שלומי פתרונות מיזוג אוויר

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 25/6/2014 19:25 ● ערב ערב 2065
את שלומי אין אילתי שלא מכיר, הוא עובד בתחום המיזוג והקירור מזה 14 שנה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים הכי טובות ומיומנות שיש, כי נסיון רב שנים כזה עושה את ההבדל, ועוד לא אמרנו מילה על השירות האדיב ודרכי הנועם בהם מתנהל שלומי.
שלומי פתרונות מיזוג אוויר

מיזוג וקירור לסקטור הפרטי והעסקי

רגע לפני שהקיץ האילתי הכבד נותן אותותיו בעיר, זה בדיוק הזמן להכין את עצמכם לימים החמים מאוד עם פתרונות קירור. המוטו של 'שלומי פתרונות מיזוג אוויר' בעבודה הוא לא רק לקרר, אלא לקרר כמו שצריך. שלומי: "כולם יודעים שלקרר זו לא בעיה, מה שחשוב בוא כאמור – לקרר כמו שצריך".
תמונת כתבה
המענה המהיר ביותר בזמן הקצר ביותר. שלומי בעבודה

שירות ואחזקה זו כל התורה

ואם לקרר כמו שצריך, אז מה צריך לקחת בחשבון כשרוצים לרכוש מזגן? אני שואלת את שלומי. "ישנם גורמים רבים שצריכים להילקח בחשבון בהתאמת מזגן. רכישת מזגן זול – היא לא תמיד הפתרון ההולם. יש לקחת בחשבון עלויות הפעלה, הספק קירור ויכולת המזגן להתמודד עם עומסי החום הקשים בעיר. כאן אנחנו נכנסים לתמונה, בוחנים את תנאי השטח ונותנים ללקוח את הפתרונות הטובים ביותר עבורו במחירים ללא תחרות". ומה לגבי שירות למזגנים? "באמתחתנו מחלקה גדולה לשירות ואחזקת מזגנים". מה לגבי הזמינות בעיר חמה כמו אילת? "המטרה שלנו היא לתת את המענה הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר, שהרי ידוע שבעירנו תוך דקות המצב יכול להפוך בלתי נסבל עד מסוכן. המחלקה העסקית שלנו מציעה שירותי תחזוקה ותיקונים לעסקים ולפרטיים שבעה ימים בשבוע, 24 שעות ביממה, תוך ניסיון רב בפתרון תקלות מורכבות". ליצירת קשר: שלומי 050-5555771

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש