ראנץ’ האוס-מסעדת בשרים אמריקאית

מאת: אביבה דקל ● 1/7/2014 16:22 ● ערב ערב 2661
כדי ליהנות מנתח בשר מצוין – כזה שרק ממראהו ומריח הניחוח שהוא מעלה, הפה מתמלא ריר, הזמינו לעצמכם מקום ב'ראנץ' האוס' - מסעדת הבשרים של ה'רויאל ביץ'. ההנאה מובטחת
ראנץ’ האוס-מסעדת בשרים אמריקאית

ה'ראנץ' האוס' היא מסעדת בשרים אמריקאית, המתמחה בנתחי בקר מובחרים מכל הסוגים. המסעדה מעוצבת בסגנון כפרי אמריקאי – הרבה עץ טבעי, כלי הגשה וכלי אוכל ממתכת ופורצלן. את המנות יגישו לכם לשולחן מלצרים לבושים כבוקרים אמריקאים – הכל כדי שתרגישו אמריקה. באולם הממוזג והנעים של המסעדה 130 מקומות ישיבה נוחים ומרווחים. האווירה משפחתית ועליזה וילדים הם אורחים רצויים מאד ב'ראנץ' האוס'.
מרגע שהגעתם למקום, עולים באפכם ניחוחות נפלאים ומגרים של בשר משובח המוגש לשולחנות על פלנצ'ות רוחשות, וגם אם חשבתם שאתם 'לא ממש רעבים', אין ספק שתיהנו מכל ביס ותשאירו צלחת ריקה.
ה'ראנץ' האוס' פועלת בהצלחה מרובה מזה עשרים שנה ומותגה כמוסד בשר כשר מהמובילים בישראל על ידי אתר REST.CO.IL ועל ידי רבים ממבקרי המסעדות בישראל. בין הסועדים תוכלו תמיד למצוא אורחים חוזרים רבים אילתים, צפוניים או תיירים מחו"ל, שכן מי שאכל במסעדה זו פעם אחת, לא יחמיץ הזדמנות שנייה לאכול בה. האילתים נהנים ב'ראנץ' האוס' מ- 15% הנחה. את האוכל המעולה המוגש ב'ראנץ' האוס' מכין לכם שמעון אג'נדו, המתמחה בבשרים ובגריל אמריקאי, וכל דבר שיגישו לכם כאן הוא טעים ועשוי בתשומת לב מבשר, ירקות ודגים טריים באיכות מעולה.
המנות הראשונות המוגשות במסעדה הן כולן בסגנון אמריקאי ונקראות על שם מדינות שונות בארה"ב. בין המנות: ירקות חתוכים גס, מרק בשר בסגנון בוקרים, קרפצ'יו סלמון 'אלסקה', כנפי עוף 'טקסס', אספרגוס בגריל 'פלורידה' וסלט בקר חם פיקנטי מעולה. הבשרים המשובחים שיגישו לכם לשולחן מיובאים מברזיל ובארגנטינה ומיושנים בקפידה ובדייקנות במקום.
בין מנות הבשרים: אומצת סינטה בנוסח קייג'ון, אומצת ורד הצלע, סטיק פילה, צ'ילי בורקר עם צ'ילי קון קרנה, עוף מושחר, כנפי עוף בדבש ברוטב ברביקיו, צלעות כבש ומעגלת החיתוך נתח פריימריב צלוי בתנור, ספר ריבס בקר מושחמות ברוטב ברביקיו וצלע בקר במשקלים שונים עשוי בתהליך צלייה איטי.
מנת הדגל של המסעדה היא אנטרקוט במשקל 400 גר', מוגש עם תרד מוקרם וחלת בצל ולצדה כוס יין אדום 'קברנה סוביניון ויניארד' של יקבי 'כרמל'.
למרות שהמסעדה היא במוצהר מסעדת בשרים, למי שאינו מעוניין במנה בשרית, קיימת אופציה לדגים – פילה דניס או סלמון על הגריל – טעימים מאד גם הם.

גם הקינוחים המוצעים לכם לסיום הארוחה המצוינת שאכלתם מעולים: פבלובה, סופלה שוקולד, סורבה פירות ועוד.

במסעדה מבחר גדול של יינות כשרים, והיין מהווה חלק בלתי נפרד מההנאה הקולינרית במסעדה.

המקום פתוח לאירועים ולקבוצות. ליצירת קשר ,לקביעת אירוע ולפרטים טלפון: 08-6368867 (תדמית)

תמונת כתבה


כתובת: טיילת ה'רויאל ביץ'' חוף צפוני, אילת.
טלפון להזמנות: 08-6368989.
פתוח: א'-ה' 19:00-23:00, שישי סגור,
שבת - משעה אחרי צאת השבת ועד 23:00.
המסעדה כשרה. גישה לנכים: יש. חניה: יש.




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש