תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 17/4/2014 17:47 ● ערב ערב 2650
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


שבוע מאוד מעניין ומאתגר רגשית, יעבור עליכם בעקבות החג שבו יהיה לכם מגע עם כל האנשים הקרובים אליכם, מי אהוב יותר ומי אהוב פחות.

טלה


נראה שבמערכות היחסים שלכם עומד להכנס אלמנט כלשהו שמחייב סודיות ולא תוכלו לשתף את הקרובים לכם בכל תוכניותיכם ומחשבותיכם. הרעיונות שלכם ימשיכו לזרום במהירות ויצילו אתכם כל פעם ממצבים לא נוחים שבהם אתם עלולים ליפול בפח בגלל העובדה שלפעמים אתם ממהרים לדבר לפני שאתם חושבים לעומק. תיתכן עצבנות רגשית ומחשבתית שבאה בעקבות האינטנסיביות שאתם חווים.

שור


אתם נמצאים לפני יום ההולדת ולכן זוהי תקופה מאוד עמוסה רגשית ושכלית עבורכם. נראה שקצב האירועים בחייכם לאחרונה התיש אתכם במקצת ואתם לא מוצאים זמן להיות עם עצמכם בשקט שאתם אוהבים. אתם חייבים ללמוד להגיד גם את המילה "לא" לאנשים שונים שלעיתים מפריעים לכם לחיות את חייכם כפי שאתם מבינים. אל תנסו להוציא את כל תוכניותיכם לפועל, כיוון שזה לא הזמן הנכון.

תאומים


מבחינה חברתית אתם באחת התקופות היותר טובות של חייכם. אתם מכירים אנשים חדשים ומעניינים ומצליחים לשדרג את סגנון חייכם בדיוק למקום שאליו שאפתם להגיע. עכשיו, לאחר שנים לא קלות באמת מגיע לכם שתצליחו והכשרונות הטבעיים שלכם יעזרו לכם בכך. גם מבחינה מקצועית זוהי תקופה של פריחה ואכן יש לכם יכולת לטפל בבעיות שונות מקצועיות בנועם ובחוכמה.

סרטן


בחודש הקרוב תאלצו להשלים בתחום הקריירה שלכם את הדברים שלא הספקתם לעשות בגלל העובדה שהייתם מאוד עסוקים בתקופה שלפני החג. גם אלה מכם שלא ייצאו לבילוי משמעותי אלא יישארו בבית, נראה שנשארה לכם עבודה שאותם אתם חייבים לסיים במהירות על מנת לא להיכנס לעיכובים משמעותיים שבהמשך יפריעו לכם לקידום הצפוי בעבודה.

אריה


במהלך השבוע הקרוב תהיו עסוקים בכל הנוגע לטיפוח הסביבה הקרובה שלכם כיוון שתרצו להרגיש שהנה אתם תורמים גם מהידע ומהאנרגייה שלכם. מומלצת לכם נסיעה מאוד משמעותית לטיול מעבר לים כיוון שהיא יכולה לעזור לכם בהרגעת המתחים שצברתם לאחרונה וגם יהיה לכם נעים מאוד במחיצת אנשים שאתם מרגישים איתם אהובים ואוהבים.

בתולה


הכוכב מארס הידוע כממריץ, ממשיך לבצע את נסיגתו בשבוע הקרוב ולמעשה גם למשך כל החודש הקרוב ולכן מומלץ לכם להיות זהירים בכל הנושא הכלכלי שלכם ולא להכנס להוצאות מיותרות, או אפילו למחשבה על שינויים. חכו עד לסוף החודש הבא עד אשר תחליטו מהי דרך הפעולה הנוחה לכם. בזמן זה, השתדלו להיות יותר קשובים לצרכים של סביבת המגורים הקרובה לכם.

מאזניים


הכוכב מארס נמצא בשמיים במזל שלכם והוא המזל שבשלב הזה של חייכם נותן לכם אנרגיה למימוש וביצוע תוכניות משמעותיות בחייכם. בדרך כלל אתם מזל שהעשייה שלכם יותר איטית ולכן כל דבר לעיתים לוקח לכם זמן והרבה היסוסים והתחבטויות נפש עד אשר אתם באמת עושים מהלך כלשהו. ואולם הפעם יש לכם הזדמנות לנצל את האנרגיה ואת מטרות הכוכב ולזרום עם השינויים ביתר קלילות.

עקרב


זהו זמן מצוין לבדוק בנבכי תת ההכרה שלכם את המניעים שגורמים לכם לפעול בדרך זו או אחרת. הכוכב סטורן יושב במפה שלכם במקום שגורם לכם לקחת אחריות ולכן לעיתים תקופה זו קשה מהרגיל ובעיקר בגלל העובדה שאתם נדרשים לשינויים משמעותיים ואינכם אוהבים עובדה זו. הצורך שלכם להיאחז בקיים רק יכול להגביל אתכם בשלב הזה ואתם חייבים ללמוד לשחרר שליטה.

קשת


הכוכב סטורן המביא איתו בגרות ואחריות עדיין יושב אצלכם בבית המקושר עם תת ההכרה ולכן זה הזמן שלכם לעבוד על התחום הקוגניטיבי בחייכם וללמוד לשנות חשיבה ולעבוד דרך ההיגיון ופחות להפעיל רגש. העובדה שאתם אנשים מאוד רגישים הופכת אתכם פגיעים יותר ונראה שאחרים משתמשים בזה לעיתים קרובות נגדכם. פרופורציות יעזרו לכם לשרוד תקופה זו.

גדי


זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם בכל הנוגע לקריירה האישית שלכם. אתם דוחפים קדימה על מנת לעזור לעצמכם לגבש תוכניות חדשות ואכן אתם אנשים פעילים מאוד בתחומכם. זה הזמן לצאת מחדש ולשווק את עצמכם בכל הקשור לבניית התדמית שלכם בעיני הקולגות שלכם למקצוע. ההתלבטויות האישיות שלכם גורמות לכם להיות לעיתים לא מובנים לבני המשפחה הקרובים לכם.

דלי


במהלך כל השבוע הקרוב ולמעשה במשך כל החודש הקרוב יישב הכוכב וונוס בבית הכספים שלכם ויגרום לכך שנושאים שעד היום טרם הייתם ברורים ביחס אליהם יקבלו את ההבהרה שהיתה דרושה לכם והכל יתחיל ללכת עבורכם בדיוק כפי שהייתם רוצים. חוסר הבהירות בשנים האחרונות גרם לכם לכמה החלטות שגויות ולכן זה בדיוק הזמן הנכון לקחת אחריות מחודשת ולבחון את הדברים.

דגים


הכוכב וונוס שנמצא במזל שלכם גורם לכם להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמכם ולכן בתקופה הקרובה שמתחילה משבוע זה תרשו לעצמכם הוצאות פתאומיות שלעיתים בזמנים אחרים הייתם חושבים שזוהי הוצאה בזבזנית, אך נראה שהפעם אתם מרגישים בצורך לפרוץ את המעגל שאתם שרויים בו ולהרשות לעצמכם לפגוש מקומות חדשים ואם הדבר כרוך בהוצאת כספים הרי שאתם בעד זה.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש