ריקושט - יעשו לכם את הקיץ

מאת: אביבה דקל ● 25/6/2014 18:53 ● ערב ערב 2065
מה טוב יותר מלהגיע הביתה בימים החמים של אילת, להסיר את הבגדים ולקפוץ למי בריכה צלולים בחצר ביתכם, בלי הכנות מיותרות, בלי לארוז פיקניק, בלי לצאת שוב מהבית ולנסוע רחוק – בריכה משלכם להנאה מושלמת שלכם ושל הילדים.
ריקושט - יעשו לכם את הקיץ

תמונת כתבה
'ריקושט' היא רשת חנויות ותיקה וידועה בארץ. הסניף האילתי של 'ריקושט' שנפתח בשנת 2003 התאים עצמו לאקלים, לנוף ולאווירה של אילת ובנוסף - לכל הדרוש למטיילים, למחנאות ולחיילים, כמו שמציעים ארבעים סניפי הרשת האחרים ברחבי הארץ, מציע לכם סניף אילת מבחר גדול ומגוון בריכות שחיה תוצרת BEST WAY, חברה מובילה ומוכרת בטיב מוצריה בתחום, כמו גם מגוון גדול של מוצרים לים ולבריכה.
תמונת כתבה
ל'ריקושט' אילת ותק של שבע שנים במכירה של בריכות שחיה, ועובדיה כולם מנוסים ביותר ויוכלו לעזור לבחור את הבריכה המתאימה לכם מבחינת הגודל, הן מבחינת המחיר והן מבחינת התאמת האביזרים. כאן לא רק מוכרים לכם את הבריכה, כי אם נותנים לכם הדרכה בהתקנת הבריכה ובשימוש, שירות מצוין ואחריות יבואן – אמינות ושירות מעולה הם בראש מעיניהם של עובדי 'ריקושט'.
תמונת כתבה
ב'ריקושט' אילת תוכלו למצוא מגוון רחב מאד של בריכות שחיה על עמודים החל מבריכות בגודל של 2 קוב ועד לכאלו המכילות 20 קוב מים. הבריכות מגיעות עם משאבות השומרות על ניקיון המים, כך שאתם משלמים עבור המים רק פעם אחת ולאחר מכן, מנקות המשאבות את המים ואין צורך להחליף אותם. נושא המשאבות חשוב מאד בעיקר באקלימה החם של אילת, והתאמת המשאבה לתנאי השטח חשובה מאד. יש משאבות בעוצמות שונות ועם פילטרים שונים. המשאבה המומלצת ביותר ושהוכיחה את עצמה בשנים האחרונות היא משאבה עם פילטר חול – 25 קג' חול סינתטי – המעניקה איכות סינון גבוהה ביותר. פלוס נוסף לפילטר חול הוא בעובדה שהוא דורש ניקוי לעתים רחוקות בהרבה ממשאבות עם פילטר נייר אותו יש לנקות בערך אחת ליומיים, דבר המקל מאד על התחזוקה של הבריכה. "יחסי גומלין עם בריכה הם כמו חיי נישואין – המערכת מחייבת תשומת לב, תחזוקה וחיזוקים, אבל ככל שמשקיעים יותר, ההנאה ממנה גדולה יותר", אומרת מנהלת החנות איילת. לקפוץ ולהצטנן בבריכה ביום חם הוא תענוג שאין דוגמתו ולא רק לילדים. בריכה בבית היא זמינה תמיד, לא צריך לעשות הכנות מיוחדות – ואפשר לקפוץ למים בכל רגע שמתחשק להצטנן ולברוח מהחום. יש בריכות בגדלים שונים: בריכה בגודל 2 מ' ובעומק 60 סמ' המיועדת לקטנטנים, בריכה מלבנית בגודל 4X2 מטרים ובעומק 1.22 מ', ובריכה מלבנית בגודל 5.5X 2.75 מ' ובעומק 1.22 מ'. בריכה עגולה בקוטר 3.05 מ' או בקוטר 3.60 מ' ובעומקים שונים החל מעומק של 76 סמ' , מטר אחד ועד 1.22 מ'. יש גם בריכה עגולה ומוצלת לקטנטנים בקוטר 2.44 מ' בעומק 51 סמ' ומלבנית מוצלת קטנה יותר בגודל. 1.50X 1.39 ובעומק 58 סמ' - המבחר גדול מאד וכל אחד יכול למצוא פה בדיוק מה שהוא מחפש. ב'ריקושט' תמצאו גם מגוון גדול של אביזרים נלווים לבריכה כגון: כיסויים לבריכה, משטחים להצבת הבריכה, סולמות, סוגים שונים של ערכות ניקיון, פילטרים, ערכה לבדיקת מים, מצוף לכלור ועוד. בנוסף לבריכות תמצאו ב'ריקושט' מבחר גדול של מוצרים לבריכה ולים כגון: בגדי ים, מסכות, שנורקלים, ציליות, מזרוני ים, גלגלי ים ועוד. "בואו התרשמו מהמגוון ואנו נדאג להתאים לכם את הבריכה בגודל ובמחיר", אומרת איילת, מנהלת החנות "הסוד שלנו הוא בניסיון, במיומנות, באיכות השירות, במקצועיות ובאחריות היצרן שאתם מקבלים אצלנו".
תמונת כתבה
אבל לא רק בריכות שחיה – ב'ריקושט' אילת תוכלו למצוא, כמו בכל הסניפים האחרים של 'ריקושט' בארץ, מוצרים רבים למסעות, למחנאות, לטיולים וגם ליום יום. לדוגמה: * מבחר גדול של מזוודות JEEP, מזוודות של 'קל-גב', תיקי צד, פאוצ'ים, ילקוטים, תיקים ליום יום ולטיולים, תיקי רחצה ואביזרי נסיעות אחרים. *בפן המקצועי תרמילים מקצועיים, מקלות הליכה, נעלי טרקינג, אוהלים, פנסים, סוללות נטענות, פנלים סולריים, אולרים, שעונים, מצפנים, שקי שינה כל מה שצריך לנסיעות ולטיולים. *מחלקה מיוחדת מיועדת כאן לביגוד, בה תמצאו פרטי לבוש מתוצרת 'קולומביה', 'דה נורט פייס', חולצות מנדפות זיעה עם הגנה גבוהה מהשמש בכל המידות עד מידה X4, גם לגברים וגם לנשים, מכנסיים ארוכים וקצרים ו'ברמודה'. * נעלי ספורט של חברות שונות כמו נעלי 'סולומון', 'קולומביה' וסנדלים של 'שורש' וכפכפים מתוצרת 'קרוקס'. אפשר לבלות ב'ריקושט' שעות ולא לראות הכל, לכן בכל מקרה כדאי מאד להיעזר בצוות המיומן, המקצועי ומסביר הפנים שבמקום. 'ריקושט' כתובת: מרכז 'ביג' אילת, טלפון: 08-6339938, שעות פתיחה: א'-ה' 09:30-21:30 שישי 09:00-15:00. שבת 19:30-22:30. צילומים מקטלוג חברת BEST WAY חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש