושה להן בייבי ליס בשיער, מביאה בגדים מיוחדים ואקססוריז שהן לובשות באירוע, כמובן שהן מצטלמות עם מזכרת תמונה על מגנט ועוד".

לאילו גילאים מתאים ולכמה בנות?
"בין גילאי 6-12, עד 12 בנות".

יש אפשרות ליותר בנות?
"כן, ובמחירים טובים, ניתן ליצור עמי קשר ולקבל פרטים".

מה עם אירועים אחרים?
"אני מספקת בר-מתוקים מיוחד עם כל מני הפתעות, ביניהן גם מפל שוקולד לכל סוגי האירועים".

מבצעים?
"כן, יש מבצע נחמד שרץ אצלי עכשיו עד הקיץ - ספא בנות כולל שולחן מתוקים ועוגת יום הולדת ל- 12 בנות – רק ב- 1,500 שקל".

תוכניות לעתיד?
"לחבור לחברות אירועים ולעבוד איתן יחד".
אם תשאלו את אורטל מה מיוחד במסיבות שלה, היא תגיד קודם כל המקוריות של הרעיון, המתוקים הבאמת מיוחדים, בצבעים הרצויים, בצורות הרצויות, המחיר הנוח, וגם "מה שהלקוחות מבקשים הם מקבלים אחד לאחד, זו ממש הפקה קטנה ומיוחדת לבת שלהם".

לקביעת פגישה: – 052-2884912



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש