סולנז' - לטפל מכל הלב

מאת: אביבה דקל ● 25/6/2014 19:39 ● ערב ערב 2065
לפני שנתיים וחצי, פתחה סולונג' את מכון היופי שלה - מבחינתה, הגשמת חלום פרטי, שכן היופי, הטיפול והנתינה בנשמתה. המכון הוא לא רק הגשמת חלום של סולונג', אלא גם מקום בו תוכלו ליהנות מטיפולי יופי מקצועיים ברמה גבוהה ביותר מידיה של מטפלת בעלת ידע רב והשכלה בתחום
סולנז' - לטפל מכל הלב

סולונג' הגיעה לאילת ממונטריאול קנדה לפני כ- 16 שנה, כשמאחריה 21 שנות ניסיון בתחום היופי והרבה מאד שנים בהן למדה את המקצוע. אל מקצוע היופי התוודעה סולונג' בגיל צעיר, והוא מהווה חלק בלתי נפרד ממנה מאז ומתמיד. במונטריאול למדה דרמטולוגיה במשך שנתיים וחצי, יום יום, מבוקר ועד ערב, ויש לה תואר בדרמטולוגיה.

תמונת כתבה
מאמינה גדולה בשיטות הרפואיות שמוכיחות עצמן

הבריאות לפני הכל

את כל הידע הזה היא מביאה לתחומי היופי בהם היא עוסקת. כל לקוח עובר אבחון סוג העור/שיער, והטיפולים נקבעים בהתאם לאבחנה לכל לקוחה ולקוח: "לפני הכל, חשובה לי בריאות המטופל. אני מאמינה גדולה בשיטות הרפואיות, שמוכיחות עצמן ללא צל של ספק כל פעם מחדש. לימודי הדרמטולוגיה המעמיקים אותם עשיתי מוכיחים לי בכל פעם מחדש שטענה זו נכונה", אומרת סולונג' שחרטה על דגלה – היגיינה, מקצועיות ואסתטיות באותו בית ספר מתקדם במונטריאול, למדה גם ספרות ואסתטיקה. וגם עכשיו, אחרי כל כך הרבה שנות לימוד ועבודה בתחום, סולונג' לא שוקטת על השמרים וממשיכה ללמוד ולהשתלם כל הזמן: "אני נוסעת לכל הכנסים בתחומי העבודה שלי כדי להיות כל הזמן בעניינים, לומדת אילו שעוות חדשות יצאו לשוק, אילו חידושים יש בתחום הפדיקור/מניקור, השיער ועוד".

במכון של סולונג' תוכלו ליהנות מהטיפולים הבאים:

*טיפולי פדיקור ומניקור רפואיים, למשל טיפול ביבלות, פטרת, ציפורן חודרנית ורגל סכרתית, וכמובן גם מריחת לק. *טיפולי הסרת שיער בכל הגוף בשעווה מתוצרת חברות מובילות כמו: 'פראנס ביוטי', שעוות מתקלפות לפנים ולאזורים האינטימיים ו'דפילב', סולונג' משתמשת גם ברולר. כל הטיפולים ניתנים על מיטת טיפולים מקצועית. *פינת מספרה, בה תוכלו להסתפר ולהתפנק בעיצוב שיער מקצועי וגם מטיפולי צבע לכיסוי מושלם של שיער שיבה, גוונים, פסים – והכל בצבעים מחברות המובילות בתחום כמו 'אינדולה' ו'לוריאל'. *סידור גבות ושפם בשעווה, בפינצטה ובחוט. *איפור קבוע - גולת הכותרת במכון של סולונג'. איפור קבוע הוא תחום שאותו אהבה מאז ומתמיד, למדה אותו במונטריאול בעבר, ולאחרונה למדה לימודי תעודה בתחום בביה"ס 'מישל מאייר' , האקדמיה הבינלאומית למקצועות היופי באילת. כאן השלימה הרבה מאד לימודי תיאוריה ששולבה בהם הרבה מאד התנסות מעשית והתעדכנה בחידושים בנושא. "זה תחום שצריך לדקדק בו באופן מיוחד", מספרת סולונג', "לפני שניגשים לעבודת האיפור, יש המון עבודה מקדימה, כמו תשאול לגבי סוג העור, צבע העור, צבע השיער, מבנה הפנים, רגישויות בעור ועוד. רק לאחר כל האבחון המקצועי ואחרי שמגיעים להסכמה עם הלקוחה בנושא עיצוב הגבה או קו האייליינר או השפתיים, רק אז עושים את האיפור הקבוע. מאז ומתמיד אני אוהבת לעבוד עם חומרים טבעיים ועם עיצובים וצבעים טבעיים, וכך גם בנושא האיפור הקבוע. אני דוגלת בעיצוב שייראה הכי טבעי שאפשר – הכי מתאים ללקוחה ועם זאת - ישדרג לאין ערוך את ה'לוק' שלה.

סולונג' נותנת ייעוץ ואבחון חינם למעוניינים גם בתחום האיפור הקבוע

"איפור קבוע הוא משהו שאני ממליצה עליו מאד – הוא גם מבליט את היופי של הלקוחה וגם חוסך זמן רב שמתבזבז על איפור בכל בוקר ועל הסרתו מדי ערב". כשאת מקבלת טיפולי יופי אצל סולונג', את נמצאת בידיים מקצועיות של מישהי שלמדה את התחום וברזומה שלה שנות ניסיון רבות והרבה מאד ידע. כדאי מאד להתעניין בנושא המבצעים, משום שאצל סולונג' יש תמיד מבצעים שחבל לפספס. סולונג', רק בתיאום תור מראש – 054-5856842, 08-6332855

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש