גלילה - מרכז לשינוי ברוח חדשה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 17/4/2014 17:39 ● ערב ערב 2650
מרגישים שאתם תקועים בחיים ולא מצליחים להתקדם?. זקוקים לשינוי אך לא יודעים מהיכן להתחיל?. נמצאים במתח, בבריאות לקויה ובחוסר אנרגיה, לא מאושרים ולא ממש מממשים את עצמכם?.'גלילה המרכז לשינוי ברוח חדשה' הוא המקום המושלם עבורכם. בואו לעשות את השינוי כאן ועכשיו!
גלילה - מרכז לשינוי ברוח חדשה

תמונת כתבה



כדור הארץ והבריאה, כפי שכולנו יודעים, עוברים תמורות רבות, מהירות בכל תחומי החיים: אישי, משפחתי, זוגי, חברתי, כלכלי, העמים רוצים שינוי, האדמה רועדת, סופות, שינויי מזג אוויר קיצוניים, קטסטרופות אלו ואחרות עליהן אנו שומעים חדשות לבקרים, שינוי קטבי כדור הארץ. ובכן, מה קורה פה? "אחד הדברים שמאפיינים את הכנת האנושות לקראת מעבר לעידן האש, הוא אפקט הזמן, התחושה שזמן מתקצר/נעלם", מסבירה לנו גלילה אדלשטיין, מדריכה רוחנית, מנחה סדנאות ומטפלת הוליסטית מזה 20 שנה, "אשר אנו לא מורגלים אליה, דבר הגורם בלבול וחוסר בטחון בעולמנו ולעיתים אף תחושת איום קיומית בשל קצב התהליכים. כדי להצליח להתגבר על מכשולים אלה, עלינו להתאבזר ב'ארגז כלים' לקראת עידן חדש זה".
ברזומה של גלילה, תושבת אילת מזה 20 שנה, תמצאו דיסציפלינות שונות – היא מאסטר רייקי וקרונה ומומחית בריברסינג (נשימה מודעת), מרפאה בתהליכי איזון גוף ונפש, מתקשרת ומנחה, מורה רוחנית, בעלת ידע ונסיון רב בתחום ההתפתחות האישית והעידן החדש. כיום, כל הידע שנצבר מתנקז למעשה לכיוון העידן החדש. "אני פותחת שנה נוספת של פעילות רוחנית, שנה משודרגת יותר ותואמת לזמן הזה שנקרא 'העידן החדש'. החזון הינו להעביר לאנשים רוח חדשה ולהכשירם לצמיחה, להתפתחות, ליצירת שינויים בקלות, להגשמה עצמית, לתשוקה לחיים ולצעידה בנתיב הנכון דרך חיבור לתדרי האור והאהבה. אני מלמדת את האנשים להשפיע על סביבתם, לתת ולקבל מתוך איזון והרמוניה", היא מסבירה.
כדי להצטייד בארגז הכלים הכל כך נחוץ, פיתחה גלילה קורס ייחודי (המועבר בקבוצות קטנות), מרתק וחוויתי המשלב בתוכו תהליכים הדרגתיים חדשים של ריפוי ואיזון בכל המערכות – הגוף, הנפש, המחשבה והנשמה. גלילה: "הקורס ילמד אתכם להשתחרר מהפחד מהלא נודע, ומהדפוס לחזור למוכר והידוע – למרות שלעתים הוא רע לכם, איך להשיג מטרות בחייכם האישיים והמקצועיים בקלות, לאמץ שינויים ולחיות באושר כאן ועכשיו".
נשמע מעניין, ולמי שרוצה טעימות מהקורס לפני שהוא נרשם אליו, לראות אם אכן מתאים?
גלילה: "בדיוק לשם כך מתקיימים מדי יום שלישי אצלי במרכז הרוחני מפגשים, בהם מקבלים 'טעימה' מנושאים שונים כדי לאפשר להתנסות, לחוש אנרגיות, לשמוע הרצאות ולקבל תובנות, כדי לבחון את הרצינות, הרצון וההתמדה, לעורר את הלב והמחשבה ולחבר את החומר עם הרוח במשך השבוע. מפגשי הטעימות בעלות של 50 ₪ למפגש".

גלילה אדלשטיין, 0544644039, אתר אינטרנט www.galilaor.co.il.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש