תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 31/7/2014 09:11 ● ערב ערב 2665
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל, 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


ילידי השליש הראשון של המזל יכולים לשמוח לאחר תקופה ארוכה, כיוון שהכוכב יופיטר המביא איתו הזדמנויות טובות נכנס למזל שלכם ומאפשר לכם להתחיל בחיים חדשים.

אריה


יום ההולדת המתקרב מגיע אליכם בסימן שתי עובדות משמעותיות. האחת היא שלילידי תחילת המזל מחכה התחלה חדשה ומשמחת עם הכוכב יופיטר שמגיע אליכם ומאפשר לכם להתחיל בדרך שאתם אוהבים ובחיים שאתם בוחרים לעצמכם. מצד שני, אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל חשים בכל עוצמת כובדו של הכוכב סטורן שמבצע עכשיו את הנסיגה וגורם לכך שאתם חייבים לקחת אחריות על חייכם.

בתולה


מבחינה חברתית זוהי תקופה טובה יותר לחזק את מערכות הקשרים הבין אישיים שלכם על רקע העובדה שאתם מאוד תורמים לקרובים לכם ולמעשה בדרך כזו אתם גם נתרמים על ידי האחרים. ייתכן שמחצית מהדברים שאתם מתכננים לא ייצאו אל הפועל בגלל העובדה שאתם נמצאים בתקופה שהיא חסרת בהירות עבורכם ואתם מנסים להמשיך להיות בשליטה ומאוד יעילים.

מאזניים


מבחינה מקצועית אתם עומדים לקבל עזרה מאנשים קרובים אשר יסייעו בידיכם להבליט את כשרונותיכם. הכוכב וונוס שאחראי גם על האסתטיקה וגם על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית הקריירה, כך שנראה שזה בדיוק הזמן שבו אתם יכולים לטפח את הכשרון שלכם ולקבל את מלוא הפידבק לכך. ייתכן ומבחינה כספית תאלצו לפעול בצורה אחרת ממה שהורגלתם עד עכשיו.

עקרב


הכוכב מארס שהוא השליט של המזל שלכם נכנס אליכם לביקור למשך כל החודש הקרוב. משמעות עובדה זו היא כי תקבלו את הכוחות הנדרשים על מנת לפעול בכל התחומים החשובים לכם. כמו כן, גם בית הקריירה שלכם מופעל בפרק זמן זה, כך שנראה שיש לכם יכולות לשלב בין הצורך שלכם לפעול למען העתיד המקצועי שלכם ובין העובדה שאתם נדרשים לגייס כוחות לשם כך – ונראה שתצליחו.

קשת


בחודש הקרוב, יגיע לביקור בבית תת ההכרה שלכם הכוכב מארס ולכן ייתכן שהחלומות שלכם יהיו פעילים יותר ולעיתים עד כדי אגרסיביות, וזאת בגלל העובדה שהרבה מתח פנימי מחכה להשתחרר אצלכם ועדיין אינכם יודעים כיצד עושים זאת. התקופה קשה עבורכם כיוון שהיא דורשת מכם התכנסות פנימה ונבירה בעמקי נשמתכם בעוד שאתם מאוד שואפים לפרוץ את הגבולות וללכת קדימה.

גדי


זוהי תקופה מתאימה לחיזוק מערכות היחסים החברתיות שלכם כיוון שנראה שבצורך שלכם ללכת קדימה בחיפוש מהות ומשמעות בחייכם, לא תמיד הקשבתם למה אנשים מצפים מכם והעדפתם לעשות כל דבר כפי שאתם מבינים שצריך לעשות. ולכן, בחודש הקרוב מומלץ לכם לפעול בחיזוק היחסים החברתיים שלכם ובכך לפעול לטובת הכלל ופחות לפעול עבור טובתכם האישית.

דלי


אתם נמצאים היום בתקופה שהיא כמחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם, ולכן מומלץ לכם לעשות את חשבונות הנפש המתאימים ולהיות קשובים לעצמכם ופחות לאחרים. יש לכם הזדמנות טובה לעבוד בשיתוף פעולה עם אנשים קרובים ולכן מומלץ לכם להקשיב מה מנסים להגיד לכם ובעיקר בכל הקשור לתחום העבודה המקצועי. חברים קרובים יעזרו לכם בכל מה שתבקשו מהם .

דגים


בחודש הקרוב, ייכנסו כוכבים רבים לבית העבודה והבריאות שלכם. עובדה שאומרת שמצד אחד יהיה לכם הרבה מאוד עבודה לעשות, אך מצד שני במידה ולא תקשיבו לגוף שלכם, תאבדו אנרגיה רבה. זה בדיוק הזמן להקשיב לעצמכם, לגוף שלכם ולאני הפנימי שלכם ולא לסחוט את עצמכם יתר על המידה. ילדים וצעירים מכם במשפחה יסבו לכם הרבה נחת. זה גם הזמן לנסות וליצור עבור עצמכם עיסוק שהוא בגדר תחביב.

טלה


כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית היצירתיות, כך שנראה שאתם בתקופה שבה יש לכם יכולת לממש את עצמכם דרך יצירה. זהו זמן מצוין עבורכם להוציא את התחושות הפנימיות שלכם דרך ריפוי בעיסוק כלשהו ולא צריך להיות חולים כדי להבין שעיסוק בעבודת יד כלשהי נותנת לכם אפשרות מצויינת לרוגע פנימי שלאחרונה מאוד חסר לכם. אל תמהרו ליטול תרופות מרגיעות, עדיף בדרך טבעית.

שור


הכוכב מארס נמצא בבית השותפויות שלכם, כך שנראה שזוהי תקופה מאוד לא פשוטה עבורכם ואתם יכולים למצוא את עצמכם מתעקשים מול השותפים לכם בחיים או בעסקים עד שיבינו שאתם אכן פועלים לטובתם. ייתכן ולאחרונה נאלצתם לעשות שינויים שיעזרו לכם בהמשך, בכל הקשור לנשיאה בנטל הכללי של המשפחה. נראה שאתם צודקים בדרך ראיית חייכם החדשה שגורמת לכם להתנהל אחרת.

תאומים


הכוכב וונוס נמצא בבית הכספים שלכם, עובדה שמלמדת על כך שיש לכם רצון לבזבז כספים להנאות שעד היום לא הרשיתם לעצמכם. זה הזמן לפנק את עצמכם כיוון שנראה שלא תמיד היו לכם תנאים טובים כפי שהם היום, ולכן כדי לפצות את עצמכם, לעיתים אתם נוטים לבזבזנות יתר. הצורך שלכם לפצות את עצמכם על ידי קניית חפצים לבית הינו נכון וחיוני עבור המשך מוצלח של תחושותיכם והיכולת שלכם לפנק אחרים בהמשך.

סרטן


הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם למשך כל החודש הקרוב, כך שעבורכם זו חגיגה. תקופה של אירועים אישיים וחברתיים שיכולים לגרום לכם להרגיש מאוד אהובים ורצויים על ידי אחרים. יש לכם צורך לפנק ולהתפנק וזה בדיוק הזמן שבו תוכלו לומר לעצמכם שהנה הגיע גם הזמן לדאוג לעצמכם ולא להיות נטו רק לטובת האחרים. גם הכוכב מרקורי שהוא כוכב התקשורת שנמצא במזל שלכם גורם לכך שתהיו יותר וורבליים ורגשיים.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש