נתנאל ואריאל עיצוב שיער

מאת: אביבה דקל ● 25/4/2014 08:29 ● ערב ערב 2651
נתנאל ואריאל היא לא סתם מספרה. אצלם במספרה LOVE IS IN THE AIR או יותר נכון אצלם LOVE IS IN THE HAIR. האהבה היא בשיער. השניים אוהבים את המקצוע שלהם ועושים הכל מאהבה – גם צבע, גם תספורת, גם גוונים וגם תסרוקות – העיקר שהלקוחה תראה הכי טוב ותצא מהמספרה יפה ומחוייכת.
נתנאל ואריאל עיצוב שיער

נתנאל הגיע לאילת מירושלים לפני שבע שנים. הוא בן 23 ועוסק בספרות מגיל 16. נתנאל עבד אצל שי וליאור שנים ושם פגש את אריאל. אריאל, בן 24 , יליד אילת וברזומה שלו קרוב לעשר שנים בתחום השיער, חמש שנים אצל אילת אברג'ל ושלוש שנים אצל שי וליאור. השניים נפגשו אצל שי וליאור ונרקמה ביניהם חברות וגם הערכה מקצועית הדדית . יחד החלו לחלום על מספרה משלהם ולפני כשנה פתחו מספרה במלון קלאב הוטל . נתנאל ואריאל מבטיחים להביא, לנו האילתים וגם לתיירים, את הטרנדים האחרונים בתחום עיצוב השיער.

במספרה של נתנאל ואריאל, המעוצבת בקווים עדינים של שחור, כסף ואדום, תוכלו לקבל את כל מה שחשקה נפשכם בתחום השיער בהתאמה אישית לפי מבנה הפנים, נשים, גברים וילדים. המספרה מתמחה בטכניקת גזירות ייחודית, בתסרוקות ערב וכלות, בכימיה ברמה גבוהה, בטכניקות צביעה פורצות דרך, בגוונים, בפסים, בהחלקות שיער יפנית וברזילאית (האחרונה משקמת שיער), בתוספות שיער בהלחמה ובשזירה. המספרה משתמשת במוצרי שיער של החברות המובילות: לוריאל, פסטל, פול מיטשל, שיסיידו, קיון, וולה ועוד. אצלם במספרה חושבים קודם כל על הלקוחות, משתלמים בכל החידושים בתחום השיער, הן בעיצובים והן בחמרים האיכותיים ביותר אותם אפשר גם לקנות במספרה..

השניים לא נחים על זרי דפנה ומבטיחים שהעתיד צופן בחובו הפתעות רבות.

המחירים במספרה נוחים ויש גם מבצעים. לדוגמא:

ויש גם מבצעים:
צבע + תספורת + פן ב- 200 ₪ (במקום 250 ₪).
צבע / תספורת ב- 100 ₪ (במקום 150 ₪).
גוונים+צבע+תספורת+פן+אמפולה טיפולית ב- 370 ₪ (במקום 500 ₪).
החלקה ברזילאית + תספורת ב- 600 ₪ (במקום 900 ₪).
החלקה יפנית ב- 1,400 ₪ (במקום 1,700 ₪).

תמונת כתבה


מיקום: מלון קלאב הוטל אילת
פתוח: א'-ה' 11:00-20:00 שישי וערבי חג 11:00-15:00
טלפון להזמנות: 08-6361693



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש