פעוטון אוריה/צהרון הגן השקוף

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 27/7/2014 08:15 ● ערב ערב 2065
אין כמו תחושת הביטחון בקרב ההורים כאשר הם יודעים בדיוק מה קורה עם ילדיהם בכל רגע נתון. כזה הוא 'פעוטון אוריה' או 'צהרון הגן השקוף'. הגן כשמו כן הוא, מרושת במצלמות אינטרנט, וניתן להורים לצפות בשידור חי בילדיהם.
פעוטון אוריה/צהרון הגן השקוף

הגן המיועד לגילאי 3 חודשים עד שלוש שנים, בו ניתן יחס אישי לכל ילד. מנהלת הפעוטון מוסמכת לליווי התפתחותי עם הסמכה של משרד החינוך, הגן חבר באיגוד הגנים הפרטיים 'חיבה'.

תמונת כתבה
ההורים כותבים מכתבי מחמאות
הגן היינו מקום חם אוהב ומסור לטיפול בפעוטות, בדגש על התפתחות כל ילד. בגן הילדים מקבלים ארוחות מגוונות ובריאות, המותאמות לגילאי הילדים ולשלב התפתחותם. כמו כן בגן הסביבה נעימה ובטוחה, עם גירויים ויזואליים, היכרות עם חיות מחמד, חוג הפעלה בתנועה ועוד. הגן פועל בחופשות החגים.‎ הצהרון מיועד לילדים בני 3-4 שנים. במהלך אוגוסט – מתקיימת במקום קייטנה לגילאי 1.5 ועד 3. ואין כמו מכתב תודה, מאלה יש הרבה: "רמה אחרת - אורית (21/08/2012)- רויטל המקסימה!!!! למסור את הילד שלך לאחר חופשת לידה לידיים אחרות בגיל כל כך קטן זו סיטואציה לא פשוטה.... אבל את רויטל נתת את הכל. בכל יום שהשארתי את ילדי אצלך ידעתי שאני יכולה להיות שקטה. תודה על נתינה ללא תנאים, תודה על החום והאהבה, תודה על המסירות אוהבים..." (ציטוט מתוך אתר eilat-city.net). פעוטון אוריה/שעות פעילות הגן: א'-ה' 7:30-17:00, יום ו' – עד 14:00. ליצירת קשר: 054-4235626, מערב 6 – מאחורי סופר אלימלך. חפשו אותנו בפייסבוק – פעוטון אוריה אילת. חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש