קסם של ספא

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 4/4/2014 08:51 ● ערב ערב 2648
צאו מהלחץ, קחו לכם פסק זמן משגרת היום, תנו לעצמכם מתנה לגוף ולנפש. הגיעו ל'קסם של ספא' – שעושים עבורכם את הרגעים הקסומים בחיים
קסם של ספא

אחחח כמה כיף לעצור את העיר ולרדת לכמה שעות. כבר בנסיעה שלי לעבר סניף 'קסם של ספא' שנמצא במלון 'אורכידיאה הריף', אתה חש את השלווה עוטפת אותך, הים משמאלך, השמש מעליך, היש כיף מזה. והחוויה הולכת ומתעצמת כשנכנסים למלון ולספא, אשר עברו לפני כשלוש שנים שיפוץ מסיבי לרווחת האורחים. ועוד לא אמרנו מילה על הסניף הנוסף, המצוי במרכז העיר, במלון 'ארקדיה ספא'.
את פניי מקדמת האחת והיחידה, מוריה בלובל המקסימה, מבפנים ומבחוץ. אנו יושבות בדלפק הקבלה בספא, מוקפות נרות וריח שמנים משכר, עם תאורה נכונה, ואני בכלל באתי לראיון, כשבעצם ממש בא לי עכשיו לקבל טיפול מידיה המקצועיות של מוריה.
'קסם של ספא' במלון 'אורכידיאה ספא' קיים כבר תשע שנים, בבעלותה של מוריה בלובל, שהיא אף חלק מצוות המטפלות. הסניף השני, שנמצא במלון 'ארקדיה ספא' במרכז העיר, קיים מזה שנתיים.
הקסם של הסניף בחוף הדרומי, קסם שהאילתים אוהבים במיוחד, הוא הגישה הנוחה לחוף הים למרגלות הספא, הנותן הרגשת חופש. חוצמזה, תמצאו בספא טיפולים ופסיליטיס שונים שונים – מסאז'ים, טיפולי פנים, מניקור, פדיקור ופילינגים תחת הידיים של מטפלים ומטפלות. ביום הטיפול, יש אפשרות לשימוש בסאונה היבשה והרטובה במקום וכן בחוף הים.
סניף 'קסם של ספא' במרכז העיר, אף הוא מקום שהאילתים אוהבים, ראשית כי הוא קרוב אליהם, ושנית – הג'קוזי הענק המצוי במקום, המתאים לעשרה אנשים. "בסניף זה אנו עורכים הרבה אירועים פרטיים", מספרת מוריה, "כמו ימי הולדת, מסיבות רווקים/רווקות. כמו כן, יש אופציה לפתוח את המקום גם לאחר שעות הפתיחה (שהן 10:00-20:00), עד חצות אפילו – על פי בקשת הלקוח. בנוסף, אפשר לסגור את הסאונה והג'קוזי לזוגות, לשעה, במחיר של 100 ₪ בלבד. באירועים פרטיים במקום השמיים הם הגבול, אפשר להביא מוסיקה, אוכל. יש מקום לאכול ולשתות, בפנים בספא, וברחבת הבריכה הצמודה לו. ואם בבריכה עסקינן, אפשר גם להגיע ליום כיף הכולל סאונה, ג'קוזי ובריכה – ב- 30 ₪ בלבד ליום. ולאלה שבאים לטיפול, השימוש בכל המתקנים של הספא כולל בריכה – חינם.
יש לציין, כי שני הסניפים זהים בטיפולים, בצוות ובמחירים.
ואם בטיפולים עסקינן, אז קבלו טעימה מהמיוחדים. לרומנטיים מביניכם, חבילות זוגיות מפנקות במיוחד – כמו למשל – חבילת 'מתפנקים', הכוללת 45 דק' עיסוי שבדי קלאסי לכל אחד מבני הזוג. החבילות הזוגיות כוללות גם בקבוק יין וקוקטייל פירות, (כמו גם אירועי יום הולדת וכד', שכוללים גם בלונים). שווה במיוחד. ויש גם חבילות מיוחדות, לדוגמה – פילינג מלחים ועיסוי משולב, טיפול מיוחד אחר – 'טיפול קסום' – הכולל 3 טיפולים ב- 4 ידיים...
מוריה חרטה על דגלה – מקצועיות, שירות ואדיבות, וחשוב לא פחות – למידה אינסופית והבאת החידושים בתחום.

תמונת כתבה
צילום: גלעד מזרחי


תמונת כתבה
צילום: גלעד מזרחי


תמונת כתבה
צילום: גלעד מזרחי


'קסם של ספא', מלון 'אורכידיאה ריף', טל' – 08-6364443.
מלון 'ארקדיה ספא', טל' 08-6363205.
הנחה קבועה לאילתים, 5% הנחה, בכל ימות השבוע. יש גם מנויים במחירים נוחים מאוד.




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש