כמו בבית' - אף אחד לא יוצא רעב

מאת: אביבה דקל ● 3/4/2014 21:36 ● ערב ערב 2648
בנובמבר 2012 נפתחה מסעדת 'כמו בבית' - מסעדת תבשילים ועל האש. מהר מאד הפכה המסעדה למוסד מוכר וידוע לרבים מתושבי אילת שנהנים מארוחה במקום, ומשירות המשלוחים והקייטרינג הביתי המוצע כאן בימי שישי וערבי חג.
כמו בבית'  -  אף אחד לא יוצא רעב

'כמו בבית' משתרעת על שטח של 400 מ"ר ויש בה 120 מקומות ישיבה וגם כשהיא מלאה עד אפס מקום היא לא צפופה - היא מרווחת, מאווררת, נעימה, ביתית ונקייה מאוד.
אצל מוטי אף אחד לא יוצא רעב, כולם יוצאים שבעים ומרוצים מאד מאיכות האוכל הטעים המוגש כאן.
את האוכל המגוון, מכין מדי יום השף גיא אמירס, שלדברי מוטי, בעל המקום, הוא שף מספר אחד בעיר. השף אמירס עובד ב'כמו בבית' מיום הקמתה של המסעדה, והאוכל שהוא מכין מדי יום תמיד טרי, בריא, טעים ומגוון.
מדי יום מכינים פה עשרות תבשילים: עוף צלוי בתנור, צלי בקר ברוטב פטריות/ פלפלת, בשר ראש עם חומוס, גולש בקר, עוף מוקפץ, בקר מוקפץ קציצות בקר/ עוף/ והודו, חציל ממולא, מוסקה, פלפלים ממולאים, כרוב ממולא, קובה סלק, דג מטוגן, דג פיקנטי, שניצל ועוד מאכלים טעימים המוגשים בלווי סלטי הבית ומרק היום. את הסלטים והמרקים מקבלים כאן בשיטת אכול כפי יכולתך.

אם לא בתנור- על האש


ב'כמו בבית' יש גם פס גריל פרונטלי גדול עליו מכינים לעיני הלקוחות מגוון גדול של בשרים. בין הבשרים על האש תוכלו ליהנות כאן ממנות כמו קבב הבית, סטיק אנטריקוט במשקל 250 גר', שישליק, שווארמה, כבדי עוף, לבבות אווז, לבבות עוף, חזה עוף, קציצות מזרחיות, מרגז, שישליק הודו, פרגית, מעורב, חזה אווז מולרד, שיפודי אנטריקוט, טחול ממולא, סטייק פילה, שקדי עגל, כבד אווז ועוד. גם הבשרים על האש מגיעים בליווי תוספות וסלטים חופשי.
גם מבחר התוספות אותם תקבלו עם המנה שבחרתם מגוון מאוד: קוסקוס, אורז, פירה, פסטה ברוטב עגבניות או פתיתים.מבחר תבשילי ירקות.

גם אם תאכלו כאן חודש ואולי יותר תוכלו ליהנות בכל יום ממנה עיקרית אחרת תוספות שונות וסלטים ומרקים אחרים. ממש כמו בבית – כל יום תפריט אחר.
ואם אינכם רעבים כדי לאכול ארוחה שלמה, תוכלו ליהנות מבאגט + משקה אישי במחיר 28 ₪
או בחמגשית הכוללת מנה עיקרית + תוספות, +שני סוגי סלטים, לחם ומשקה אישי במחיר 36 ₪.

עסקיות צהריים ב'כמו בבית' כוללות מנה עיקרית או מנה על האש תוך המבחר הגדול + תוספות לבחירה + סלטים ומרק במחיר של 39 ₪ לסועד.

בימי שישי וערבי חג מציעה המסעדה קייטרינג עשיר ומגוון בטעמים ביתיים – לבוא, להעמיס, לאכול בבית וליהנות הנאה מרובה.

ב"כמו בבית" ניתן לערוך, בתיאום מראש, אירועים שונים – חינה, בר/בת מצווה, ימי הולדת , או סתם מסיבה ל- עד 120 איש בתיאום מראש.
(כמו כן קייטרינג לאזכרות).

בנוסף לאורחים הפוקדים את המסעדה, אוכלים במקום, מזמינים משלוחים או משתמשים בשרותי הקייטרינג שלה, מספקת 'כמו בבית' שירותי הסעדה לחברות שונות. על לקוחותיה הקבועים נמנים חברת החשמל, נמל אילת, מכס אילת, בזק, פלאפון, מי עדן, סלקום, שטראוס ועוד חברות פרטיות רבות.
אז מרגישים איך הבטן שלכם מדברת? אל תחשבו פעמיים ובואו ליהנות.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה


כמו בבית
מיקום: הבורסקאי 9 מתחת לבית עופר
פתוח ימים א'-ו' החל מ 09:00, בשבת סגור
טלפון: 08-6377582
כשר בהשגחת המועצה הדתית אילת
ט'ל להזמנות 08-6377582



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש