לטייל באילת על סגווי – חוויה מיוחדת במינה

מאת: אביבה דקל ● 17/7/2014 08:41 ● ערב ערב 2663
צילום: מתוך אתר סגווי צולם על ידי בנימין / בין אם אתם אורחים באילת, ובין אם אתם תושבי העיר, אל תחמיצו את טיולי הסגווי המאפשרים לכם לסייר באילת וסביבתה ולחוות את העיר בדרך חדשה, מקורית, מיוחדת, קלה ונוחה ולהגיע אל כל האטרקציות בליווי מדריכים מנוסים, בכיף ובסטייל, בלי להזיע ומבלי להתעייף.
לטייל באילת על סגווי  – חוויה מיוחדת במינה

הסגווי הוא מוביל אישי ממונע. כלי תחבורה פרטי, בעזרתו ניתן להתנייד למרחקים קצרים ובינוניים בגמישות וביעילות של קצב יותר מהיר מהליכה ברגל, אבל ללא מאמץ. הוא יכול להיכנס ולעבור כמעט בכל מקום - שבילים, חול, בוץ, מעלית, מסדרון, סמטה צרה. הוא סובב על צירו ובכך מבטיח תנועה אופטימלית. הסגווי יכול לנוע על כל משטח – ריצוף, דשא, דרכי עפר וכדומה. זהו הכלי היעיל ביותר לאנשים המוגבלים בתנועתם ופתרון מושלם למי שאינו רוצה להתאמץ בהליכה ברגל או לחילופין לחפש חניה, לעמוד בפקקים, להסתכן בתאונות ולזהם את האוויר. כל אדם מגיל 16 ומעלה, בהצגת תעודת זהות, רשאי לנהוג בסגווי ואין צורך ברישיון נהיגה כדי לעשות זאת. לנשים בהריון אסור לנסוע על סגווי. הסגווי מורשה לנוע אך ורק במקומות המיועדים להולכי רגל, דהיינו מדרכות, שבילים, שדרות וכיו"ב ואינו מיועד לנסיעה על כביש. כל סיור נפתח בחמש דקות בהם מדריכים את המשתתפים בהפעלת הסגווי. לאחר ההדרכה, מובילים המדריכים המנוסים והמקצועיים של סגווי את המשתתפים בשבילים הקסומים והנופים עוצרי הנשימה של אילת ועוזרים להם לגלות אותה בדרך שונה נוחה ומרתקת.

סגוויי אילת מציעה סיורי טיילת וסיורי שטח.

*סיור טיילת אילת יוצא מהחניה של 'עיר המלכים' החל מ- 08:00 ועד השקיעה. אפשר לבחור סיור של שעה או סיור של חצי שעה.
*סיור שטח באילת יוצא ממגרש החניה של 'עיר המלכים' החל מהזריחה ועד השקיעה ונמשך 60 דקות. הסיור עובר באזור הלגונה, לאורך החוף, במטעים של קיבוץ אילות, בבריכות המלח ולאורך גדר ההפרדה בין ישראל לירדן.

ניתן להזמין סיורים פרטיים מודרכים לקבוצות. ניתן לשלב בסיורים ארוחות, סיורים רגליים, דינמיקה קבוצתית ועוד. הסיורים מתאימים לכל אירוע ולכל חוויה החל מימי הולדת, ימי כיף לעובדים, ימי גיבוש ועוד.

לתושבי אילת תינתן הנחה של 20%.

כל הסיורים בהזמנה מראש בטלפון:. 0527076779.

הצעה מיוחדת לקיץ 2014 בתוקף עד 24.9.14 - שוברים לרכישה מראש לטיול שטח חוויתי לאורך נופיה המקסימים של אילת.
ניתן לממש את השובר כל ימות השבוע בתיאום מראש.

052-7076779 טלפון לתיאום.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש