טור טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 1/7/2014 16:21 ● ערב ערב 2661
מאת: רחל ארז / כשהלב לא מנצח / סיפור אמיתי- מחדר עבודתה של קוראת בקלפים. יעוץ והכוונה אישית וזוגית על פי מסרים וידע רוחני.
טור טארוט

הסיפור השבוע מדבר על מפגש יוצא דופן המתרחש באחת הבירות האירופיות. הגברת מפעילה את כל הקשרים האפשריים בכדי לפגוש אותי בזמן שהייתי שם בחופשה, ואני מסכימה ומפנה זמן.
איך שאני מסובבת את הראש לכיוון הדלת אני מרגישה שאני נמצאת בסרט הוליוודי נוצץ. מגיחה פנימה באמצע בוקרו של יום גשום ואפור גברת נוצצת ויפה כמו שרק אומן יכול ליצר. לבושה בטוב טעם מעורר התפעלות. "גחלילית", ככה הגדרתי אותה, כי היא האירה את המקום מיד. בלונדינית דקה ותמירה.
ההפתעה המוחלטת היתה הדרך הכבדה בה היא התישבה על הכסא מולי, היא צנחה בכבדות והסתכלה לי בעיניים. כזה צער עמוק היה במבט שלה. ניגוד מוחלט להבעה שהיא אימצה כחלק מהעבודה שלה. היא היתה לבושה בהידור כיוון שהיא היתה מנהלת המבקרים ויחסי הציבור בחברה בעלת שם עולמי מעורר יראה. היא חייכה כמתנצלת על הופעתה הגרנדיוזית וסיפרה היכן היא עובדת ומה תפקידה. היא עברה מצרפתית לאנגלית וחוזר חלילה. הנחתי את ידי על ידה וביקשתי אותה להרגע ולאפשר לי להתחיל את המסע לתוך התהליכים בחייה.
העלמה הקסומה, בסביבות גיל שלושים לחייה, הגיעה לתחום האופנה בשל מראה המלבב. היא גדלה במהירות מסחררת בתוך עולם האופנה והגיעה לפסגה, שם הכירה לבלר בכיר והאהבה בניהם לא אחרה לבוא. כך החל קשר זוגי חזק וחיבור עצום בין השניים. ככל שהקשר התהדק ביניהם והשנים עברו, החל השעון הביולוגי להתריע. בכל פעם שהיא ביקשה מיסוד קשר, הבחור נירתע ונסוג. היא לא מצאה את הכוח לקום וללכת וככה נוצר מצב שבו הם לא נפרדו אך גם לא התמסרו. הפקיד שהגברת אהבה בכל נפשה ומאודה היה גבר יהודי שלא הסכים לשאת גויה, ולמרות אהבתו הרבה אליה, החל לרקום קשר מקביל עם יהודיה.
הפקיד לא הסתיר מאהובתו היפה את האישה האחרת ובשלב הזה התקיימה ביני לבינה הפגישה. הקלפים שלה סיפרו את מה שהיא לא הבינה. הלבלר לא נתן לאהבה בסופו של דבר לנצח את כל הקשיים שבדרך והלך על הדרך השנייה שהכתיבו לו החיים. הידיעה הזו שהוא אמנם אוהב אותה יותר, לא הקלה עליה, אבל לא נותרה לה כל ברירה אלא לקבלה. לפני יומיים היא בישרה לי שהתבצעו השינויים כמובטח. הם נפרדו, והלבלר, יקיר ליבה, עתיד להינשא עם האחרת כדת משה וישראל.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש