על מזלות ועיצוב הבית

מאת: או-מד מדיקל ● 27/3/2014 21:21 ● ערב ערב 2064
עד כמה משפיע המזל שלנו על עיצוב ביתנו. איזה מזל מעדיף צבעים שקטים, איזה מעדיף צבעים רועשים, מי מהזלות יעדיף סביבה מוארת ומי סביבה מעוצבת. המזלות שלנו כמעצבי הבית
על מזלות ועיצוב הבית

טלה

- ביתם של הטלאים הוא ניגוד מוחלט לאופיו הבסיסי של הטלה המאופיין באש ותמרות עשן. הבית יהיה מאוד נעים, נקי ורגוע, למרות שהנטייה תהיה להשתובב בילדותיות ולארח את כולם. בית זה יהיה מואר, ידידותי, פתוח ומרחבי. עבור ילדים יהיה זה בית שמאוד נוח להיכנס אליו, ולו בגלל הילדותיות השופעת של בעל הבית, הטלה. יהיו בו צבעים של אדמה, ירוק וכמובן אלמנטים בולטים של אש. בחצר יימצאו עציצים, בעלי חיים וכמה שיותר נוף לטבע. בבית זה יהיה דגש על טריטוריה וגבולו ותמיד תהיה בו גישה פרקטית, כיאה לטלה הפרקטי ביסודו. בסך הכל מדובר בבית נעים וטוב שהבולט בו הוא שכולם מנהלים. הבית אנרגטי מאוד, בעל דינאמיקה ואווירה ספורטיבית. תחושה כובשת של התחלה.

שור

- ביתם של השוורים יתאפיין בהקפדה יתרה על מיקומם האסתטי של הרהיטים בפרופורציה וטוב טעם אריסטוקרטי, נעים לעין ונוח במיוחד. תורגש בו מאוד הנימה האירופאית, מנומסת ואלגנטית. הבית יהיה בעל אסתטיקה, נוי ויופי. השוורים ידועים כאוהבי מותרות ויופי מעורר אותם והם לא יחסכו מכספם לשם כך. הנטייה בבית תהיה שימוש באלמנטים עם ריח ובעלי יופי מעודן, למרות ועל אף הדחף הטבעי לפשוט, ישיר וטבעי, ללא התחכמויות מיותרות. הטון השולט בבית הוא של אהבה ושותפות, אמנות, יופי ויצירה. בביתם של השוורים תוכלו למצוא פינות נעימות ויקרי ערך להתבודד בהן בנינוחות שנעים לשהות בה. הבית מטופל היטב ואין פינה זנוחה. כרומנטיים ללא תקנה חשים השוורים כי על הבית להיות מתוכנן בקפידה עד הפרט האחרון.

תאומים

- הילדותיות שבהם באה לידי ביטוי בביתם. הכול נתון לשינויים מהירים והם יכולים לעבור מבית צנוע לדירה גרנדיוזית מבלי להניד עפעף. בשל מזגם התזזיתי וחסר המנוחה יאהבו התאומים כבעלי בית לשנות ולגוון כל פעם מחדש. בביתם של התאומים הרהיטים יחליפו מקום תדיר ותמיד תורגש ניידות וכפילות. אצלם תמצאו שתי פינות אוכל, כמובן ששני מחשבים והרבה מכשירי טלפון. בסך הכל יש בביתם תחושה נעימה מאוד ולמרות כל התנועה בתוך הבית, תמיד הוא יראה מאורגן למשעה ובעליו לא יחמיצו שום פרט או רמז למה שמתרחש בתוך הבית ומחוצה לו.

סרטן

- האלמנט הבולט ביותר בביתם קשור סביב המשפחתיות, כך שבביתם של הסרטנים שולחן הכבוד מבחינתם יופנה למשפחותיהם. כאנשי מסורת ונוסטלגיה הם יעדיפו בית צנוע ומשפחתי על פי המסורת המשפחתית ולא על פי צו האופנה. ביתם של הסרטנים יפיץ תמיד ניחוחות מטבח ותחושה של כבר הייתי כאן. ביתם יזמין אורחים ויש בו תמיד הרגשה נוחה וחמימה. הבית יתאפיין בוילונות, הצללה, שטיחים ורהיטים שבאו מהסבתא או מהאימא. הדגש בבית יהיה על המטבח שאף בו ימצאו ענתיקות. תהיה בבית תחושה עממית נדירה- דירה פשוטה ונוחה. החושניות הטבעית הטמונה בבני מזל סרטן יכולה להובילם לרהיטים בעלי סגנון אסיאתי צבעוני. יש לציין שהם תמיד יתחשבו באדם נוסף בהחלטתם בכל פריטי הבית.

אריה

- ביתם של האריות יהיה מאוד ייצוגי, יוקרתי ומפואר. תדמית הבית תהייה של אדם שהוא בעל אמצעים ומעמד, גם אם בפועל האריה אינו כזה. האריה הוא 'מלך השכונה' ובביתם צריכת האנרגיה תהיה גבוהה מהממוצע. יש לזכור שהאריות אוהבים חום, בביתם יימצאו ארובה, אח ומכשירי חימום משוכללים. החפצים יהיו על גבול הגרנדיוזיות והרהיטים ברמה בכירה. לאריות מתאים לגור בארמון. התחושה בביתם תהיה אריסטוקרטית והם יבחרו בדרך כלל דירה נינוחה ומוארת.

בתולה

- בני מזל בתולה ימשכו להתגורר בבית שהאופנתיות שולטת בו, המודרניות והצעקה האחרונה. ביתם יאופיין בפריטים קרים וחדים מחד ומנגד חדרי הילדים בביתם יהיו צבעוניים במיוחד. בביתם של הבתולות ישרור סדר מופתי, כפייתי, אסטטי עם גימורים מדויקים בדומה לבעל הבית הפדנט. חדשנות, ארכיטקטורה יוצאת דופן, תמיד תהיה הרגשה של חדש בביתם והם לא יוותרו על חדר עבודה מפואר, עתיר חדשנות ומחשבים. בני מזל בתולה יבחרו פחות בכיסויי בד וקפלים. חדר האמבטיה והמקלחת יהיו המקום שהם ישקיעו בו שיפוץ עד שיהפכו אותו ליוקרתי ביותר. צבעי החרדל יקשטו את הקירות ברמיזות קלות.

מאזניים

- בני מזל זה ידועים באהבתם ליופי ואסטטיקה וכל מקום שיבחרו להתגורר בו יהיה מאופיין בחפצי אומנות ויופי. רומנטיקה ואהבה ינחו את גישתם, דואליות ומלאכת האהבה בעוכרם. בני מזל מאזניים יבחרו מקום אוורירי אסטטי ומואר, מלא באנרגיה, נרות ופרחים. הם יחשיבו מאוד את יופיו החיצוני של הבית ויטרחו לקשט ולטפח אותו בכל מיני אביזרים, לאו דווקא יקרי ערך, אלא בעלי טעם מעודן. בביתם תוכלו להתבשם מאווירה עצלה, ריח נעים, שלווה והרבה פינות שקטות והרמוניות לזוגיות ושותפות. בני המזל ישקיעו חשיבות יתרה בעיצוב, באסטטיקה וביופי. בני המאזניים יבחרו לגור בקומה גבוהה מאוד או שביתם יהיה עם חצר מטופחת במיוחד, סמוך ליערות באוויר צח ובפסטורליות. בביתם, כמו אצל השוורים, תוכלו למצוא פינות נעימות ויקרות ערך להתבודד בהן בנינוחות שנעים לשהות בה. הבית מטופל היטב ואין פינה זנוחה.

עקרב

- בביתם תתכן מבואה לקבלת אורחים, שימוש במראות מיוחדות וגדולות. ביתם של העקרבים יתאפיין לרוב בשיפוץ מיוחד שמשנה את הבית כולו- להרוס ישן ולבנות חדש. אנשי העקרב יבחרו לרוב מקומות קשים לגישה, חבויים משהו. ביתם יהיה ספוג לחות ויפיץ תמיד ניחוחות מטבח ותחושה של כבר הייתי כאן. ביתם יזמין אורחים ויש בו תמיד הרגשה נוחה וחמימה. הבית מתאפיין בוילונות, הצללה, שטיחים ורהיטים שבאו מהסבתא או מהאמא. מורגש בביתם צד נשי רך, רגיש ואימהי. הדגש בבית העקרבים יהיה על המטבח שאף בו יימצאו ענתיקות. תהיה בביתם תחושה עממית אך גם מגרה משהו שכן ידוע כי העקרבים מגרים ומסקרנים תדיר את השכנים והשכונה בכלל. כמו בטבע, ביתם ישכון במקום מוצל, אם אפשר תת קרקעי, החייב להיות מאופיין במוטיב אירוטי משהו.

קשת

- הקשת ישכון בגורדי שחקים ובקרבת גשרים. בביתם תמצאו תנועה הרמונית זורמת בין חלק אחד של הבית למשנהו, אם אפשר ללא קירות והפרדה. ביתם בעל תחושה קלילה ומשוחררת. המקום יקבל הגדרה על פי מדינה אקזוטית. הקשתים מעדיפים לגור בדירה שמשרה תחושה מזמינה, חופש וחופשיות עם תחושה של ללכת ולבוא. הצבעים שישלטו בבית הם צבעים חיים ומוארים. כל פינה תהיה מוארת בגוונים של אור. בדים נעימים לעיין, ספריה ענקית ובה ספרים מכל העולם ובכלל כל מה שקשור למוטיבים אוניברסאליים תמצאו בבת הקשת. בבית קיים דחף לתנועה ותזוזה.

גדי

- הגדיים יבחרו את הבית האריסטוקרטי ביותר, דבר המלמד על מעמדם החברתי המכובד והרם. הם אוהבים נוחות של המעמד הגבוה ולכן הבית יתבשם בכל אלמנט המלמד על מצבם האמיד, סטאטוס, עושר, עסקים וכבוד. התחושה בביתם של הגדיים הינה תחושה של אחורנית בזמן, בית מבוגר משהו שאינו מתאים להשתובבות ילדים. בבית יושתתו הרגלים קבועים והוא תמיד מסודר. טון של סולידיות שולט בבחירת הרהיטים והכלים. הבית לרוב ייבנה על אדמת טרשים באזור הררי ועל הגבול. אלה יהיו בתי אבן חזקים ויציבים. בבית זה של הגדי אפשר למצוא איזון בין חומר לרוח. הצבעים השולטים בדירה יהיו צבעי מתכת רכים וחמים, כחלחל, ירקרק וחום.

דלי

- האינדיבידואליות והמקוריות בתוספת הליברליות שולחים את בני מזל זה לחפש מקום לטכנולוגיה וחידושים. האלמנטים הבולטים בביתם יתמקדו סביב תאורה, סאונד ומקוריות. חריגה- זהו שם המפתח בביתו של הדלי. לדליים מתאים לבחור רהיטים המעניקים תחושות של ניתוק ושחרור מדפוסים, הרגלים ומסגרות. בבית זה החפצים ימוקמו כרהיטים יוצאי דופן. אצלם תמצאו אילתורים מתקדמים. הקירות יצבעו בכחול, הרהיטים יהיו חדשניים, שונים ומקוריים והתחושה בביתם של הדליים תהיה של חדשנות עם הפנים קדימה, ללא עבר והיסטוריה או כבדות וגיל. אופי הבית יהיה גברי במהותו ויאופיין בגוונים של סגול וכחול. אנרגיית המגורים בבית מתועלת לעשייה ופחות לכיוון החומרי.

דגים

- זהו בית מעודן ופשוט. האווירה בו נעימה, רגועה, חולמנית ומיסטית. בבית ישולבו הרבה מאוד פסלים או חפצי נוי, תמונות המלמדות על תרבויות, דת ורוחניות. גם בביתם נמשכים בני מזל דגים למקום סביב מים. סביבת ביתם חייבת להיות בעלת אלמנטים רוחניים - מיסטיים. מדובר באנשים שלא אוהבים להיחשף והשכנים יכירו אותם בקושי. בביתם תמצאו שימוש נרחב באלמנטים של בד, וילונות, מפות, שטיחים, כריות ודברי אומנות. אנשי הדגים יבחרו בביתם בגוונים של אדום, כחול וסגול כהה. 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש