זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 1/7/2014 16:17 ● ערב ערב 2661
תחזית לתאריכים שבין ה – 3-10/7/14
זודיאק

טלה-


שינויים בכל התחומים. מתעורר צורך בחופש פעולה ועשייה. ניתוקים, סופים והתחלות. תתכן מערכת הסתרה במישור הזוגי. פלרטוט המלווה באדרנלין שמייצר הפחד- חוויה מדהימה צפויה בכך.

שור-


אתם מתמודדים עם החלטות רציניות בתחום הרומנטי. הגעגוע למה שהיה, וככל הנראה כבר לא יהיה, יצור תחושה בלתי מאוזנת. בנושאי עבודה צפוי תדר חדש ומפתיע שירקום עור וגידים לקראת התפתחויות טובות.

תאומים-


מצב הרוח בגין אי שימת לב של בני הזוג מתדרדר לתהומות מסוכנים. נסו לקבל טעויות ביותר סלחנות. הרגישות שלכם מקשה עליכם את החיים. החשדנות אינה במקומה והיא אף עלולה להזיק.

סרטן-


תקלות בכל הקשור לתשלומים ולכסף. אי הבנה בסיסית בעניין, תגרום לאכזבה ולדכדוך. בתחום הרומנטי האנרגיה המינית בשיאה ואתם עשויים לחוות תחושה נפלאה שמזמן לא חשתם כמותה. בעבודה כהרגלכם בקודש, הספק מעולה.

אריה-


רגישות בקיבה עלולה להעיק, הקפידו בתזונה. התחום הזוגי יעלה ספקות ויציף נקודות שמזמן בחרתם להסתיר. התחום הכספי מפנק, ואכן זורם אליכם שפע ואפילו זכייה אפשרית.

בתולה-


יצר הנתינה גורם לכם להעניק מטובכם ביד רחבה. החלטות גורליות מוטב לדחות. בעבודה אינכם יכולים לנטוש את הדבר שהינכם כה מתאווים אליו, כל פעולה תתברר כשגויה בעתיד.

מאזניים-


המוטיב הבולט והמנחם מופיע מתחום העבודה, אתם באור הזרקורים והממונים סוגדים ליכולות שלכם לתמרן ולצעוד בבטחה בין הטיפות ולשביעות רצון כולם. מפגשים נוסטלגיים צפויים במפתיע, האהבה עדיין בשיאה.

עקרב-


הזוגות שרגילים לניתוקים מתנתקים שוב. הבהילות והדחף לשינוי יהוו מקור בלתי מהימן לחתימה על חוזים או להתחלות חדשות. מוטב לבצע בדיקה עצמית מקיפה בטרם תשליכו יהבכם על הזולת.

קשת-


תוקפנות וסוגי תאונות מקיפות את הקשת אחוז התזזית וחסר הסבלנות והופכים את צעירי המזל לחשופים, מפאת חוסר שימת הלב שכה נדרשת בימים אלה. מוטב לישון ככל שידרש. הימנעו מעייפות יתר וחוסר מזון בריא.

גדי-


אתם נפלאים תמיד ובעיקר כאשר אתם מאוהבים ומחוזרים. זה בערך מה שרובכים עתיד לחוות בימים אלה. הפינוק והמתנות של לתת ולקבל לוקח אתכם תמיד לגבהים של נחת.

דלי-


חוסר המיקוד שלכם בכל הקשור לנושאים כספיים, מביא עימו תחושת כובד ותתכן אשליה כי לא ניתן להיחלץ מהמצוקה. המתינו מעט ותגלו שסכום ממקור לא צפוי בדרך אליכם. כאן השיעור שמוביל להתארגנות מחודשת ושונה.

דגים-


אירועים ושמחות מביאים עימם את תחושת העונג והמשפחתיות. בולטת במיוחד העובדה שיבוא לכם להיראות במקומות הכי 'אין', אך האכזבה מגיעה דווקא מבני הזוג שלא יאהבו את ההפרזה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש