הסוד של שושנה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 31/7/2014 09:08 ● ערב ערב 2665
כי בג'חנון כמו בג'חנון - הטעם הוא זה שקובע. או כמו ששושנה אומרת: "את הג'חנון בפרט מכינים באהבה, מכל הנשמה או שלא מכינים בכלל". ואני אומרת: שווה לטעום ולהתמכר
הסוד של שושנה

שבת בבוקר יום יפה... אני בדרכי ל'סוד של שושנה'. אצל שושנה חם בלב, הלקוחות מסתופפים להם מי לקחת את ההזמנה, מי לשבת ולאכול. הריחות המשכרים של הג'חנון הכל כך טעים לא נותנים מנוח, מין ריטואל כזה של שבת, כי בלי ג'חנון זה לא זה. שושנה מחייכת לכל לקוח ואיך אומרים - עושה לו את השבת, כי השבת תיראה טוב אם הג'חנון שאכלנו יהיה משובח. תוכלו להנות מהטעים טעים הזה גם במהלך ימי השבוע.

אי אפשר שלא להתאהב בשושנה, ובראש ובראשונה במבטא התימני שלה, עם הח' וע', עם סלסול השפה, משהו שממש נדיר לשמוע בימינו, תענוג ועם האהבה האינסופית שלה לאנשים.

לפני כ- 12 שנים, בהן היטיבה עם כל חבריה ומשפחתה שחיכו בתור כל שבת בבוקר לג'חנון, החליטה בעקבות לחצם האדיר, איך אומרים – להיכנס לתחום הג'חנונים, כמו שעסק טוב תמיד מתחיל – מפה לאוזן. הג'חנון או המלאווח או כל דבר שנרקח אצלה נעשה באהבה, מכל הנשמה, ידני, לא תעשייתי ולא פחות חשוב - במנות גדולות.

'הסוד של שושנה', פינת חמד באזור התעשיה, עומד על תלו כבר כמעט שמונה שנים, ולקוחות נוהרים אליו בימי שישי ושבת וגם באמצע שבוע כדי לטעום מאותו סוד. במקום תוכלו גם להתענג או להזמין בורקסים, מלוואחים וזיוות וגם חמין, הכל מעשה ידיה של האשפית שושנה.

אז כל שנותר לי לומר לכם הוא: בואו לטעום מהתפריט האותנטי בניחוחות בית.
משלוחים עד הבית.

'הסוד של שושנה', אזור התעשיה רחוב המלאכה 1. שעות פתיחה – א'-ה' בין השעות 9:00-13:00, מיום שישי מ- 18:00 ועד שבת בשעה 15:00. להזמנות: 057-4443338 08-6334069.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש