ש.ר.פ אילת – כי גם לכם מגיעה שירותי רפואה פרטית

מאת: אביבה דקל ● 4/4/2014 08:49 ● ערב ערב 2648
המרחק והעדר הזמינות של רופאים מומחים באילת יוצרים לחץ על מערכת הבריאות בעיר, ובנקודה זו נכנסים שירותי הרפואה הפרטיים של ש.ר.פ אילת ומציעים אלטרנטיבה אקסקלוסיבית, מהירה ומקצועית
ש.ר.פ אילת – כי גם לכם מגיעה שירותי רפואה פרטית

לפני חמש שנים, הקים שי נמימי, פרמדיק לשעבר במד"א, את ש.ר.פ אילת, ומאז יש לתושבי אילת ולאורחיה כתובת שאליה אפשר לפנות ולהזמין רופא הביתה 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע. השירות כולל רופא ועוזר רופא המגיעים על פי קריאה לכל בית או חדר במלון בעיר ומעניקים שירות רפואי ראשוני, מתן אנטיביוטיקה/ אנלגטיקה, מתן זריקות לפי הצורך, תעודה רפואית ומרשם להמשך טיפול תרופתי. השירות ניתן למבוטחי קופ"ח 'מכבי' ו'לאומית' בדמי השתתפות סמליים בלבד בשעות הערב והלילה. מבוטחי קופות החולים האחרות יקבלו את השירות הזה במחיר מלא.
שני תחומים נוספים שזכו לחיזוק משמעותי בזכות הש.ר.פ, הם תחום רפואת העיניים למבוגרים ולילדים, הכולל גם את תחום פלסטיקת העיניים ותחום אף אוזן גרון, הנהנה כיום מרופא מומחה המגיע למקום אחת לשבוע ואף משמש ככונן מוקד במהלך סופי השבוע".

חדר מיון פרטי


לפני למעלה משנתיים, נפתח בש.ר.פ חדר מיון פרטי המעניק שירותים למבוטחי כל הקופות. חדר המיון מסוגל לטפל בקשת רחבה של מחלות ופציעות ללא זמן המתנה ארוך וללא תשלום מלא של אגרת חדר מיון.
הצוות הרפואי של חדר המיון הפרטי מורכב מרופאים מומחים בתחום הרפואה הדחופה או רפואת המשפחה וכן מאחיות מתמחות ברפואה דחופה. השירות הניתן בחדר המיון הפרטי כולל בדיקות דם מורחבות, ספירת דם, כימיה, סממני לב, בדיקת שתן ומשטחי גרון באמצעות המיכשור החדיש ביותר בתחום. כמו כן, מטפלים בחדר המיון בפציעות, מבצעים חבישות, תפרים, הדבקה ואף עירוי נוזלים או מתן אנטיביוטיקה לווריד. למקרים בהם מתעורר חשש לפגיעה הקשורה בראייה, קיים בחדר המיון מכשיר מיוחד לבדיקת עיניים.
מבוטחי קופ"ח 'מכבי' ו'לאומית' זכאים לשירות זה בתשלום דמי השתתפות סמליים, כשהקופה מממנת את ההפרש. מבוטחי הקופות האחרות יכולים להשתמש בשירותי חדר המיון של ש.ר.פ במחיר מלא.

רפואת ספורט ורפואת סקר תקופתי


בש.ר.פ עורכים בדיקות כשירות לספורטאים באילת ובסביבתה. הבדיקות כוללות מבחן לב במאמץ ומתן אישורים רלבנטיים על ידי רופא ספורט מומחה.
בעתיד הקרוב, ייפתח בש.ר.פ מכון לרפואת סקר תקופתי, בו יעברו מטופלים שיישלחו על ידי מקומות העבודה או יגיעו לש.ר.פ. באופן פרטי, בדיקות גופניות הכוללות בדיקות דם מורחבות, בדיקה על ידי רופא פנימאי מומחה, בדיקת לב במאמץ, בדיקת תפקודי ריאות, שמיעה ובדיקת עיניים מורחבת. בתום הבדיקה, יקבל הנבדק סיכום תוצאות של הבדיקה ובמידת הצורך, אף יקבל המלצות להמשך טיפול.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


ש.ר.פ אילת
מרכז שלום (הכניסה מהכביש הראשי מול תחנת הדלק פז).
טל: 08-6332265, פתוח: א'-ה' 20:00-24:00, ימי ו' וערבי חג 13:00-24:00, שבת וחג 09:00-24:00.
שירות רופא עד הבית פועל 24 שעות ביממה.
www.sharapeilat.com
חפשו אותנו גם בפייסבוק: ש.ר.פ אילת


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש