דיפ סיאם - השער לעולם התת ימי של אילת

מאת: אביבה דקל ● 22/5/2014 09:22 ● ערב ערב 2661
העולם התת ימי של אילת הוא אחד הדברים המופלאים שיש לעיר להציע לתושביה ולמבקרים בה. הצלילה היא הדלת להיכרות קרובה יותר של העולם הנפלא, ואם כבר צלילה, אין מתאים יותר מאשר לצלול במועדון 'דיפ סיאם'. אלו המקצועיות, המיקום והיחס שעושים את כל הבדל. תנו צלילה
דיפ סיאם  - השער לעולם התת ימי של אילת

מועדון הצלילה 'דיפ סיאם' ממוקם על קו המים בצמוד לשמורת האלמוגים, אין צורך לשאת ציוד כבד לאזור הצלילה או לשחות למרחקים ארוכים – נכנסים למים וברגע שראשכם מתחת למים, אתם במקום בו מרוכזים האתרים היפים ביותר של עולם הצוללים של אילת – סלע משה, שונית תמר, סטיל ויתוש והגנים היפנים – כולם אתרים ידועים בעושר הדגה והאלמוגים שבהם.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה


למי שטרם התנסה בצלילה, מציעים ב 'דיפ סיאם' צלילת הכרות בלווי מדריך אישי – דרך מצוינת להיחשף לעולם התת ימי המופלא, להתפעם, להתרשם ולהתאהב. צלילת הכרות קצרה נמשכת 25 דקות נטו במים או ארוכה יותר הנמשכת 45 דקות.

לצוללים מנוסים 'דיפ סיאם' הוא מקום מצוין לצלילות רענון. בקיץ זה, צלילת רענון וצלילה מודרכת הן במבצע במחיר 245 ₪ בלבד.

פעילות נוספת אותה מציע מועדון הצלילה 'דיפ סיאם' בקיץ היא קייטנה לגילאי 12- 16. בקייטנה זו יפגשו הילדים את עולם הצלילה, יקבלו הדרכה וציוד וייהנו מחוויה מיוחדת במינה שממנה אפשר ליהנות רק באילת. הקייטנה המיוחדת הזו נמשכת שבועיים בימים א'-ה', 08:00 -16:00 ובמהלך היום, יקבלו הילדים בבוקר שוקו ולחמנייה ובצהרים תוגש להם ארוחת צהריים. הילדים יגיעו לקייטנה בהסעות מאורגנות ובסוף היום יוחזרו לנקודות האיסוף. הקורס יכלול שתי צלילות מדי יום ושיעורי תיאוריה. משך השבועיים בהם ישהו בקייטנה יעברו החניכים קורס כוכב 1+2 וייהנו מצלילות נוספות באתרים שונים .
לפרטים נוספים: שירי 0506460054 או במועדון 08-6323636.

מועדון הצלילה 'דיפ סיאם' מאחד בתוכו שני מועדונים – 'סיאם' – מועדון ותיק בן 30 שנה המתמחה בצלילה ספורטיבית, קורסי צלילה, פעילות צלילה, צלילות מודרכות, ספארי צלילה, צלילות הכרות. השני – 'דיפ' הנו בית ספר לצלילה מתקדמת המתמחה בצלילה טכנית, צלילה במערכות סגורות,
SIDE-MOUNT, צלילות דקומפרסיה ופרויקטים ימיים מיוחדים והוא משמש גם מרכז להכשרת מובילי צלילה ומדריכי צלילה ונציג בלעדי של חברת SDI /TDI בישראל.
התוצאה של איחוד שני מועדוני צלילה אלה היא מועדון בעל הכרה בינלאומית המשמש בסיס פעילות מרמת הצולל המתחיל ועד לצלילות המורכבות ביותר.

בין הקורסים:
*קורס צלילה כוכב אחד – צולל מים פתוחים בו לומדים את יסודות הצלילה, פתרון בעיות מתחת למים, איזון נכון ועוד הקורס מיועד לבני 12 ומעלה ונמשך 5 ימים.

*קורס צלילה כוכב שני SDI - בא לשפר את מיומנויות הצולל ולרכישת בטחון רב יותר במים כולל צלילה עד 30 מטר עומק, צלילת לילה בשמורת האלמוגים, צלילת ניווט באתר חמשת הסלעים ועוד. קורס זה נמשך שלושה ימים.

*קורס צולל הצלה – מטרת הקורס היא להביא את הצולל ליכולת החלטה נכונה במצבי חירום ומשפר את רמת יכולת הצלילה של החניכים. הקורס מורכב משיעורים תיאורטיים ומשיעורים מעשיים ונמשך 3 ימים.

*קורס צולל מתקדם (כוכב 1+2) +4 - מורכב מקורס כוכב 1 + 2 בתוספות רכישת מיומנויות כמו התמחות מחשב, התמחות בניווט תת ימי, התמחות ציפה מתקדמת ומודעות מערכות אקולוגיות תת ימיות. קורס זה נמשך 4 ימים.

במקום חנות לאביזרי צלילה וביגוד ייחודי שבה תמצאו מוצרים מיוחדים של HOLLIS ובגדי צלילה של LIZZARD מדרום אפריקה. 'דיפ סיאם' הם היבואנים והמפיצים של HOLLIS ו- SCUBAPRO. החנות במועדון 'דיפ סיאם' היא חנות הדגל של מוצרים אלה. במקום ניתן לשכור ציוד צלילה ברמה גבוהה וגם חליפות צלילה.

מעבדת התיקון לציוד צלילה של 'דיפ סיאם' משרתת את רוב חברות ציוד הצלילה הגדולות.

לרשות הצוללים לוקרים לאכסון, מקלחות ושירותים.

מועדון 'דיפ סיאם' מציע לצוללים ולחניכים הזקוקים למקום לינה - אכסניית צוללים 'הפונדק'. מתחם הלינה נמצא ברחוב האלמוגים. הסעות למועדון לצוללים ולקורסים בשעות הבוקר ובסיום יום הצלילות מתואמות מול דלפק הצלילות.

צמודה למועדון הצלילה מסעדת חוף מקסימה – ה'ברביץ" - היושבת על קו המים ומעניקה ליושבים בה הרגשה של ישיבה על סיפון ספינת טיולים מפוארת. מקום מושלם לבלות בו על כוס משקה או ליהנות מארוחה טעימה, לפני או אחרי צלילה או סתם כשרוצים ליהנות מאוויר טוב ואוכל טעים. אילתים רבים כמו גם אורחים באילת כבר גילו את המקום המופלא הזה ומגיעים לכאן כשהם רוצים להירגע ולנשום אוויר ים נקי. בימי הקיץ כדאי מאד להזמין מקום בעיקר לארוחת ערב.

הנרשמים לאחד מהקורסים ב'דיפ סיאם' מקבלים כרטיס חבר במועדון 'דיפ סיאם'. כרטיס החבר מקנה לבעליו 20% הנחה על פעילויות המועדון וגם 10% הנחה על הקורסים, על הלינה באכסניית 'הפונדק' ובמסעדות 'ברביס' ו'פדרו' בעיר. תושבי אילת זכאים ל- 10% הנחה. אין כפל מבצעים.

מיקום: חוף אלמוג, צמוד לשמורת חוף האלמוגים.
טלפון מועדון 'דיפ סיאם': 08-6323636, פקס 08-6323635.
פתוח: כל ימות השבוע מ- 08:00 ועד אחרון הצוללים.

טלפון במסעדת הברביץ': 08-6496771.
פתוח כל ימות השבוע מ- 08:00 ועד אחרון הסועדים.
בקיץ מומלץ להזמין מקום מראש לארוחת ערב,
ובדרך לקורס.






חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש