הסושיה נחתה באילת

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 28/3/2014 08:24 ● ערב ערב 2647
קחו את 'הסושיה'- רשת סושי ואוכל אסיאתי מהמובילות והמוכרות בארץ, חברו אותה ל'תרשיש 9 החדשה' - מסעדת גריל ישראלית משובחת, והרי לכם מתחם קולינארי מנצח, שיעורר בכם את כל חושי הטעם. עכשיו רק תתניעו ושיהיה בתיאבון
הסושיה נחתה באילת

מי לא אוהב סושי? ולא רק סושי, אלא מגוון עשיר של מנות אסיאתיות מנצחות במחירים נמוכים בכ- 15-20% מהמתחרים. מי לא אוהב בשר איכותי על הגריל, פלוס 12 סוגי סלטים טריים טריים, חומוס, טחינה, פיתות מהבילות, והכל טרי ונעשה במקום? מרגישים את הקיבה מאותתת? על זה בדיוק חשב אביטל הששון, הבעלים של הקומפלקס הקולינארי החדש באזור המלונות, שחשב ובצדק שהחיבור בין האסיאתי לישראלי יכול להיות חיבור מנצח.
כמעט שבועיים עברו מאז נחתה רשת ה'סושייה' באילת, בצמוד למסעדת 'תרשיש 9 החדשה'. הבעלים, אותם בעלים- אביטל ששון, יזם ואיש עסקים, שהגיע בכלל מתחום האטרקציות והוליד באילת לפני כשש שנים את מתחם ה'אייס ספייס', שכולל כיום גם את המרפסת עליה מתקני הלונה פארק ואת האטרקציה המעופפת מעל שמי אילת על גג הספירל- 'הטרנטולה'. ששון, שנכנס לפני כשנה כשותף למסעדת 'תרשיש 9', הבין כבר אחרי חצי שנה שהוא צריך לקחת על עצמו את המסעדה ולהריץ אותה על פי האני מאמין שלו. בלי ניסיון והרבה ידע בעולם המסעדנות, אבל עם הרבה ניסיון ניהולי אותו הביא איתו (10 שנים של ניהול אירועים יוקרתיים במרכז, פלוס הקמת ה'אייס ספייס' באילת), נכנס אביטל חזק לעניינים והבין, שכבעל הבית הוא לא רק חייב תמיד להיות נוכח בעסק, אלא שכדי שהדברים יעבדו טוב, הוא חייב צוות שעובד מכל הלב והנשמה ואוהב באמת את מה שהוא עושה.
ככה נולדה לה 'תרשיש 9 החדשה'. היום, תודות למחמאות הרבות שהמסעדה קוצרת והשבחים על האוכל הטעים והשירות המצוין, אביטל כבר מבין: "לא צריך להיות מומחה במסעדנות כדי להבין שלקוח צריך לקבל במסעדה אוכל טעים וטרי ושירות מצוין כדי ליהנות". והעובדות בשטח מדברות בעד עצמן. יותר ויותר אילתים חוזרים למסעדה, והתיירים הופכים את 'תרשיש 9 החדשה' למקום הקבוע שלהם באילת, ובעצם, כבעל הבית, מי צריך יותר?
ואז באה ה'סושייה'
אלא שהראש העסקי והקריאטיבי של אביטל לא נח לרגע. עכשיו הוא הוליד את הרעיון, שאם יש מסעדת גריל בשרים ישראלית מצוינת, למה לא להרחיב לסועדים את האפשרויות ולהוסיף טעמים אחרים. חשב וגם עשה כשחבר אל רשת 'הסושיה' הארצית- רשת סושי ואוכל אסיאתי וותיקה, בעלת 30 סניפים בפריסה ארצית, הפועלת בארץ משנת 2003, והוריד אותה לאילת. הוא מיקם אותה בסמוך ל'תרשיש 9 החדשה' שלו, עם מרפסת ישיבה מוצלת והפך את ה'סושייה' לפינה קטנה ומקסימה, אבל לא רק. שכן כל מי שיושב היום במסעדת 'תרשיש 9' במיזוג, יכול לבקש את תפריט ה'סושייה' ולהזמין להנאתו ממגוון הסושי הענק שיש בתפריט או כל מנה אסיאתית טעימה אחרת.
היום, שבועיים לאחר הפתיחה, מספר אביטל בחיוך, כי הקומבינציות על השולחנות מסקרנות מתמיד. חלק מהסועדים מזמינים מתפריט 'תרשיש', חלק מתפריט ה'סושייה', והעיקר שלכולם טעים ומעניין בפה. אגב, אתם יכולים לשבת ב'תרשיש 9 החדשה' ולהזמין רק מתפריט ה'סושייה'- לזה בדיוק התכוון אביטל כשפתח את זו לצידה של זו. וכמובן שגם אם אתם לא מגיעים, תמיד תוכלו להרים טלפון ולהזמין משלוח.
על היתרון שבחבירה לרשת וותיקה ומוצלחת, אומר אביטל: "המחירים של ה'סושייה' נמוכים בכ- 15-20% ממחירי מסעדות אחרות באילת שמציעות אוכל ברמה ובסגנון ש'הסושייה' מציעה. כשאתה שייך לרשת גדולה, יש לך הסכמי סחר עם הספקים ברמה רשתית, מה שמוזיל לך את העלויות ומאפשר לך לעמוד במחירי הרשת ההוגנים. מעבר לזה, השייכות לרשת, הורידה אלינו למשך שבועיים את השף הראשי שלה שליווה, בדק וראה שכל הדברים כאן פועלים בהתאם לסטנדרטים הקפדניים של הרשת".
הסושי וכל מנות המוקפצים נעשות מקום, טריות, אל מול עיני הלקוח, בניצוחם של שף סיני ושף ישראלי (שף סיני נוסף יצטרף כבר בקרוב). ב'סושייה' תוכלו לבחור לכם מיני סושי מהתפריט המגוון או להרכיב לכם קומבינציות על פי בחירתכם וטעמכם האישי. עוד תמצאו כאן מיני מוקפצים, עוף בלימון, פאד קפאו, אטריות ביצים בוורסיות שונות ואפילו סנדוויצ'ים בניחוח אסיאתי מהנה.
היום, כשאביטל, בעל הבית, נמצא במתחם כמעט במשך כל שעות היום ומנצח מקרוב על הנעשה, 'תרשיש 9 החדשה' וגם ה'סושייה' פורחות. הלקוחות משבחים ונהנים, ואביטל? הוא כבר חושב על הגדלת הקומפלקס הקולינארי שלו- צפו להפתעות כבר בקרוב.
"שני דברים טובים קרו לי בעסק הזה", הוא אומר השבוע, "יש לי שיתוף פעולה מלא עם אשתי, שהיא עצמה באה מתחום המסעדנות באיטליה. וכמו כן, שאחי ירד לאילת והוא העיניים שלי בעסק בזמן המועט שאני איננו. מחויבות טוטאלית למקום ולמה שקורה בו- זה מבחינתי היום שם המשחק".
אז אם עדיין לא ניסיתם את 'תרשיש 9 החדשה', זה הזמן לשכוח את מה שהכרתם- לא תתאכזבו. וזה בדיוק הזמן לטעות ממטעמי ה'סושייה', כי כשאוכל אסיאתי וישראלי מתחברים, התוצאות מושלמות.

תמונת כתבה


הסושיה ותרשיש 9 החדשה
כתובת: רחוב תרשיש 9, חזית מלון 'קיסר'
פתוח:
הסושייה- בין השעות 12:00-24:00 (בקיץ פתוח עד 02:00).
תרשיש 9 החדשה- בין השעות 12:00-23:00 (בקיץ פתוח עד אחרון הסועדים).
עסקיות- בשתי המסעדות בימים א'-ו' בין השעות 12:00-18:00.
משלוחים- יש.
חנייה- יש בשפע ובחינם.
טלפונים: הסושיה- 89969.
תרשיש 9 החדשה- 08-6338081.






חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש