ג'ינג'ר – מסעדת פיוז'ן אסייתית

מאת: אביבה דקל ● 27/3/2014 18:59 ● ערב ערב 2647
הצילום של המנות של רוני בלחסן וצילום המבנה של מוטי חזן / תושבי אילת רבים הפכו את ג'ינג'ר למסעדת הבית שלהם – מקום אותו הם נוהגים לפקוד פעם או פעמיים בשבוע, ליהנות מאוכל משובח במחיר מצוין, משירות אדיב ומחויך, באווירה נינוחה ונעימה במקום מעוצב להפליא
ג'ינג'ר – מסעדת פיוז'ן אסייתית

תמונת כתבה


בשנת 2005, הצטרף רונן מור לעדי בן יקיר הבעלים של 'מאי תאי' שהייתה אחת המסעדות האהובות והמוכרות בעיר מאז הוקמה בשנת 1988. יחד שדרגו השניים את המקום לבלי הכר – החליפו שם, עיצבו את המסעדה מחדש והביאו את המקום לשיאים חדשים. המסעדה היפהפייה, שעוצבה בסגנון אורבני עדכני ניו יורקי על ידי המעצב הפנים ג'וש חפץ, עוזרת בקיץ לשכוח לפעמים שאתה באילת החמה והיבשה ולהרגיש לרגע בניו יורק או בעיר גדולה אחרת, למרות הנוף המרהיב של מפרץ אילת הנשקף מהחלונות הפנורמיים של המסעדה בשעות היום והאורות המנצנצים של בתי המלון בלילה.

'ג'ינג'ר' נחשבת כיום לאחת המסעדות המובילות בעיר, הן מבחינה קולינרית, הן מבחינת האווירה וכמובן מבחינת העיצוב.

התפריט עשיר ומגוון מאד, כולל מנות נפלאות מהמטבח היפני, תאילנדי, אינדונזי עם נגיעות והשפעות מהמטבח האירופאי. תוכל ליהנות ממנות דג ברוטב יוזו אסיאתי לצד פרוסות סינטה מצופות טוגראשי (תערובת של שבעה תבלינים יפנים פיקנטיים) והמוגשות עם אורז יפני מתובל, פירות ים בחלב קוקוס ובזיליקום, מנות 'נודלס' בסגנונות שונים ומנות פיוז'ן מעולות כמו סטייק פילה בקר ברוטב ציר בקר יפני עם פטריות שיטאקי ובצלצלי שאלוט.
מקום של כבוד בתפריט תופס הסושי על כל נגזרותיו במבחר גדול אותו מכין לעיני הסועדים על הבר שמרכז המסעדה מאסטר סושי תאילנדי מיומן.
מבחר הדגים היומי – סלמון, טונה אדומה, אינטיאס ואפילו הדניס, מגיעים מדי יום בהטסה, ישירות אל המסעדה לידיו של המאסטר סושי שף, הפורס ומפלט אותם לעיני הלקוחות.
גם צמחונים יכולים ליהנות כאן ממבחר מטעמים שכן מנות רבות מאלו המוגשות כאן הן מנות צמחוניות או כאלו הניתנות להתאמה לצמחונים.
ועוד לא אמרנו מילה על הקינוחים המופלאים המוכנים מחמרי גלם ממדרגה ראשונה כגון שוקולד קאליבו הבלגי הנחשב לשוקולד איכותי מהטובים בעולם.
על כל הקונצרט הזה של טעמים, ריחות, אווירה ואירוח מנצח ביד רמה ומקצועית מנהל המסעדה, אלכס פיץ', המפעיל צוות מנוסה של טבחים תאילנדים המשולב עם טבחים ישראלים.

מנות עסקיות כדאיות במיוחד, בשל המחיר הנמוך ואיכות האוכל, מוגשות כאן כל ימות השבוע בין 12:00-17:30 וכוללות מנה ראשונה, מנה עיקרית ושתייה קלה.

שירות נוסף שמעניקה המסעדה הוא שירות משלוחים עד הבית, הפועל במשך כל ימות השבוע בין 12:00-24:00.
לסיכום, המחירים הנמוכים מאד ביחס לאיכות הגבוהה של המנות המוגשות בה, הופכים את המסעדה למבוקשת מאד וכמו כן, תמהיל הקהל הקבוע של המסעדה מורכב מ- 70% תושבי אילת לצד תיירים ונופשים ישראלים.

מיקום: מרכז תיירות חדש מול ה'איימקס', דרך יותם 9
טל: 08-6372517
אתר: WWW.GINGEREILAT.COM






חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש