DREAM NAILS - חלום של ציפורניים

מאת: אביבה דקל ● 3/4/2014 21:30 ● ערב ערב 2648
אם החלום שלך הוא ידיים מטופחות וציפורניים מדהימות או שכפות הרגליים שלך זקוקות לטיפול, או אם סתם בא לך לפנק את עצמך במניקור או בפדיקור רפואי בכורסת מסאז' מפנקת כשרגליך טובלות בג'קוזי חמים – זה הזמן להגיע ל DREAM NAILS ולהגשים חלום.
DREAM  NAILS  -  חלום של ציפורניים

לפני כשלושה חודשים, עברה שגית למכון מעוצב ומפנק בירכתי מספרת המעצבים הסמוכה ל'שיבולים' שבמרכז העיר. שגית בתחום שנתיים ובעזרת כשרונה ועבודתה המיוחדת, רכשה לעצמה קהל לקוחות נאמנים שעברו איתה למכון החדש. לקוחות נאמנים ולא בכדי – מניסיונם הם יודעים ששגית מתייחסת למקצועה כאל אמנות.

במכון האסתטי והמעוצה של שגית, תקבלו טיפולי מניקור ברמה גבוהה מאד. שגית עושה מניקור, בונה ציפורניים בכל השיטות , מורחת לק, מקשטת את הציפורניים והופכת אותן ליצירות אמנות קטנות. היא מציירת על הציפורניים, מדביקה קישוטי חרוזים, קריסטלים ואבני סברובסקי בכל הצבעים, והתוצאה אחרי ביקור אצל שגית משנה לחלוטין ומשדרגת את מראה כף היד. משהו נוסף שהוא חדש בארץ יש במכון של שגית - מדפסת מיוחדת בעזרתה אפשר להדפיס על כל ציפורן – גם מלאכותית וגם טבעית – צילומים - פורטרט שלכם, תמונות של אנשים, של בעלי חיים, של פרחים - כל מה שתעלו על דעתכם אפשר להדפיס אצל שגית על הציפורניים.

שגית היא גם פדיקוריסטית רפואית המטפלת בלקוחות שלה בכורסת פדיקור מיוחדת כשרגליהן בג'קוזי חמים ונעים וגבן מקבל בו זמנית עיסוי מהכורסה. גם אל פדיקור מתייחסת שגית כאל יצירת אמנות – כשם שצייר לא רואה כשהוא מתחיל לצייר את הדף הריק, אלא את מה שעתיד להיות מצויר עליו – כך שגית מתייחסת לכף הרגל בה היא מטפלת. היא מתבוננת ברגל הפגועה שלא טופלה כראוי ולא רואה מה לא יפה ומה לא טוב, לא את הפטריות שעל הציפורניים או את הציפורן החודרנית המכאיבה – שגית רואה מה צריך לעשות ויודעת איך תיראה הרגל אחרי שתטפל בה –יפה, מטופחת ובריאה. בנוסף לכשרון וחוש ליופי, יש לשגית הסמכה המאפשרת לה לעשות טיפולי פדיקור רפואי לחולי סכרת.

ב DREAM NAILS -אפשר ליהנות גם מטיפולים של הסרת שערות בשעווה מהגוף ומהפנים, גם מהסרת שפם וסידור גבות בשעווה וגם בחוט. בנוסף ניתן לקבל טיפולי פנים מידי קוסמטיקאית פרא רפואית ולרכוש תכשירים באיכות מעולה. בין הטיפולים המגוונים שניתן לקבל במכון, גם מסכה ממצקת מיוחדת שאחרי חצי שעה של טיפול הופכת את הפנים לחלקות ורעננות. מומחיות נוספת של המכון היא איפור כלות וערב.

במכון הנעים והמעוצב של שגית, פינה מיוחדת בה מוצגים התיקים האופנתיים אותם תוכלו לרכוש– תיקים ליום יום ולערב, עשויים מחומרים שונים כולל תיקים מפרווה סינתטית שהם פריט מעניין ואפנתי מאד.

גם תכשיטים מעוצבים אפשר לרכוש במכון של שגית – תכשיטי גולדפילד הנראים בדיוק כמו הדבר האמיתי. ההבדל בין תכשיט גולדפילד לתכשיט אמיתי העולה אלפי שקלים הוא במחיר בלבד. בתצוגת תכשיטי הגולדפילד אצל שגית עגילים, צמידים, טבעות ושרשראות והכל בעיצובים מיוחדים ואופנתיים ביותר.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה



מיקום: מספרת המעצבים רח' אילות (סמוך לשיבולים בעיר)
טלפון: 054-7843572 בתיאום מראש.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש