|שחף בריכות וספא

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 25/6/2014 17:02 ● ערב ערב 2065
נכון שתמיד חלמתם על בריכת שחיה בגינה שלכם או אפילו במרפסת במחיר שפוי... או אולי ג'קוזי מבעבע לשבת בו בחברותא וליהנות. אצל 'שחף בריכות וספא' החלום שלכם מתגשם לאלתר!
|שחף בריכות וספא

'שחף בריכות וספא' מקשט את נוף הבריכות הפרטיות, בריכות בתי המלון ובריכות ציבוריות של וועדי בתים מזה כשמונה שנים ומספק להן שירותי אחזקה ומכירה. עם ותק ונסיון שהחברה צברה בכל הקשור למים ובהתאמה מלאה לאילת, אתם יכולים לישון בשקט ולדעת שעשיתם את העסקה הטובה ביותר, שאליה מצטרפת כמובן הדרכה מקיפה ביותר של הצוות המקצועי של 'שחף בריכות וספא' שערכה לא יסולא בפז. בנוסף, עוסקת החברה במכירת מערכות ג'קוזי לכל דכפין. בין היתר עוסקת החברה בתחום הציבורי (בריכות בתי מלון ובריכות ציבוריות) באספקת כימיקלים מיוחדים לבריכות, בקרים ובניית מערכות משוכללות. עבור הסקטור הפרטי – בונה החברה בריכות בטון וכן נותנת שירותים כמו שיפוץ, תיקונים (למשל - משאבות שהתקלקלו) ומכירה של אביזרים למי שיש בריכה קיימת, של חומרים, התקנה של מכשיר מלח (למי שלא רוצה כלור), התקנת גדרות בטיחות, רובוטים לבריכה, שכלולים לרוב – כמו למשל מוסיקה מתחת המים, מזרקות, מפלים, תאורת לדים, ובקיצור – הכל לבריכה!

תמונת כתבה

ויש גם ג'אקוזי

במחלקת הג'קוזי של 'שחף בריכות וספא' – תמצאו מגוון גדול של מערכות ספא דגם ג'קוזי (יש אפילו מתנפח). תוכלו להתרשם מהמבחר באולם התצוגה הגדול של 'שחף בריכות וספא' בא.ת. שחורת. יש לציין כי הג'קוזי– להתקנה מיידית ללא צורך בחפירות, עם מדרגות, בצורות ובצבעים שונים, כולל מערכות חימום לשימוש בחורף. קיימים גם ג'קוזים ענקיים, כמו אלה בצימרים (של 8-10 איש), עם שכלולים לרוב, כמו למשל טלוויזיה שיוצאת מתוך הצד האחורי של הג'קוזי, רמקולים וכו'. "בתקופה האחרונה", מספרת שירלי פלדמן הבעלים, "שמנו לב שאנשים מעדיפים לקנות בריכות זולות יותר, כמו למשל בריכות ה'אינטקס', בריכות על עמודים, בהרכבה עצמית, בצורת עיגול או מלבן, בגדלים שונים לגינה ואפילו למרפסת. באמתחתנו שני סוגי בריכות 'אינטקס' – כחולות ואפורות, כאשר הראשונות זולות יותר, והאפורות מתקדמות יותר ומחירן מעט גבוה יותר. היתרון – שאפשר לקפל את הבריכה בחורף ולפנות את המקום לפעילויות אחרות. בריכות נוספות שתמצאו – הן בריכות על עמודים, דומות ל'אינטקס', שמתאימות לחפירה באדמה עם חיזוקים בקירות ובתחתית והופכות ממש כמו קבועות. אחד המסרים החשובים של שירלי לקהל הלקוחות ובכלל: "חלק גדול מהיתרון בחברה שלנו הוא ההדרכה שאנו עושים ללקוחות שלנו. איך להפעיל את הבריכה, כמה כלור לשים בהתאם לגודל הבריכה, מיקומה, מספר המשתמשים, חורף או קיץ, כדי לשמור על בריאות הרוחצים, איזו משאבה לבחור, כמה פעמים ביום צריך להפעיל את המשאבה ולמשך כמה שעות, ובכלל חשיבותה הקריטית של המשאבה, שהיא לב העניין והעיקר, איך מטפלים בה, איך יודעים שהמים מאוזנים, חשיבות ערכת בדיקת המים, איך מנקים את הבריכה, טיפים לבטיחות ילדים, מה עושים במקרה ש.. איך להשתמש בצורה חכמה בבריכת ה- INTEX, מה לשים בתוכה שתישמר טוב לשנה הבאה ולא תפתח עובש, איך לקפל אותה, כל אלה ועוד בהדרכה הבאמת מקיפה שאנחנו עושים. ותמיד הלקוחות מוזמנים להתייעץ איתנו טלפונית". אם כן, האפשרויות, גבירותיי רבותיי, הן בלתי מוגבלות ב'שחף בריכות וספא'. פתרון מיימי נעים – לכל תקציב, החל מ- 650 ₪, לקיץ קריר ונעים! ולרגל צאת הכתבה, מבצע עד סוף חודש מאי - 10% הנחה. שחף בריכות וספא, אזור תעשיה שחורת, טלפון: 08-6331761, 08-6331421, פקס: 08-6334740. אתם מוזמנים לבוא להתרשם מאולם התצוגה. חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש